Een autootje gelost?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh.
Machinist @ work. Vanmorgen een autootje gelost, nu op machine nummer 2, ik heb de deur al open en dicht gedaan, rest van de dag aan de koffie denk ik
Hè, watte?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:12 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Ben m'n stem kwijtStomme verkoudheid .
Welterusten
De hele week ben ik al niet fit. Gisteravond ging het ineens rap. Wel een paar keer van bed afgeweest om water te halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb je trouwens aangestoken misschien (via de SC hè) .Neovo..
Sinds dinsdag lag/lig ik met griep op bed. Vewy nice yes.
Wij waren toevallig maandagavond naar de dierenarts geweest. En ik kan niet altijd goed tegen alle honden, dus ik dacht dat ik gewoon een allergische reactie had.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De hele week ben ik al niet fit. Gisteravond ging het ineens rap. Wel een paar keer van bed afgeweest om water te halen.
In huis zijn ze hier aan het klussen, en de stof die vrij komt kan ik helemaal niet over.
Hoop na het weekend wat opgeknapt te zien. Ben het nu al zat.
Vráchtautootje ja.. Beetje prefab wapenings ijzer.. half uurtje werk. Nu hang ik onderin de tunnel, beetje rommelwerk, kan daar niks met dat lompe ding, zelfs voor- en achteruit rijden is al dramaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Een autootje gelost?
En goedemorgen inderdaad, nog net op tijd.
In Venray stond mooi een vrachtwagen uit Litouwen vast in de blubber met zijn 4 voorste wielen. Denk dat de wielen er minstens tot de helft in stonden. En de chauffeur stond er met een schep een beetje bedenkelijk bij te kijken.
Ik zeg, succes met dat schepje.
Toen ik er later nog eens langs reed stonden er 3 politiewagens met zwaailicht bij. Waarom weet ik ook niet. Hij heeft denk ik meer aan iets wat 'm eruit kan trekken.
de blubber in met je voorste 4 wielenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:00 schreef Anne het volgende:
Op die fiets vrachtwagen.
Ik dacht dat je een autootje zelf ergens vanaf had gelost.
En als dan de wielen loslieten, werd de kraan gekatapulteerdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef lipje het volgende:
[..]
de blubber in met je voorste 4 wielen
spektakelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
En als dan de wielen loslieten, werd de kraan gekatapulteerd. Of de vrachtwagen.
Of allebei.
Sterkte met herstellen alvast. Alaaf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:16 schreef densmee het volgende:
Zo een prettige carnaval allemaal, vanavond verjaardagsfeestje en dan gaat het morgen keihard los
Vertel?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef 2cv het volgende:
Ik weet weer waarom ik erg blij ben dat ik niet in het zuiden woon
Geen kraan, tis weer een hydraulisch gebaksvorkiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
En als dan de wielen loslieten, werd de kraan gekatapulteerd. Of de vrachtwagen.
Of allebei.
Overtoom, Overtam, Mavertoom, Manitom, Manitou.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen kraan, tis weer een hydraulisch gebaksvorkie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het noorden heb ik geen last van die carnavalsgekte.quote:
Hier in het zuiden ook niet hoor, zolang je het niet opzoektquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
In het noorden heb ik geen last van die carnavalsgekte.
Het is ontwijkbaar dus ? Fijn, valt er in elk geval één minpunt af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier in het zuiden ook niet hoor, zolang je het niet opzoekt.
Daar moet je trouwens een beste taart voor bakken, voor dat gebaksvorkiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen kraan, tis weer een hydraulisch gebaksvorkie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat echte aanbiedingen of een 'aanbieding' nadat een week eerder de prijzen verhoogd zijn ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:41 schreef Anne het volgende:
Het heeft ook zijn voordelen trouwens: Lekker rustig morgen in de supermarkt.
Nog een extra pluspunt: In bovengenoemde supermarkt(en), extra veel aanbiedingen ivm > carnaval <.
Echte aanbiedingen. Alleen zijn dat meestal dingen die te maken hebben met carnaval.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zijn dat echte aanbiedingen of een 'aanbieding' nadat een week eerder de prijzen verhoogd zijn ?
Maar wel pannenkoekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
En, omdat iedere bosmongool hier in de provincie vrij is, mogen de dure mensen ineens ook op zaterdag werken; dat wordt dus alleen boodschappen doen morgen![]()
En nee, ik ga zondag geen mega-cake bakken![]()
Sjit, dat dan weer welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Echte aanbiedingen. Alleen zijn dat meestal dingen die te maken hebben met carnaval.
Erwtensoep en bier enzo.
[..]
Maar wel pannenkoeken![]()
!
Hoelaat mogen wij aanschuivenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Echte aanbiedingen. Alleen zijn dat meestal dingen die te maken hebben met carnaval.
Erwtensoep en bier enzo.
[..]
Maar wel pannenkoeken![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |