Schijnt heftiger en realistischer te worden, opnames worden gedaan in een voormalige gevangenis.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef daisy2007 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als het zoiets word als vrouwenvleugel. Best leuk!!
Ben benieuwd
Aflevering 1 is nu gratis te bekijken via de site van sbs6.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef daisy2007 het volgende:
Nou ben heel benieuwd. Ik ga in ieder geval kijken!!
ow echt, nou komt mooi uit want maandag ben ik carnevallen!! Had het wel ingesteld om op te nemen. Maar ik ga dan van het weekend ff kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Aflevering 1 is nu gratis te bekijken via de site van sbs6.
Voormalige gevangenis in Alkmaar, Schutterswei. Ik kom er dagelijks langs, ze zijn ook vaak duidelijk bezig geweest met de opnames hiervoor en er is zelfs een andere "ingang" gemaakt voor de serie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:08 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Schijnt heftiger en realistischer te worden, opnames worden gedaan in een voormalige gevangenis.
Ken ik niet dus ik ga er 'zuiver' in.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:40 schreef iBenny het volgende:
!
Het is nu al net een rip-off van Orange is the new black (serie op Netflix)
Nooit van die serie gehoord, ken die zender ook niet. Zeker alleen te zien met een extra zenderpakket?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:40 schreef iBenny het volgende:
!
Het is nu al net een rip-off van Orange is the new black (serie op Netflix)
Een internetdienst waar je onbeperkt films en series kan kijken - http://www.netflix.com/quote:Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nooit van die serie gehoord, ken die zender ook niet. Zeker alleen te zien met een extra zenderpakket?
Oh, vandaar dat ik het niet ken. Kijk alleen series op tv, heb gewoon het standaard zenderpakket van Digitenne. Kost nu ook al 12,50 per maand. Was vijf jaar geleden nog ongeveer 7euro per maand.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een internetdienst waar je onbeperkt films en series kan kijken - http://www.netflix.com/
Yup. Inge Iepenburg.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef Jula123 het volgende:
Ik kijk ook. Vind het nog wel oké Tot nu toe.
Tijd dat jij het leert kennen dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken ik niet dus ik ga er 'zuiver' in.
Er zijn gelukkig andere manieren om de series te bekijken. Probeer dan ook meteen House of Cards uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik het niet ken. Kijk alleen series op tv, heb gewoon het standaard zenderpakket van Digitenne. Kost nu ook al 12,50 per maand. Was vijf jaar geleden nog ongeveer 7euro per maand.
Celblok H is de Nederlandse versie van Wenthworth. Die serie gaat ook over een groep cellen op de afdeling Celblock H. SBS6 had daarvan een tijd geleden de rechten gekocht. Wenthworth ken ik trouwens ook niet dus dit is voor mij ook een compleet nieuwe serie.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef loezzzje het volgende:
Goede serie, volgende week weerKen Orange is the new black ook niet dus kan het niet vergelijken met elkaar.
Ze meldden aan het begin van de aflevering dat het gebaseerd is op een Australische serie.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Celblok H is de Nederlandse versie van Wenthworth.
dat is wel weer zonde van het geld, gooi er ondertiteling onder en klaar..quote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze meldden aan het begin van de aflevering dat het gebaseerd is op een Australische serie.
Eventjes gekeken naar de promo: duidelijk dat de eerste aflevering 1 op 1 is gekopiëerd: de cel openmaken terwijl twee vrouwen neuken en ze een wasmand in haar handen heeft, vervolgens daar gaan zitten met die wasmand, de strijd om de macht tussen de twee dames...
Waarom niet gewoon het origineel uitzenden?![]()
Beter ga je het zeer waarschijnlijk toch niet maken.
Weet je wat het is? De serie waarop dit is gebaseerd - tot nu toe eerder gekloond - heeft al bewezen een succes te zijn, van de Nederlandse versie is het maar afwachten of dat het goed genoeg wordt uitgevoerd. De eerste aflevering was aardig maar ik zie niet in wat het toevoegt boven het gewoon uitzenden van het origineel. Ik kan twee redenen bedenken:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef blikzem het volgende:
[..]
dat is wel weer zonde van het geld, gooi er ondertiteling onder en klaar..
ik ga het wel verder kijken, lijkt me wel een goede serie.
laag opgeleid?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]• De kijkers van SBS6 zijn relatief laagopgeleid (of in ieder geval niet hoogopgeleid) en daarom vormt het Engels voor hen een drempel.
Relatief laagopgeleid != laagopgeleidquote:
In welk geval je de tekst verneukt voor die kijkers. Zelfs al verstaan de vertalers hun vak, wat vaak niet het geval is, dan nog is de vertaling een slap aftreksel om zowel technische redenen (leessnelheid != luistersnelheid) als inherente beperkingen bij het vertalen (het is onmogelijk om 1 op 1 te vertalen).quote:ook al was dat zo, dan kunnen ze altijd nog de ondertiteling lezen.
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Relatief laagopgeleid != laagopgeleid
Ja, in vergelijking met bepaalde andere zenders wel.
[..]
In welk geval je de tekst verneukt voor die kijkers. Zelfs al verstaan de vertalers hun vak, wat vaak niet het geval is, dan nog is de vertaling een slap aftreksel om zowel technische redenen (leessnelheid != luistersnelheid) als inherente beperkingen bij het vertalen (het is onmogelijk om 1 op 1 te vertalen).
Als je een beetje fatsoenlijk het Engels beheerst en je luistert in plaats van de tekst te lezen dan merk je al snel wat voor een slappe aftreksels die ondertitelingen zijn van de teksten.
Zullen we niet weer zien, personage Annet is dood.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vond alleen Daphne Bunskoek een beetje teveel in beeld, als directrice kom je echt niet zo vaak op de ``werkvloer``
Ik vond haar opvallend sexy gekleed door die relatief korte rok. En vond haar niet geloofwaardig nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vond alleen Daphne Bunskoek een beetje teveel in beeld, als directrice kom je echt niet zo vaak op de ``werkvloer``
Ken iemand die meerdere keren heeft "gezeten" en die heeft die keren nog nooit de directeur of directrice gezien. Ook dat samen op zaal eten komt ik echt nauwelijks voor, maar krijgen de gedetineerden hun magnetronmaaltijdje op cel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond haar opvallend sexy gekleed door die relatief korte rok. En vond haar niet geloofwaardig nee.
Ja in Nederland. In het buitenland gaat het er anders aan toe en aangezien dit een een op een kopie is van een buitenlandse serie is dat logisch dat het niet realistisch is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ken iemand die meerdere keren heeft "gezeten" en die heeft die keren nog nooit de directeur of directrice gezien. Ook dat samen op zaal eten komt ik echt nauwelijks voor, maar krijgen de gedetineerden hun magnetronmaaltijdje op cel.
Inderdaad dus een aantal dingen hadden ze wel iets mogen wijzigen. Want volgens de makers zou het een stuk realistischer zijn dan Vrouwenvleugel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja in Nederland. In het buitenland gaat het er anders aan toe en aangezien dit een een op een kopie is van een buitenlandse serie is dat logisch dat het niet realistisch is.
Zondag is de herhalingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Kan je de eerste aflevering ergens online terug zien?
http://www.kijk.nl/video/Un9y44GGEsejquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Dat is helemaal niet logisch. Dat is gebrek aan creativiteit om het script aan te passen aan de situatie van het land waarin het afspeelt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja in Nederland. In het buitenland gaat het er anders aan toe en aangezien dit een een op een kopie is van een buitenlandse serie is dat logisch dat het niet realistisch is.
Hier kan dat (in delen).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Is dit wel gratis?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hier kan dat (in delen).
Ik vond de eerste aflevering wel aardig, wat ik niet had verwacht. Even afwachten wat de tweede aflevering voor me doet.
Oki, thanksquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ja, als je de hele aflevering in 1x wil kijken niet maar in delen dus wel.
Vorige week was aflevering 1 gratis in 1x te bekijken terwijl het nog niet op tv was geweest en nu betalen? Stelletje geldwolven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hier kan dat (in delen).
Ik vond de eerste aflevering wel aardig, wat ik niet had verwacht. Even afwachten wat de tweede aflevering voor me doet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb gisteren de aflevering teruggekeken.
Dit is toch wel met stip de ALLER ALLER ALLER ALLERSLECHTSTE serie die ik OOIT heb gezien.
Er woont een kind in de gevangenis, dan ben je mij al kwijt. Dat is zo ver van iedere realiteit verwijdert dat ik alleen maar weemoedig kan lachen.
Voor de rest is het zo ontzettend nep en overdreven. Ze hebben een blauwdruk van een Amerikaanse mannengevangenisfilm met gangs, verborgen wapens, moord en geweld genomen en dat geprojecteerd op een nederlandse vrouwengevangenis.
Isa Hoes en die chick uit Dunya en Desie acteren redelijk, de rest is tenenkrommend slecht met als absoluut dieptepunt die donkere dame die daar met haar dochterwoont.
Ja no shit dat het niet realistisch is, moet dat dan? Moet het een afspiegeling zijn van het werkelijke gevangenisleven? Wat een saaie serie krijg je dan zeg. Je kunt ook te kritisch zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet logisch. Dat is gebrek aan creativiteit om het script aan te passen aan de situatie van het land waarin het afspeelt.
Nee natuurlijk niet. Het moet ook leuk blijven. Maar kom op, een kind van 8 die in de gevangenis woont bij haar moeder. Vervolgens komt er een inval met politie en honden met dat kind er bij. Sure. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Echt een SBS6 serie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ja no shit dat het niet realistisch is, moet dat dan? Moet het een afspiegeling zijn van het werkelijke gevangenisleven? Wat een saaie serie krijg je dan zeg. Je kunt ook te kritisch zijn.
Tuurlijk moet dat!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ja no shit dat het niet realistisch is, moet dat dan? Moet het een afspiegeling zijn van het werkelijke gevangenisleven? Wat een saaie serie krijg je dan zeg. Je kunt ook te kritisch zijn.
Je bent op de hoogte van het feit dat in sommige landen inderdaad het kind bij de moeder mag blijven in de bajes neem ik aan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het moet ook leuk blijven. Maar kom op, een kind van 8 die in de gevangenis woont bij haar moeder. Vervolgens komt er een inval met politie en honden met dat kind er bij. Sure. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Echt een SBS6 serie.
Het heeft allemaal te maken met de suspension of disbelief, en die is totaal uit balans.
Ja. Ben jij ook op de hoogte dat dat in Nederland niet het geval is en de serie zich in Nederland afspeelt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat in sommige landen inderdaad het kind bij de moeder mag blijven in de bajes neem ik aan?
Je kunt er ook doorheen prikken omdat het een 100% kopie is van een buitenlandse serie. Je kunt ook te veel mierenneuken op details. Heeft niks met SBS te maken, vaak is het gewoon contractueel afgesproken dat je niet te veel van het origineel af mag wijken om de kwaliteit te waarborgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja. Ben jij ook op de hoogte dat dat in Nederland niet het geval is en de serie zich in Nederland afspeelt?
Maar als jij het een goede serie vind of leuk om te kijken moet je dat vooral doen. Het is niet mijn insteek mensen te overtuigen dat het slecht is. Ik geef slechts mijn mening.
Prima. Dan zorg je dat je aanstaande maandag om half 9 weer klaar zit voor de buis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt er ook doorheen prikken omdat het een 100% kopie is van een buitenlandse serie. Je kunt ook te veel mierenneuken op details. Heeft niks met SBS te maken, vaak is het gewoon contractueel afgesproken dat je niet te veel van het origineel af mag wijken om de kwaliteit te waarborgen.
Dat is inderdaad een realistische serie...quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prima. Dan zorg je dat je aanstaande maandag om half 9 weer klaar zit voor de buis.
Dan kijk ik wel True Detective
Nou leg eens uit. Want nu komt het een beetje over als "jij kraakt mijn serie af dus kraak ik de jouwe af, lekker puh."quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een realistische serie...Goede serie hoor. Maar realistisch? Nee.
Jij begint over realisme. Misschien kun je je dan beter voortaan beperken tot documentaires kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou leg eens uit. Want nu komt het een beetje over als "jij kraakt mijn serie af dus kraak ik de jouwe af, lekker puh."
Dus kom maar met voorbeelden.
Ja, en realistische series zoals true Detective, die volgens jou niet realistisch is en als ik om voorbeelden vraag begin je te neuzelen dat ik maar documentaires moet kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij begint over realisme. Misschien kun je je dan beter voortaan beperken tot documentaires kijken.
Ik ben niet op mijn pik getrapt, ik relativeer het. True Detective is een erg goede serie, maar geen enkele serie strookt volledig met de werkelijkheid en dat is mijn punt (en ja ik heb die serie gezien). Als je dat naast je neer kunt leggen en inhoudelijk naar een serie kunt kijken zou je misschien ook daar van kunnen genieten. Voor een Nederlandse productie is het tot nu toe gewoon aardig en vergelijken met een Amerikaanse hitserie met een veel hoger budget is appels met peren vergelijken. Jij komt met voorbeelden waarom het een flut serie is die kant noch wal raakt aangezien het nogmaals een 100% kopie is en men contractueel niet te veel van het origineel af mag wijken. Je bent nu gewoon aan het mierenneuken op kleine details die totaal niet relevant zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, en realistische series zoals true Detective, die volgens jou niet realistisch is en als ik om voorbeelden vraag begin je te neuzelen dat ik maar documentaires moet kijken
Maar ik kijk ook graag documentaires.
Zou je nu willen zeggen op welke punten True Detective volgens jou niet realistisch is?
(in werkelijkheid heb je natuurlijk exact 0 afleveringen gezien, dat is duidelijk)
edit: waarom voel jij je zo op je pikkie getrapt als ik jouw serietje niet leuk vind?
Voor mij wel, dus ik kijk het niet. Voor jou niet, dus vooral kijken. Opgelost.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn pik getrapt, ik relativeer het. True Detective is een erg goede serie, maar geen enkele serie strookt volledig met de werkelijkheid en dat is mijn punt (en ja ik heb die serie gezien). Als je dat naast je neer kunt leggen en inhoudelijk naar een serie kunt kijken zou je misschien ook daar van kunnen genieten. Voor een Nederlandse productie is het tot nu toe gewoon aardig en vergelijken met een Amerikaanse hitserie met een veel hoger budget is appels met peren vergelijken. Jij komt met voorbeelden waarom het een flut serie is die kant noch wal raakt aangezien het nogmaals een 100% kopie is en men contractueel niet te veel van het origineel af mag wijken. Je bent nu gewoon aan het mierenneuken op kleine details die totaal niet relevant zijn.
Inderdaad. Laat me dus gewoon met rust en accepteer dat niet iedereen jouw favo serietje weet te waarderen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:51 schreef Scarface88 het volgende:
Misschien kun je even wat nuttigs doen?
Favo? Oke "Kapitein_Scheurbuik"quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat me dus gewoon met rust en accepteer dat niet iedereen jouw favo serietje weet te waarderen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat me dus gewoon met rust en accepteer dat niet iedereen jouw favo serietje weet te waarderen.
Over True Detective kan ik niet oordelen (nog niet gekeken aangezien ik wacht op de 1080p versie) maar wat is realistisch bij een serie? Zo is Boardwalk Empire al heel wat realistischer dan veel andere series maar ook in BE zitten er nogal veel historische fouten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, en realistische series zoals true Detective, die volgens jou niet realistisch is en als ik om voorbeelden vraag begin je te neuzelen dat ik maar documentaires moet kijken
Maar ik kijk ook graag documentaires.
Zou je nu willen zeggen op welke punten True Detective volgens jou niet realistisch is?
(in werkelijkheid heb je natuurlijk exact 0 afleveringen gezien, dat is duidelijk)
edit: waarom voel jij je zo op je pikkie getrapt als ik jouw serietje niet leuk vind?
Het gaat al fout bij de vergelijking tussen een Nederlandse serie en een Americaanse serie. Nogal wiedes dat de Nederlandse series zich in de verste verte niet kunnen met de succesvolle Americaanse series gezien het verschil in budget, het verschil in het aantal goede acteurs, het verschil in professionaliteit van heel de industrie er omheen etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prima. Dan zorg je dat je aanstaande maandag om half 9 weer klaar zit voor de buis.
Dan kijk ik wel True Detective
Viel mij ook op inderdaad. Het eerste seizoen van Prison Break was weer bijna een identieke kopie van de film The Shawshank Redemption. Een hoop herkenbare stukken welke duidelijk was gekopieerd/geīnspireerd uit die film.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is iemand de ironie opgevallen? Naam hoofdrolspeler Prison Break (Wentworth Miller) en naam Australische serie (Wentworth). Zou die serie dan toch geīnspireerd zijn door het succes van Prison Break ("zo, dat scoort. Laten wij het ook doen maar dan wat realistischer.")? Misschien een knipoogje om juist voor die naam te kiezen. In Nikita zag je ook allerlei knipoogjes naar Alias, naar mijn indruk als soort van hommage.
Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal op de een of andere manier gejat op de een of andere manier. Het is net als met koken, je kan een kleine wijziging toepassen door een extra ingrediënt toe te voegen, een ingrediënt weg te laten en/of de verhouding wat te veranderen maar je bouwt voort op de recepten die al bestaan.quote:
Gelukkig ging ik geheel blanco deze serie in en ik vind het leuk, blijf zeker kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Uiltje90 het volgende:
de serie leek me echt geweldig.. tot ik erachter kwam dat het script van Wentworth gewoon letterlijk is vertaald en de scenes enzo van Celblok H exact hetzelfde zijn als die van de serie Wenworth.. ik vond het een behoorlijk domper
ik heb ook vol spanning afl. 1 gekeken hoor! en vond het zeker leuk! vond het alleen een beetje jammer dat we het niet zelf hadden verzonnen maar vrij letterlijk geknip en geplakt..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Gelukkig ging ik geheel blanco deze serie in en ik vind het leuk, blijf zeker kijken.
dat is die nu directrice is? ik dacht namelijk precies het zelfde..quote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Wildervankstertje het volgende:
Volgens mij is die Erika de moordenares van Annet.
Ja, die bedoel ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef blikzem het volgende:
[..]
dat is die nu directrice is? ik dacht namelijk precies het zelfde..
Me too.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef blikzem het volgende:
[..]
dat is die nu directrice is? ik dacht namelijk precies het zelfde..
Nogal een zwak motief voor moord. Ze lijkt wel wat valser te zijn dan dat ze zichzelf voordoet.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Wildervankstertje het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Wildervankstertje het volgende:
Eerste maand is gratis hčquote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik het niet ken. Kijk alleen series op tv, heb gewoon het standaard zenderpakket van Digitenne. Kost nu ook al 12,50 per maand. Was vijf jaar geleden nog ongeveer 7euro per maand.
Het lijkt me logisch dat zij slechts een gastrolletje kreeg aangezien zij niet echt een actrice is. Het oog wil ook wat, dus zo'n rol voor 1 aflevering is prima.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:53 schreef luftersel het volgende:
Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gekeken, maar de eerste aflevering was zeer interessant. Mijn complimenten voor Isa Hoes en Inge Ipenburg. Wel jammer van Daphne Bunskoek, vond het eigenlijk best leuk dat zij er ook in zat.
Dat blijft helaas een probleem in Nederland. Soms vraag je je af of dat ze wel op een serieuze manier casten. Plus dat je in Nederland als acteur weinig ervaring kan opdoen maar dan nog, ook die oudgedienden (Martine Hofkamp of zoiets) vallen in het niet in vergelijking met wat je in het buitenland ziet .quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef fotostarter het volgende:
Acteren is bij sommige echt matig ja.
Het origineel is gemakkelijk te vinden op het internet, ik ga eens de pilot downloaden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een slechte serie, acteren van sommige acteurs is zo amateuristisch.
Ik vond dat ze het nog niet zo slecht deed, vandaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat zij slechts een gastrolletje kreeg aangezien zij niet echt een actrice is. Het oog wil ook wat, dus zo'n rol voor 1 aflevering is prima.
Die is sinds eind aflevering 2quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef luftersel het volgende:
Waarom heeft iedereen het trouwens over die Erika? Dat is toch maar een advocate die daar rondloopt? (althans, volgens haar karakterbeschrijving op de site)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik op youtube naar gezocht maar kan daar geen complete afleveringen vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Kijk naar het origineel en je weet waarschijnlijk hoe ze is gestorven.
Andere bron op het internet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Heb ik op youtube naar gezocht maar kan daar geen complete afleveringen vinden.
Dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Samson het volgende:
OMG, wat is dit slecht, het lijkt wel schooltoneel!
Zal me niets verbazen als we die 2 een keer in een cel betrappen elkaars kano te verwennen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Goede serie, alleen jammer dat van de gevangenisdirectrice (wel een lekker wijf trouwens) die wel erg vaak in gesprek gaat met de gevangenen en over de werkvloer loopt, dat zou in het echt nooit gebeuren...
Wat je de eerste aflevering zag, een directrice die zelf een gevangene boeit, ook niet. Sowieso zijn de directeuren in Nederland normaal gesproken geen oud-bewaarders, het typische profiel is een oud rechtenstudent. In Celblok H wordt gedaan alsof het juist atypisch is dat iemand die geen bewaarder is geweest een directeur/directrice wordt. Net zo'n rare fout als het kind op de afdeling.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Goede serie, alleen jammer dat van de gevangenisdirectrice (wel een lekker wijf trouwens) die wel erg vaak in gesprek gaat met de gevangenen en over de werkvloer loopt, dat zou in het echt nooit gebeuren...
Kijk dan naar het origineel!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit.
Heel geforceerd en ongeloofwaardig.
Jammer want het idee in geheel vind ik wel leuk.
Een paar van de actrices zijn oké, helaas heeft geen enkele Nederlandse serie enkel goede acteurs. Kijk bijv. maar eens bij Flikken naar het zeer magere spel van die gekleurde acteur en die vrouwen van middelbare leeftijd. De twee lead actors zijn wel oké. Ik moet zeggen dat de Nederlandse series tegenwoordig wat minder amateuristisch worden gemaakt dan vroeger (jaren 80 en 90) qua muziek, belichting, decor etc. (hoewel Medisch Centrum West een aardig niveau had naar Nederlandse maatstaven) maar het niveau van acteren blijft huilen met de pet op. Een acteur gaf gisteren een aardige verklaring hiervoor: in Nederland keken al die acteurs die van de toneelopleidingen kwamen nogal neer op het acteren voor televisie. Acteurs die snobistisch zijn, gekker moet het toch niet worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Samson het volgende:
OMG, wat is dit slecht, het lijkt wel schooltoneel!
Ik kijk al uit naar die scenequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als we die 2 een keer in een cel betrappen elkaars kano te verwennen.
Vind ik leuk.quote:
Oh ik had even gemist dat hij haar zoon was. bedankt voor het melden. Leuke serie tot nu toe, heb de serie wenworth niet gezien maar nu ik dit zie ga ik echt niet wenworth meer kijken, ondanks de goede verhalen :p/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, net aflevering 3 gezien. Was weer zeer intrigerend, vooral de scčnes met Lex
Beste scčne was natuurlijk die met Lex/Freddy en die stoompers
De scčne tussen Suus en Noortje was ook erg mooi
Ik heb trouwens het vermoeden dat Alex haar zoon opdraagt om Noortje in zijn greep te krijgen o.i.d., zodat zij dan weer Suus in haar macht heeft.
Maar goed, ik kijk weer uit naar volgende week
Yep, Dylan Holtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:18 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Oh ik had even gemist dat hij haar zoon was. bedankt voor het melden.
Haha, ja, dat zou het kijkplezier bij deze remake alleen maar verpestenquote:Leuke serie tot nu toe, heb de serie wenworth niet gezien maar nu ik dit zie ga ik echt niet wenworth meer kijken, ondanks de goede verhalen :p/
Is vanavond om 22.00u ook op Net5 te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef daisy2007 het volgende:
aflevering 4 gemist. ik hoop het vanavond op gemist te kunnen kijken!!
dank u voor de tip!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef J83 het volgende:
[..]
Is vanavond om 22.00u ook op Net5 te zien
Dat riep ik al na de eerste aflevering. Ligt er bovenop dat die 2 in de cel belanden terwijl de rest slaaptquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:30 schreef Scarface88 het volgende:
Die Freddy en Erika (directrice) draaien wel erg obvious om elkaar heen. Het wachten is op een erotische lesbo scene tussen die twee
Alleen veel minder professioneel in veel opzichten maar wel leuk dat het in een echte voormalige gevangenis kan worden opgenomen. Ik kijk uit naar het tweede seizoen van OitnB, nog 3 maanden geduld hebben. Nog maar eens kudos voor de bedenkers van Lost die met die achtergrondverhaaltjes via flashbacks begonnen (op die grote schaal).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:18 schreef Lenoire het volgende:
Zo net alle afleveringen achter elkaar bekeken. Lijkt erg op Orange is the new black, ook met zo'n achtergrond verhaaltje van een gevangene elke aflv.
Eerste twee waren inderdaad wel puik, de derde was ook wel goed. Maar nu ik de aflevering van vorige week tot op heden nog niet heb gezien merk ik dat het mij eigenlijk niet meer zo boeit... Daar komt bij dat ik Smeris toch wat sterker vind.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef vencodark het volgende:
Wat een kutserie eigenlijk. Eerste 2 afleveringen vond ik wel goed, nu vind ik het steeds slechter worden. Op Ipenburg na speelt iedereen matig tot slecht.
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik heb de derde aflevering al terug moeten kijken omdat ik vergeten was te kijken en de afleveringen erna heb ik ook niet gezien op tv. Ik denk dat er te weinig sprake is van een 'vorderend verhaal' voor mij...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerste twee waren inderdaad wel puik, de derde was ook wel goed. Maar nu ik de aflevering van vorige week tot op heden nog niet heb gezien merk ik dat het mij eigenlijk niet meer zo boeit... Daar komt bij dat ik Smeris toch wat sterker vind.
Misschien als ik die van vorige én deze week gezien heb, dat ik er dan weer helemaal in zit. Maar dan moet ik mijzelf wel eerst die afleveringen laten kijken, en zoveel haast heb ik daar niet mee als ik eerlijk ben.
Ik keek het sowieso niet op tv, maar toen de aflevering van vorige week afgelopen dinsdag niet op Dailymotion stond baalde ik heel even, maar ben het daarna eigenlijk min of meer vergeten. En inderdaad, ik ervaar hetzelfde, het verhaal is niet zo zenuwslopend eigenlijk. Aflevering 1 was verbijsterend goed, mede door die cliffhanger. En dát miste ik nou juist bij aflevering 2 en 3, een cliffhanger die mij niet meer kan laten wachten op de volgende aflevering.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik heb de derde aflevering al terug moeten kijken omdat ik vergeten was te kijken en de afleveringen erna heb ik ook niet gezien op tv. Ik denk dat er te weinig sprake is van een 'vorderend verhaal' voor mij...
Was het vandaag iets? Ik moet 'm nog even terugzien. Serie is inderdaad hard afgezakt terwijl het begin erg sterk was.quote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef fotostarter het volgende:
Als het vandaag weer ruk is, kijk ik niet mee.
Jep, was een leuke afleveringquote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Was het vandaag iets? Ik moet 'm nog even terugzien. Serie is inderdaad hard afgezakt terwijl het begin erg sterk was.
Veer en Beerquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:36 schreef fotostarter het volgende:
Verder kregen we wat meer achtergrond info over de verlegen bewaker.
Vooral die Veer (geen idee hoe ze in het echt heet) las haar zinnetjes zo slecht op.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:12 schreef bianconeri het volgende:
Vandaag ff mee gekeken met de rest hier. Terugkijken.
Maar echt weer een typisch Nederlandse serie![]()
Acteerwerk van de allerlaagste klasse. Kunnen we in NL dan serieus geen enkele goede acteur opleiden? (of de goeden spelen nooit in NL series, ook grote kans).
Maar elke serie is echt zo slecht, gewoon ergelijk hoe slecht het acteren is.
Dat viel me ook al op. Ik vroeg me al af of ik iets gemist hadquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Die bewaker was toch geschorst of ontslagen en die verdacht Susan toch ook enorm van het vermoorden van zijn vrouw? Hoe kan dit nu opeens 180° draaien of is dit juist deel van zijn complot?
Of ze het precies 1 op 1 doen zal me echt worst wezen want ik ken die serie toch niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Lenoire het volgende:
Vooral die Veer (geen idee hoe ze in het echt heet) las haar zinnetjes zo slecht op.
Heb ook even een aflv gezien van Westend, waar de serie op is gebaseerd. Het is gewoon 1 op 1 gekopieerd, echt zet het naast elkaar en je ziet geen verschil. Jammer dus dat die acteurs er totaal geen eigen inbreng in hebben. Zelfs de personages lijken op elkaar.
Hoe kun je je daar nou niet aan storen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Wel een leuke serie hoor en ik stoor me helemaal niet aan het acteerwerk, meestal stoor ik me aan overacting juist in Amerikaanse series.
Volgens mij zit Lex er niet achter en is ze juist tegen een relatie tussen Dylan en Noortje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef fotostarter het volgende:
Gisteren was wel weer tof
Suus die een paar flinke knallen kreeg. En dat van die gozer en dochter van suus had ik bij het eerste bezoek al door dat lex erachter zat. Dat is dan wel weer jammer aan de serie
Waarom zou ze tegen zijn dan? Ik denk juist van wel, aangezien hij haar ook die drugs aan het aansmeren was tochquote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Volgens mij zit Lex er niet achter en is ze juist tegen een relatie tussen Dylan en Noortje.
Bij het voorstukje voor volgende week zei ze tegen Dylan: Ik wil dat je het uitmaakt met Noortje.
Ik vond dat ze dat op een hele nare manier zei. Zou me niets verbazen als Noortje iets overkomt, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Volgens mij zit Lex er niet achter en is ze juist tegen een relatie tussen Dylan en Noortje.
Bij het voorstukje voor volgende week zei ze tegen Dylan: Ik wil dat je het uitmaakt met Noortje.
Niemand?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:31 schreef Curiosity het volgende:
Het einde stond er niet op, gebeurde er nog iets nadat Lex werd afgevoerd?
Kan het me niet herinneren, maar volgens mij niet. Je zag haar later terug komen in een rolstoel volgens mij. Maar verder niets spannendsquote:
Klopt, daarna was de preview van volgende week. Waarin het vriendje van Suus' dochter wordt gesommeerd de relatie te verbrekenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren, maar volgens mij niet. Je zag haar later terug komen in een rolstoel volgens mij. Maar verder niets spannends
Geen idee, hier stond het eind er weer eens niet op, laat het al 10 min. doorlopen. Maar ze heeft een od gehad?quote:
Lijkt mij ook. Zeker omdat Lex' zoon eerst absoluut niet wilde meewerken, en later aangaf dat dit het laatste was wat hij voor zijn moeder zou doen. Toch nog spannend geworden dus, kan niet wachten tot volgende week! En daarna nog een aflevering tot een dom programma over scheidenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:50 schreef Lenoire het volgende:
Ik denk dat uitmaken in dit geval betekende doodmaken.
spoilers?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb stiekem even de originele versie gezien, althans een stukje. Spannend.
Nee laten we dat maar niet doen.quote:
Denk het wel, als je de shortie ziet flipt Suus hem aardig.quote:
Wentworth heeft 10 afleveringen het eerste seizoen dus nog twee. Prima serie inderdaad. Het werd even minder rond aflevering 4-6 maar nu de laatste twee weer erg sterk. Dat met Vera had ik totaal niet zien aankomen dat ze in het complot zit.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Denk het wel, als je de shortie ziet flipt Suus hem aardig.
Hoeveel afleveringen komen er nog? Wat ik wel vreemd vind, is dat er maar heeeeeeeeeeeeeel weinig mensen kijken. Tis best wel te pruimen vind ik
Ik dacht eerst ook die Cetinquote:Op donderdag 24 april 2014 15:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wentworth heeft 10 afleveringen het eerste seizoen dus nog twee. Prima serie inderdaad. Het werd even minder rond aflevering 4-6 maar nu de laatste twee weer erg sterk. Dat met Vera had ik totaal niet zien aankomen dat ze in het complot zit.
Pffff gaan we niet doen hoor!quote:Op zondag 27 april 2014 13:20 schreef jules6 het volgende:
Als je niet kunt wachten, kun je ook de laatste twee afleveringen van Wentworth zien. Dan weet je wat er gebeurt tussen Erika en Freddie, Noortje/Suus/Lex en wie Cetin gedood heeft.
Dat was toch geen verkrachtingquote:Op maandag 28 april 2014 23:00 schreef Djeez het volgende:
Toffe episode was dit. Logisch dat ze niet naar crematie mocht. Mooi in beeld gebracht verder, goed acteerwerk. Benieuwd wat die roddelbladenswap voor staartje gaat krijgen. Ook mal dat Beer Vera verkracht en dat ze gewoon de volgende dag op het werk verschijnt.
Wel vreemd: waarom gaat een zestienjarige direct aan de heroīne? Als je experimenteert, doe je dit eerst met jonko's, dan een keertje paddo's, XTC of coke. Maar toch niet direct aan de smack?
Vera wilde een opstootje zodat ze kon laten zien dat ze dat aan kon, niet wetende dat Cetin vermoord zou worden.....quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:47 schreef WillemijnB het volgende:
Oh, een Celblok H topic!*schuift even aan als Spuit Elf*
Ik denk wel dat ze de rol van Lex hierin gaan ontdekken. Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Lex weet van Vera dat zij dingen voor haar naar binnen smokkelt? Dreigt Lex haar moeder te laten vermoorden ofzo? Of heb ik totaal gemist waarom Vera zich laat chanteren?
Halve dan. Vera was kurkdroog, en Beer stopte hem er droog in. En waarom was ze droog? Is ze maagd of is ze ooit eens verkracht?quote:
SPOILER: aflevering 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door jules6 op 29-04-2014 17:57:33 ]
Ok. thnxquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:43 schreef jules6 het volgende:
Fotostarter,
Het lukt niet om te reageren via DM. Antwoord is: zeker.
Ze wil Suus kapot maken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:51 schreef jatochneetoch het volgende:
Wat is nou eigenlijk precies de reden dat lex noortje heeft laten vermoorden?
Ik vind Vera wel aardig spelen, ze brengt bij mij echt over dat ze preuts en gesloten is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een spannende en goede serie dit! Acteerwerk varieert van erg matig (die Vera bijvoorbeeld)
Maar waarom?quote:
Volgens mij was Lex bang dat Suus "de baas" zal gaan worden i.p.v. zij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Maar waarom?
Want het is al vanaf een van de eerste afleveringen dat haar zoon met haar dochter aan papte.
Wat had suus gedaan?
Dat zeg ik ook! Ze gaat er aan nu denk ik!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar Lex zou toch ook moeten beseffen dat als je iemand alles afneemt dat er dan geen remming meer is?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:55 schreef jules6 het volgende:
Ik heb vorig jaar Wentworth gezien en reageerde net zo toen er nog een aflevering in het verschiet lag. Ik vind Celblok H een leuke serie en vind het vooral leuk dat er nieuwe Nederlandse series worden gemaakt. Het is alleen moeilijk om afleveringen te zien en niet automatisch te gaan vergelijken.
Voor een ieder die niet tot maandag kan wachten, hier is wat er in de laatste aflevering van Wentworth gebeurde. Grote kans dat het in Celblok H net zo zal zijn.Dat laatste klinkt echt gruwelijk.SPOILER: aflevering 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft Antonie Kamerling zichzelf ook opgehangen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Trouwens, hoe heftig moet het voor Isa zijn geweest om die ophang-scene te spelen? Jeetje...
Nouja, de scene waarin ze hoorde dat Noortje dood was ook trouwens. Lijkt me geen makkelijke rol voor haar. Daarom des te knap.
volgens mij wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heeft Antonie Kamerling zichzelf ook opgehangen?
Is niet bekend/interessant.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef Scarface88 het volgende:
Dat dacht ik wel, en naar mijn weten heeft ze hem ook nog eens gevondenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
hij had een briefje achtergelaten. .quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, en naar mijn weten heeft ze hem ook nog eens gevonden
Mooi. Ik stap na de uitzending van vanavond over naar Wentworth om seizoen twee te volgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:37 schreef Djeez het volgende:
Goed nieuws!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)tweede-seizoen.dhtml
Ja. De serie zakte inderdaad even in. Maar de laatste afleveringen zijn weer erg goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef luftersel het volgende:
Ik heb de afgelopen 5/6 afleveringen niet meer gezien, te weinig interesse voor. Het is wel een stuk heftiger geworden heb ik gehoord? Is het de moeite waard de serie terug te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
Wat is daarquote:Op maandag 5 mei 2014 21:38 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien dus écht letterlijk alles overgenomen van Wentworth.
Ja, maar ik vind het zo zonde.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Dat is toch het hele idee??
Dat ligt aan jezelf. Het is duidelijk gecommuniceerd dat het een Nederlandse remake is van een Australische serie.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo zonde.Eindelijk een redelijke Nederlandse serie, komt het omdat het gewoon knip- en plakwerk is. Alles, maar dan ook echt bijna alles was gekopieerd heb ik gelezen. Dat vind ik echt jammer.
Ja, ik wist dat het erop geīnspireerd was, niet dat het een complete remake is. En ik mag het toch wel jammer vinden dat het geen Nederlands product is? Ik zou gewoon trotser zijn geweest op deze serie als het echt door Nederland zelf was gemaakt i.p.v. klakkeloos overgenomen van anderen. Het blijft een goede serie natuurlijk en mooi gemaakt, maar ik vind het gewoon een beetje jammer. Mag toch wel?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf. Het is duidelijk gecommuniceerd dat het een Nederlandse remake is van een Australische serie.
En wat er jammer aan is begrijp ik al helemaal niet, wat boeit het geschreven is door een Nederlander of door een Aussie?
Dat mag je, maar ik begrijp je nog steeds nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat het erop geīnspireerd was, niet dat het een complete remake is. En ik mag het toch wel jammer vinden dat het geen Nederlands product is? Ik zou gewoon trotser zijn geweest op deze serie als het echt door Nederland zelf was gemaakt i.p.v. klakkeloos overgenomen van anderen. Het blijft een goede serie natuurlijk en mooi gemaakt, maar ik vind het gewoon een beetje jammer. Mag toch wel?
Ik heb de helft niet gezien, dus ik heb van de meeste acteurs ook niet zo veel meegekregen (ik weet zelfs niet van iedereen de naamquote:Op maandag 5 mei 2014 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat mag je, maar ik begrijp je nog steeds niet
Het enige Nederlandse zijn de acteurs, waarbij het dieptepunt Erika is. Gevolgd door Lies.
De rest was aardig tot zeer sterk (Suus). En Vera en Beer waren ook goed aan te gluren.
Ik denk dat er in Nederland weinig beters rondloopt. Vond Freddie en Lex beiden wel OK overigens. En meneer Cetin matig? Vond hem geen topper, maar zeker ook niet slecht.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb de helft niet gezien, dus ik heb van de meeste acteurs ook niet zo veel meegekregen (ik weet zelfs niet van iedereen de naam), maar inderdaad, die Erika en naar mijn mening ook die Turkse bewaker waren echt heel matig. Suus en Vera waren goed, die Freddie was wel oké, maar Lex was een beetje té vond ik.
Je zou toch denken dat, als ze geen geld hoeven te besteden aan het verhaal, ze toch wel wat betere acteurs hadden kunnen regelen?
Komt waarschijnlijk omdat ik niet zo veel van hem gezien heb.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Nederland weinig beters rondloopt. Vond Freddie en Lex beiden wel OK overigens. En meneer Cetin matig? Vond hem geen topper, maar zeker ook niet slecht.
- Lex is niet doodquote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:22 schreef jules6 het volgende:
Wil iemand een voorspelling doen over wat er gaat gebeuren in seizoen 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien was Noortje degene die haar vader probeerde te vermoorden? En dat Suus de schuld op zich nam?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
- Lex is niet dood
- Suus krijgt strafvermindering omdat bewezen wordt dat Dylan Noortje heeft omgelegd
- Freddie en Erika gaan een relatie beginnen
- Suus gaat het echte verhaal (?) vertellen en komt vrij aan het eind
- Beer en Vera gaan trouwen en krijgen een kind
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Lees net bij de Australische serie wel iets wat ik gemist heb in de onze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Lex is morsdoodquote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:22 schreef jules6 het volgende:
Wil iemand een voorspelling doen over wat er gaat gebeuren in seizoen 2?
In Australie is net het derde seizoen besteld. Het zou best kunnen dat de actrice niet aan dat seizoen mee wil doen en Bea (Suus) dus vrij komt, maar het lijkt me meer voor de hand liggen dat ze niet vrij komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
- Lex is niet dood
- Suus krijgt strafvermindering omdat bewezen wordt dat Dylan Noortje heeft omgelegd
3e gaat niet door, actrice die Erika speelt hebben ze in Australië in seizoen 2 eruit gehaald ;'(.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
- Lex is niet dood
Gelukkig hebben ze in het script wel de vrijheid aanpassingen te doen (althans, dat heeft Isa Hoes verteld in een interview).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:35 schreef Lenoire het volgende:
[..]
3e gaat niet door, actrice die Erika speelt hebben ze in Australië in seizoen 2 eruit gehaald ;'(.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Lees net bij de Australische serie wel iets wat ik gemist heb in de onze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Die link had ik nog niet gelegd dat ze zwanger was van Beer. Best wel een belangrijk detail en een fail dat dat niet in de Nederlandse versie zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]Misschien handig als je spoiler tags gebruikt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Het is toch al uitgezonden?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Misschien handig als je spoiler tags gebruikt..
Een dag na uitzending heeft nog niet iedereen het gezien, is toch netjes om een paar dagen te wachten?quote:
Als je het nog niet gezien hebt, moet je niet in zulke topics kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een dag na uitzending heeft nog niet iedereen het gezien, is toch netjes om een paar dagen te wachten?
Eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:03 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Als je het nog niet gezien hebt, moet je niet in zulke topics kijken.
Kun je net zo goed het complete topic in spoilers zetten voor mensen die alles nog niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een dag na uitzending heeft nog niet iedereen het gezien, is toch netjes om een paar dagen te wachten?
Dit ja. Sommige afleveringen heb ik weken gewacht om terug te kijken en ben ik ook niet in dit topic geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:03 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Als je het nog niet gezien hebt, moet je niet in zulke topics kijken.
Dat begreep ik wel uit het voorstukje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Djeez het volgende:
Heb weer genoten gister. En moet de aanstaande ex-man van Suus nu eerst Lex' zoon vermoorden eer ze de scheidingspapieren ondertekent?
Vind ik ook. Zo van: "kijk mij een bitch zijn".quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef fotostarter het volgende:
Suus speelt echt goed.
Bij Freddie vind ik het af en toe, te gemaakt over komen. Ik noem het niet slecht, maar dat hele neppe randje moet er wel vanaf eigenlijk.
Ja dat ja....quote:Op zondag 9 november 2014 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zo van: "kijk mij een bitch zijn".
Die vent was baas idd. Volgens mij wel bekende acteur. Verder kon je mijlenver zien aankomen dat die manke Suus om zeep wilde helpenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:43 schreef fotostarter het volgende:
Die kerelmwhahahahahaa
Vond het wel een fijne aflevering verder
Ik dacht in het begin toch wel die omgebouwdequote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die vent was baas idd. Volgens mij wel bekende acteur. Verder kon je mijlenver zien aankomen dat die manke Suus om zeep wilde helpen
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin toch wel die omgebouwde
Sterker nog, mijn vriendin heeft het opgezocht of het niet dezelfde was.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?
Is het ook toch? Ik dacht dat dat juist de bedoeling wasquote:Op donderdag 27 november 2014 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn vriendin heeft het opgezocht of het niet dezelfde was.
Nee niet de enige ik dacht dat ze het was zo sprekend lijken ze op elkaar Noortje en de nieuwe meisje.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?
Lol, mijn vriendin zei ook, HUH hoe kan dat nou, dat is Noortjequote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou volgens mij vrij duidelijk dus dat die directrice achter die inbraak zat en het verdwenen dagboek van Beer. Raar mens is het wel!
Oke, maar waarom heeft ze het op Beer gemunt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou volgens mij vrij duidelijk dus dat die directrice achter die inbraak zat en het verdwenen dagboek van Beer. Raar mens is het wel!
Ja dat is dan nog wel een verassing...quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:33 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Oke, maar waarom heeft ze het op Beer gemunt.
Is ze soms familie van Annet?
Ze doet het niet zomaar.
Waarom saai ?? Iedereen vond t saai vond het wel vet !quote:
Ze wil die arme beer weg hebben de bitch !quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Gebeurde vrij weinig op een knokpartij met beer. Maar voor de rest? Nee ik vond het niets.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:43 schreef raczki het volgende:
[..]
Waarom saai ?? Iedereen vond t saai vond het wel vet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |