Zoals ik al zei, er is dus geen berichtje rondgestuurd via twitter of op een andere manier om deelnemers te bereiken. Dat is op andere momenten wel gebeurd en verliep daarbij prima (mensen met internet die mensen zonder waarschuwen, etc.). Een omleiding was geen probleem, er loopt gewoon een hoofdweg langs de westkant van het meer die misschien maar een paar km langer was. Zelfs als je dat laat op de dag merkt kun je die stap nog maken. Je kunt het goedpraten wat je wilt, maar het blijft in mijn ogen amateuristisch.
Tel daarbij ook op dat er vaker onhandige dingen gebeuren zoals betaald parkeren op een finishplek, fouten in de routebeschrijving waardoor mensen gigantisch omrijden en willekeurig antwoorden goed/foutkeuren aan het eind van de dag. Ze hoeven echt niet alles perfect te doen, maar met de hoeveelheid geld die ze ontvangen (minstens 500*350 euro (3pers per auto+bordje) + sponsoring) kan het allemaal wel wat professioneler. Daarnaast leek het er de afgelopen twee jaar op dat ze behoorlijk veel organisatiewerk door een stagiair uit lieten voeren. Bij een veel kleinere organisatie als de cannonball run zou ik het amateurisme wat meer voor lief nemen

Overigens kun je 100x zeggen dat het makkelijk achteraf praten is en er veel stuurmannen aan wal staan. Dat veranderd mijn mening niet

Feiten wel, overigens.
En Harry is dat met me eens.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van
Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen
team 9000 - Spijker