3e gaat niet door, actrice die Erika speelt hebben ze in Australië in seizoen 2 eruit gehaald ;'(.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
- Lex is niet dood
- Suus krijgt strafvermindering omdat bewezen wordt dat Dylan Noortje heeft omgelegd
- Freddie en Erika gaan een relatie beginnen
- Suus gaat het echte verhaal (?) vertellen en komt vrij aan het eind
- Beer en Vera gaan trouwen en krijgen een kind
Gelukkig hebben ze in het script wel de vrijheid aanpassingen te doen (althans, dat heeft Isa Hoes verteld in een interview).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:35 schreef Lenoire het volgende:
[..]
3e gaat niet door, actrice die Erika speelt hebben ze in Australië in seizoen 2 eruit gehaald ;'(.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Lees net bij de Australische serie wel iets wat ik gemist heb in de onze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Die link had ik nog niet gelegd dat ze zwanger was van Beer. Best wel een belangrijk detail en een fail dat dat niet in de Nederlandse versie zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]Misschien handig als je spoiler tags gebruikt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Het is toch al uitgezonden?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Misschien handig als je spoiler tags gebruikt..
Een dag na uitzending heeft nog niet iedereen het gezien, is toch netjes om een paar dagen te wachten?quote:
Als je het nog niet gezien hebt, moet je niet in zulke topics kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een dag na uitzending heeft nog niet iedereen het gezien, is toch netjes om een paar dagen te wachten?
Eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:03 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Als je het nog niet gezien hebt, moet je niet in zulke topics kijken.
Kun je net zo goed het complete topic in spoilers zetten voor mensen die alles nog niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een dag na uitzending heeft nog niet iedereen het gezien, is toch netjes om een paar dagen te wachten?
Dit ja. Sommige afleveringen heb ik weken gewacht om terug te kijken en ben ik ook niet in dit topic geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:03 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Als je het nog niet gezien hebt, moet je niet in zulke topics kijken.
Dat begreep ik wel uit het voorstukje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Djeez het volgende:
Heb weer genoten gister. En moet de aanstaande ex-man van Suus nu eerst Lex' zoon vermoorden eer ze de scheidingspapieren ondertekent?
Vind ik ook. Zo van: "kijk mij een bitch zijn".quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef fotostarter het volgende:
Suus speelt echt goed.
Bij Freddie vind ik het af en toe, te gemaakt over komen. Ik noem het niet slecht, maar dat hele neppe randje moet er wel vanaf eigenlijk.
Ja dat ja....quote:Op zondag 9 november 2014 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zo van: "kijk mij een bitch zijn".
Die vent was baas idd. Volgens mij wel bekende acteur. Verder kon je mijlenver zien aankomen dat die manke Suus om zeep wilde helpenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:43 schreef fotostarter het volgende:
Die kerelmwhahahahahaa
Vond het wel een fijne aflevering verder
Ik dacht in het begin toch wel die omgebouwdequote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die vent was baas idd. Volgens mij wel bekende acteur. Verder kon je mijlenver zien aankomen dat die manke Suus om zeep wilde helpen
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin toch wel die omgebouwde
Sterker nog, mijn vriendin heeft het opgezocht of het niet dezelfde was.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?
Is het ook toch? Ik dacht dat dat juist de bedoeling wasquote:Op donderdag 27 november 2014 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn vriendin heeft het opgezocht of het niet dezelfde was.
Nee niet de enige ik dacht dat ze het was zo sprekend lijken ze op elkaar Noortje en de nieuwe meisje.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?
Lol, mijn vriendin zei ook, HUH hoe kan dat nou, dat is Noortjequote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou volgens mij vrij duidelijk dus dat die directrice achter die inbraak zat en het verdwenen dagboek van Beer. Raar mens is het wel!
Oke, maar waarom heeft ze het op Beer gemunt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou volgens mij vrij duidelijk dus dat die directrice achter die inbraak zat en het verdwenen dagboek van Beer. Raar mens is het wel!
Ja dat is dan nog wel een verassing...quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:33 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Oke, maar waarom heeft ze het op Beer gemunt.
Is ze soms familie van Annet?
Ze doet het niet zomaar.
Waarom saai ?? Iedereen vond t saai vond het wel vet !quote:
Ze wil die arme beer weg hebben de bitch !quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Gebeurde vrij weinig op een knokpartij met beer. Maar voor de rest? Nee ik vond het niets.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:43 schreef raczki het volgende:
[..]
Waarom saai ?? Iedereen vond t saai vond het wel vet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |