Gokje: Saab ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
lawl
Die van mij heeft momenteel moeite om warm te blijven.. ventilator slaat niet ees meer aan, motor wordt te veel gekoeld. Thermostaatje is denk ik aan vervanging toe.
Weet ik veel. Ik schat het gewoon inquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef 2cv het volgende:
* 2cv zet mixer bij op het lijstje
Maar hoe weet ik dat het water tegen het koken aan zit ? Voelen ?
Het zorgt er wel voor dat ik bijna nooit iets 2 keer hoef te reparerenquote:
Zoveel redenen om van Holland te houden op één FB!quote:
Een goeie techneut heeft zo veel inzicht en ervaring dat z'n schattingen kloppen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat ik bijna nooit iets 2 keer hoef te repareren
En hoe doe je dat inzicht en die ervaring op ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een goeie techneut heeft zo veel inzicht en ervaring dat z'n schattingen kloppen.
Door te beginnen als slechte techneut.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
En hoe doe je dat inzicht en die ervaring op ?
Of door meteen het juiste gereedschap te gebruikenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door te beginnen als slechte techneut.
Ik gebruik bijna nooit fysiek gereedschap.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Of door meteen het juiste gereedschap te gebruiken
Zeker, dit is een koopje, kom 'm snel halen zou ik zeggen.quote:
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje prijzig, vind je niet? geen elektrische opties, geen gezondheidszadel, geen stuurcam, geen verwarmde handgrepen, geen mandje, geen navi
Zhe plot thinkenzquote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.
Huh, dat hoort toch op de nieuwe fiets?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.
Zou eerst die prijs maar verlagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeker, dit is een koopje, kom 'm snel halen zou ik zeggen.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Ga jij helemaal naar Gouda rijden om een fiets op te halen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zou eerst die prijs maar verlagen.
Ik zeg, deal.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Ga jij helemaal naar Gouda rijden om een fiets op te halen?
welterustenquote:
goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Over lange piemels gesproken.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uhm..... geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Over lange piemels gesproken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Duhuuuuuwd![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Godverquote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?![]()
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
Hóe veel plamuur?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?![]()
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
Factory freshquote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |