Die vent was baas idd. Volgens mij wel bekende acteur. Verder kon je mijlenver zien aankomen dat die manke Suus om zeep wilde helpenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:43 schreef fotostarter het volgende:
Die kerelmwhahahahahaa
Vond het wel een fijne aflevering verder
Ik dacht in het begin toch wel die omgebouwdequote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die vent was baas idd. Volgens mij wel bekende acteur. Verder kon je mijlenver zien aankomen dat die manke Suus om zeep wilde helpen
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin toch wel die omgebouwde
Sterker nog, mijn vriendin heeft het opgezocht of het niet dezelfde was.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?
Is het ook toch? Ik dacht dat dat juist de bedoeling wasquote:Op donderdag 27 november 2014 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn vriendin heeft het opgezocht of het niet dezelfde was.
Nee niet de enige ik dacht dat ze het was zo sprekend lijken ze op elkaar Noortje en de nieuwe meisje.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
Was wel duidelijk dat die het niet was. Was ik nu de enige trouwens die die andere nieuwe, een 19-jarig meisje, als twee druppels water vond lijken op Noortje?
Lol, mijn vriendin zei ook, HUH hoe kan dat nou, dat is Noortjequote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou volgens mij vrij duidelijk dus dat die directrice achter die inbraak zat en het verdwenen dagboek van Beer. Raar mens is het wel!
Oke, maar waarom heeft ze het op Beer gemunt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou volgens mij vrij duidelijk dus dat die directrice achter die inbraak zat en het verdwenen dagboek van Beer. Raar mens is het wel!
Ja dat is dan nog wel een verassing...quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:33 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Oke, maar waarom heeft ze het op Beer gemunt.
Is ze soms familie van Annet?
Ze doet het niet zomaar.
Waarom saai ?? Iedereen vond t saai vond het wel vet !quote:
Ze wil die arme beer weg hebben de bitch !quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Gebeurde vrij weinig op een knokpartij met beer. Maar voor de rest? Nee ik vond het niets.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:43 schreef raczki het volgende:
[..]
Waarom saai ?? Iedereen vond t saai vond het wel vet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |