abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139587462
quote:
Mooi. Ik stap na de uitzending van vanavond over naar Wentworth om seizoen twee te volgen.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 5 mei 2014 @ 17:33:31 #227
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139589000
Ik heb de afgelopen 5/6 afleveringen niet meer gezien, te weinig interesse voor. Het is wel een stuk heftiger geworden heb ik gehoord? Is het de moeite waard de serie terug te kijken? :9
pi_139591251
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef luftersel het volgende:
Ik heb de afgelopen 5/6 afleveringen niet meer gezien, te weinig interesse voor. Het is wel een stuk heftiger geworden heb ik gehoord? Is het de moeite waard de serie terug te kijken? :9
Ja. De serie zakte inderdaad even in. Maar de laatste afleveringen zijn weer erg goed.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 5 mei 2014 @ 20:21:01 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_139595417
Omdat ik in UK woon via andere weg gekeken en ik vind het leuk, nu paar dagen wachten voor de laatste :{

Mijn vermoeden omtrent lex-suus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 5 mei 2014 @ 21:11:45 #230
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139597999
Waarom zou die bewaker zomaar aannemen dat Lex de waarheid spreekt over wie zijn vrouw vermoord heeft? :')
  maandag 5 mei 2014 @ 21:38:01 #231
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139599358
Zo te zien dus écht letterlijk alles overgenomen van Wentworth. :')
pi_139600133
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 21:38 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien dus écht letterlijk alles overgenomen van Wentworth. :')
Wat is daar :') aan? Dat is toch het hele idee??
  maandag 5 mei 2014 @ 21:56:50 #233
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139600432
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat is daar :') aan? Dat is toch het hele idee??
Ja, maar ik vind het zo zonde. ;( Eindelijk een redelijke Nederlandse serie, komt het omdat het gewoon knip- en plakwerk is. Alles, maar dan ook echt bijna alles was gekopieerd heb ik gelezen. Dat vind ik echt jammer.
pi_139600586
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 21:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind het zo zonde. ;( Eindelijk een redelijke Nederlandse serie, komt het omdat het gewoon knip- en plakwerk is. Alles, maar dan ook echt bijna alles was gekopieerd heb ik gelezen. Dat vind ik echt jammer.
Dat ligt aan jezelf. Het is duidelijk gecommuniceerd dat het een Nederlandse remake is van een Australische serie.

En wat er jammer aan is begrijp ik al helemaal niet, wat boeit het geschreven is door een Nederlander of door een Aussie?
pi_139600717
Die laatste scčne was wel heel erg matig.
  maandag 5 mei 2014 @ 22:03:18 #236
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139600789
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat ligt aan jezelf. Het is duidelijk gecommuniceerd dat het een Nederlandse remake is van een Australische serie.

En wat er jammer aan is begrijp ik al helemaal niet, wat boeit het geschreven is door een Nederlander of door een Aussie?
Ja, ik wist dat het erop geďnspireerd was, niet dat het een complete remake is. En ik mag het toch wel jammer vinden dat het geen Nederlands product is? Ik zou gewoon trotser zijn geweest op deze serie als het echt door Nederland zelf was gemaakt i.p.v. klakkeloos overgenomen van anderen. Het blijft een goede serie natuurlijk en mooi gemaakt, maar ik vind het gewoon een beetje jammer. Mag toch wel?
pi_139600982
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, ik wist dat het erop geďnspireerd was, niet dat het een complete remake is. En ik mag het toch wel jammer vinden dat het geen Nederlands product is? Ik zou gewoon trotser zijn geweest op deze serie als het echt door Nederland zelf was gemaakt i.p.v. klakkeloos overgenomen van anderen. Het blijft een goede serie natuurlijk en mooi gemaakt, maar ik vind het gewoon een beetje jammer. Mag toch wel?
Dat mag je, maar ik begrijp je nog steeds niet :D

Het enige Nederlandse zijn de acteurs, waarbij het dieptepunt Erika is. Gevolgd door Lies.

De rest was aardig tot zeer sterk (Suus). En Vera en Beer waren ook goed aan te gluren.
  maandag 5 mei 2014 @ 22:13:25 #238
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139601338
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat mag je, maar ik begrijp je nog steeds niet :D

Het enige Nederlandse zijn de acteurs, waarbij het dieptepunt Erika is. Gevolgd door Lies.

De rest was aardig tot zeer sterk (Suus). En Vera en Beer waren ook goed aan te gluren.
Ik heb de helft niet gezien, dus ik heb van de meeste acteurs ook niet zo veel meegekregen (ik weet zelfs niet van iedereen de naam :D ), maar inderdaad, die Erika en naar mijn mening ook die Turkse bewaker waren echt heel matig. Suus en Vera waren goed, die Freddie was wel oké, maar Lex was een beetje té vond ik.

Je zou toch denken dat, als ze geen geld hoeven te besteden aan het verhaal, ze toch wel wat betere acteurs hadden kunnen regelen?
pi_139601390
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik heb de helft niet gezien, dus ik heb van de meeste acteurs ook niet zo veel meegekregen (ik weet zelfs niet van iedereen de naam :D ), maar inderdaad, die Erika en naar mijn mening ook die Turkse bewaker waren echt heel matig. Suus en Vera waren goed, die Freddie was wel oké, maar Lex was een beetje té vond ik.

Je zou toch denken dat, als ze geen geld hoeven te besteden aan het verhaal, ze toch wel wat betere acteurs hadden kunnen regelen?
Ik denk dat er in Nederland weinig beters rondloopt. Vond Freddie en Lex beiden wel OK overigens. En meneer Cetin matig? Vond hem geen topper, maar zeker ook niet slecht.
  maandag 5 mei 2014 @ 22:17:18 #240
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139601525
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat er in Nederland weinig beters rondloopt. Vond Freddie en Lex beiden wel OK overigens. En meneer Cetin matig? Vond hem geen topper, maar zeker ook niet slecht.
Komt waarschijnlijk omdat ik niet zo veel van hem gezien heb. :9 Wat ik van hem heb gezien (de eerste afleveringen en deze laatste), was vrij matig.

Edit: het kan ook zijn dat ik nu gewend ben aan Engels acteerwerk (omdat ik dagelijks Engelse series kijk), dat misschien niet te vergelijken is met dat van Nederland.
  Redactie Frontpage maandag 5 mei 2014 @ 22:49:21 #241
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_139603136
Bazenserie met een volwaardige afsluiter van het eerste seizoen. Had niet zien aankomen dat Freddy Daphne Ontbijtkoek had vermoord. Wel zien aankomen dat Suus Lex zou killen natuurlijk
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_139609476
Wil iemand een voorspelling doen over wat er gaat gebeuren in seizoen 2?
pi_139610263
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 02:22 schreef jules6 het volgende:
- Lex is niet dood
- Suus krijgt strafvermindering omdat bewezen wordt dat Dylan Noortje heeft omgelegd
- Freddie en Erika gaan een relatie beginnen
- Suus gaat het echte verhaal (?) vertellen en komt vrij aan het eind
- Beer en Vera gaan trouwen en krijgen een kind
pi_139610354
Lees net bij de Australische serie wel iets wat ik gemist heb in de onze.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:49:14 #245
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_139611553
Bij Vera moet ik constant aan die vrouwtjes uit Astrix en Obelix denken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_139611635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:21 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

- Lex is niet dood
- Suus krijgt strafvermindering omdat bewezen wordt dat Dylan Noortje heeft omgelegd
Misschien was Noortje degene die haar vader probeerde te vermoorden? En dat Suus de schuld op zich nam?
pi_139612503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Lees net bij de Australische serie wel iets wat ik gemist heb in de onze.

SPOILER
SPOILER
pi_139613406
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:58:53 #249
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_139614563
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 02:22 schreef jules6 het volgende:
- Lex is morsdood
- Suus heeft nu aanzien en komt recht tegenover Freddie te staan.
- Cetin komt achter de verhouding van zijn vrouw met Beer.

Dat Noortje haar vader heeft geprobeerd te vermoorden vind ik ook wel een goeie, zou best eens kunnen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_139615064
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:21 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

- Lex is niet dood
In Australie is net het derde seizoen besteld. Het zou best kunnen dat de actrice niet aan dat seizoen mee wil doen en Bea (Suus) dus vrij komt, maar het lijkt me meer voor de hand liggen dat ze niet vrij komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')