abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:25:40 #51
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137398304
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vond haar opvallend sexy gekleed door die relatief korte rok. En vond haar niet geloofwaardig nee.
Ken iemand die meerdere keren heeft "gezeten" en die heeft die keren nog nooit de directeur of directrice gezien. Ook dat samen op zaal eten komt ik echt nauwelijks voor, maar krijgen de gedetineerden hun magnetronmaaltijdje op cel.
pi_137399192
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:25 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ken iemand die meerdere keren heeft "gezeten" en die heeft die keren nog nooit de directeur of directrice gezien. Ook dat samen op zaal eten komt ik echt nauwelijks voor, maar krijgen de gedetineerden hun magnetronmaaltijdje op cel.
Ja in Nederland. In het buitenland gaat het er anders aan toe en aangezien dit een een op een kopie is van een buitenlandse serie is dat logisch dat het niet realistisch is.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:42:17 #53
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137399298
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja in Nederland. In het buitenland gaat het er anders aan toe en aangezien dit een een op een kopie is van een buitenlandse serie is dat logisch dat het niet realistisch is.
Inderdaad dus een aantal dingen hadden ze wel iets mogen wijzigen. Want volgens de makers zou het een stuk realistischer zijn dan Vrouwenvleugel.
  woensdag 5 maart 2014 @ 07:54:08 #54
311340 J83
New kid, be nice
pi_137404840
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Kan je de eerste aflevering ergens online terug zien?
Zondag is de herhaling :)
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:26:41 #55
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137405971
quote:
http://www.kijk.nl/video/Un9y44GGEsej
pi_137406249
Ik heb gisteren de aflevering teruggekeken.

Dit is toch wel met stip de ALLER ALLER ALLER ALLERSLECHTSTE serie die ik OOIT heb gezien.

Er woont een kind in de gevangenis, dan ben je mij al kwijt. Dat is zo ver van iedere realiteit verwijdert dat ik alleen maar weemoedig kan lachen.

Voor de rest is het zo ontzettend nep en overdreven. Ze hebben een blauwdruk van een Amerikaanse mannengevangenisfilm met gangs, verborgen wapens, moord en geweld genomen en dat geprojecteerd op een nederlandse vrouwengevangenis.

Isa Hoes en die chick uit Dunya en Desie acteren redelijk, de rest is tenenkrommend slecht met als absoluut dieptepunt die donkere dame die daar met haar dochter :') woont.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137406408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet logisch. Dat is gebrek aan creativiteit om het script aan te passen aan de situatie van het land waarin het afspeelt.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:49:30 #58
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_137410934
quote:
Hier kan dat (in delen).

Ik vond de eerste aflevering wel aardig, wat ik niet had verwacht. Even afwachten wat de tweede aflevering voor me doet.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 12:54:32 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137411065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Hier kan dat (in delen).

Ik vond de eerste aflevering wel aardig, wat ik niet had verwacht. Even afwachten wat de tweede aflevering voor me doet.
Is dit wel gratis?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:55:05 #60
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_137411078
quote:
5s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Is dit wel gratis?
Ja, als je de hele aflevering in 1x wil kijken niet maar in delen dus wel.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 12:55:24 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137411086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ja, als je de hele aflevering in 1x wil kijken niet maar in delen dus wel.
Oki, thanks :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:11:26 #62
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137411514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Hier kan dat (in delen).

Vorige week was aflevering 1 gratis in 1x te bekijken terwijl het nog niet op tv was geweest en nu betalen? Stelletje geldwolven.
pi_137415574
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb gisteren de aflevering teruggekeken.

Dit is toch wel met stip de ALLER ALLER ALLER ALLERSLECHTSTE serie die ik OOIT heb gezien.

Er woont een kind in de gevangenis, dan ben je mij al kwijt. Dat is zo ver van iedere realiteit verwijdert dat ik alleen maar weemoedig kan lachen.

Voor de rest is het zo ontzettend nep en overdreven. Ze hebben een blauwdruk van een Amerikaanse mannengevangenisfilm met gangs, verborgen wapens, moord en geweld genomen en dat geprojecteerd op een nederlandse vrouwengevangenis.

Isa Hoes en die chick uit Dunya en Desie acteren redelijk, de rest is tenenkrommend slecht met als absoluut dieptepunt die donkere dame die daar met haar dochter :') woont.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet logisch. Dat is gebrek aan creativiteit om het script aan te passen aan de situatie van het land waarin het afspeelt.
Ja no shit dat het niet realistisch is, moet dat dan? Moet het een afspiegeling zijn van het werkelijke gevangenisleven? Wat een saaie serie krijg je dan zeg. Je kunt ook te kritisch zijn.
pi_137415765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Ja no shit dat het niet realistisch is, moet dat dan? Moet het een afspiegeling zijn van het werkelijke gevangenisleven? Wat een saaie serie krijg je dan zeg. Je kunt ook te kritisch zijn.
Nee natuurlijk niet. Het moet ook leuk blijven. Maar kom op, een kind van 8 die in de gevangenis woont bij haar moeder. Vervolgens komt er een inval met politie en honden met dat kind er bij. Sure. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Echt een SBS6 serie.

Het heeft allemaal te maken met de suspension of disbelief, en die is totaal uit balans.
pi_137415874
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk moet dat!

Series als Breaking Bad, House of Cards, American Horro Story, 24, NCIS, etc. etc. Zijn 100% de waarheid!!! Hoe durf je daaraan te twijfelen, bah!
pi_137416495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Het moet ook leuk blijven. Maar kom op, een kind van 8 die in de gevangenis woont bij haar moeder. Vervolgens komt er een inval met politie en honden met dat kind er bij. Sure. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Echt een SBS6 serie.

Het heeft allemaal te maken met de suspension of disbelief, en die is totaal uit balans.
Je bent op de hoogte van het feit dat in sommige landen inderdaad het kind bij de moeder mag blijven in de bajes neem ik aan?
pi_137416585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Je bent op de hoogte van het feit dat in sommige landen inderdaad het kind bij de moeder mag blijven in de bajes neem ik aan?
Ja. Ben jij ook op de hoogte dat dat in Nederland niet het geval is en de serie zich in Nederland afspeelt?

Maar als jij het een goede serie vind of leuk om te kijken moet je dat vooral doen. Het is niet mijn insteek mensen te overtuigen dat het slecht is. Ik geef slechts mijn mening.
pi_137416630
is een 100% kopie van een Australische serie, wentworth. daar komt onder andere dat kind in de gevangenis dus vandaan. de Australische versie heeft wel erg gelijkende acteurs zeg...

pi_137416667
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja. Ben jij ook op de hoogte dat dat in Nederland niet het geval is en de serie zich in Nederland afspeelt?

Maar als jij het een goede serie vind of leuk om te kijken moet je dat vooral doen. Het is niet mijn insteek mensen te overtuigen dat het slecht is. Ik geef slechts mijn mening.
Je kunt er ook doorheen prikken omdat het een 100% kopie is van een buitenlandse serie. Je kunt ook te veel mierenneuken op details. Heeft niks met SBS te maken, vaak is het gewoon contractueel afgesproken dat je niet te veel van het origineel af mag wijken om de kwaliteit te waarborgen.
pi_137416766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Je kunt er ook doorheen prikken omdat het een 100% kopie is van een buitenlandse serie. Je kunt ook te veel mierenneuken op details. Heeft niks met SBS te maken, vaak is het gewoon contractueel afgesproken dat je niet te veel van het origineel af mag wijken om de kwaliteit te waarborgen.
Prima. Dan zorg je dat je aanstaande maandag om half 9 weer klaar zit voor de buis.

Dan kijk ik wel True Detective ^O^
pi_137416984
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Prima. Dan zorg je dat je aanstaande maandag om half 9 weer klaar zit voor de buis.

Dat is inderdaad een realistische serie... :') Goede serie hoor. Maar realistisch? Nee.
pi_137417058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:26 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een realistische serie... :') Goede serie hoor. Maar realistisch? Nee.
Nou leg eens uit. Want nu komt het een beetje over als "jij kraakt mijn serie af dus kraak ik de jouwe af, lekker puh."

Dus kom maar met voorbeelden.
pi_137417106
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou leg eens uit. Want nu komt het een beetje over als "jij kraakt mijn serie af dus kraak ik de jouwe af, lekker puh."

Dus kom maar met voorbeelden.
Jij begint over realisme. Misschien kun je je dan beter voortaan beperken tot documentaires kijken.
pi_137417179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:29 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jij begint over realisme. Misschien kun je je dan beter voortaan beperken tot documentaires kijken.
Ja, en realistische series zoals true Detective, die volgens jou niet realistisch is en als ik om voorbeelden vraag begin je te neuzelen dat ik maar documentaires moet kijken :')

Maar ik kijk ook graag documentaires.

Zou je nu willen zeggen op welke punten True Detective volgens jou niet realistisch is?

(in werkelijkheid heb je natuurlijk exact 0 afleveringen gezien, dat is duidelijk)

edit: waarom voel jij je zo op je pikkie getrapt als ik jouw serietje niet leuk vind?
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:42:59 #75
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137417611
Beste Nederlandse serie blijft toch Penoza!
pi_137417616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, en realistische series zoals true Detective, die volgens jou niet realistisch is en als ik om voorbeelden vraag begin je te neuzelen dat ik maar documentaires moet kijken :')

Zou je nu willen zeggen op welke punten True Detective volgens jou niet realistisch is?

(in werkelijkheid heb je natuurlijk exact 0 afleveringen gezien, dat is duidelijk)

edit: waarom voel jij je zo op je pikkie getrapt als ik jouw serietje niet leuk vind?
Ik ben niet op mijn pik getrapt, ik relativeer het. True Detective is een erg goede serie, maar geen enkele serie strookt volledig met de werkelijkheid en dat is mijn punt (en ja ik heb die serie gezien). Als je dat naast je neer kunt leggen en inhoudelijk naar een serie kunt kijken zou je misschien ook daar van kunnen genieten. Voor een Nederlandse productie is het tot nu toe gewoon aardig en vergelijken met een Amerikaanse hitserie met een veel hoger budget is appels met peren vergelijken. Jij komt met voorbeelden waarom het een flut serie is die kant noch wal raakt aangezien het nogmaals een 100% kopie is en men contractueel niet te veel van het origineel af mag wijken. Je bent nu gewoon aan het mierenneuken op kleine details die totaal niet relevant zijn.
pi_137417839
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik ben niet op mijn pik getrapt, ik relativeer het. True Detective is een erg goede serie, maar geen enkele serie strookt volledig met de werkelijkheid en dat is mijn punt (en ja ik heb die serie gezien). Als je dat naast je neer kunt leggen en inhoudelijk naar een serie kunt kijken zou je misschien ook daar van kunnen genieten. Voor een Nederlandse productie is het tot nu toe gewoon aardig en vergelijken met een Amerikaanse hitserie met een veel hoger budget is appels met peren vergelijken. Jij komt met voorbeelden waarom het een flut serie is die kant noch wal raakt aangezien het nogmaals een 100% kopie is en men contractueel niet te veel van het origineel af mag wijken. Je bent nu gewoon aan het mierenneuken op kleine details die totaal niet relevant zijn.
Voor mij wel, dus ik kijk het niet. Voor jou niet, dus vooral kijken. Opgelost.

Maar kun je nu even 3 onrealistische punten noemen van TD, ik wacht nog steeds. Moet niet zo moeilijk zijn voor iemand die de serie gezien heeft en bestempeld als onrealistisch?

"men contractueel niet te veel van het origineel af mag wijken"

bron?
pi_137417959
Misschien kun je even wat nuttigs doen?
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:52:49 #79
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_137417988
Smaken verschillen nou eenmaal. Als je het niets vindt dan kijk je het niet, vind je het wel leuk dan kijk je het a.s. maandag weer. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_137418098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:51 schreef Scarface88 het volgende:
Misschien kun je even wat nuttigs doen?
Inderdaad. Laat me dus gewoon met rust en accepteer dat niet iedereen jouw favo serietje weet te waarderen.
pi_137418237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Inderdaad. Laat me dus gewoon met rust en accepteer dat niet iedereen jouw favo serietje weet te waarderen.
Favo? Oke "Kapitein_Scheurbuik" :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:00:41 #82
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137418263
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

pi_137421573
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Over True Detective kan ik niet oordelen (nog niet gekeken aangezien ik wacht op de 1080p versie) maar wat is realistisch bij een serie? Zo is Boardwalk Empire al heel wat realistischer dan veel andere series maar ook in BE zitten er nogal veel historische fouten.
Terzijde, ik erger me meer aan continuïteitsfouten (laatst in The Blacklist nog een joekel van een fout), ze zouden best wel eens wat meer aandacht mogen besteden aan het voorkomen van die fouten. Helaas zie ik ze bijna allemaal. Ook bij de uitvoering van stunts gaat het nog regelmatig verkeerd: een vuistslag die te nep is, de timing die totaal niet klopt, het zien indeuken van het schuimrubber wanneer er met een knuppel wordt geslagen...
Allemaal het gevolg van een gebrek aan tijd om wat zorgvuldiger te handelen en een gebrek aan mensen die dit soort details in de gaten houdt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bram_van_Loon op 05-03-2014 19:07:01 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_137421629
Is iemand de ironie opgevallen? Naam hoofdrolspeler Prison Break (Wentworth Miller) en naam Australische serie (Wentworth). Zou die serie dan toch geïnspireerd zijn door het succes van Prison Break ("zo, dat scoort. Laten wij het ook doen maar dan wat realistischer.")? Misschien een knipoogje om juist voor die naam te kiezen. In Nikita zag je ook allerlei knipoogjes naar Alias, naar mijn indruk als soort van hommage.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het gaat al fout bij de vergelijking tussen een Nederlandse serie en een Americaanse serie. Nogal wiedes dat de Nederlandse series zich in de verste verte niet kunnen met de succesvolle Americaanse series gezien het verschil in budget, het verschil in het aantal goede acteurs, het verschil in professionaliteit van heel de industrie er omheen etc.
Soms is het gebrek aan budget trouwens dan wel weer handig, ze hebben voor deze serie een echte gevangenis moeten regelen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bram_van_Loon op 05-03-2014 19:05:22 ]
#NoDAPL
pi_137428652
Realistisch of niet, ik vond het een gave spannende eerste aflevering!
Ik ben echt wel fan van Isa Hoes, goede actrice is dat toch!
pi_137429853
quote:
12s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is iemand de ironie opgevallen? Naam hoofdrolspeler Prison Break (Wentworth Miller) en naam Australische serie (Wentworth). Zou die serie dan toch geïnspireerd zijn door het succes van Prison Break ("zo, dat scoort. Laten wij het ook doen maar dan wat realistischer.")? Misschien een knipoogje om juist voor die naam te kiezen. In Nikita zag je ook allerlei knipoogjes naar Alias, naar mijn indruk als soort van hommage.
Viel mij ook op inderdaad. Het eerste seizoen van Prison Break was weer bijna een identieke kopie van de film The Shawshank Redemption. Een hoop herkenbare stukken welke duidelijk was gekopieerd/geïnspireerd uit die film.
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:01:58 #87
285174 Evienne
never odd or even
pi_137430789
Het origineel is Prisoner, Cellblock H (1979) en is een cultklassieker uit Australië. Toen baanbrekend, nu vooral hilarisch. Toch zijn de verhaallijnen niet slecht en er gebeurt heel veel in een aflevering. Bijna 700 episodes, voor wie tijd te doden heeft.

Ik voorspel dat de Nederlandse versie dat aantal niet haalt.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_137437431
Voor wie de Australische versie wil zien, het is gemakkelijk te verkrijgen. ;)
#NoDAPL
pi_137437489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Scarface88 het volgende:
The Shawshank Redemption
Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal op de een of andere manier gejat op de een of andere manier. Het is net als met koken, je kan een kleine wijziging toepassen door een extra ingrediënt toe te voegen, een ingrediënt weg te laten en/of de verhouding wat te veranderen maar je bouwt voort op de recepten die al bestaan.

Klein detail wat ik me nog steeds afvraag, zou de schrijver van de pilot van Alias hebben geweten wat de naam Hecht (verloofde Sydney) betekent. Zo ja, een logische keuze aangezien dat karakter bezig was met een arts te worden. Zo nee, dan is het erg toevallig.
#NoDAPL
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:30:02 #90
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_137442140
de serie leek me echt geweldig.. tot ik erachter kwam dat het script van Wentworth gewoon letterlijk is vertaald en de scenes enzo van Celblok H exact hetzelfde zijn als die van de serie Wenworth.. ik vond het een behoorlijk domper :')

You only live once, but if you do it well, once will be enough
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:52:25 #91
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_137460643
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Uiltje90 het volgende:
de serie leek me echt geweldig.. tot ik erachter kwam dat het script van Wentworth gewoon letterlijk is vertaald en de scenes enzo van Celblok H exact hetzelfde zijn als die van de serie Wenworth.. ik vond het een behoorlijk domper :')

Gelukkig ging ik geheel blanco deze serie in en ik vind het leuk, blijf zeker kijken.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:21:48 #92
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_137462519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Gelukkig ging ik geheel blanco deze serie in en ik vind het leuk, blijf zeker kijken.
ik heb ook vol spanning afl. 1 gekeken hoor! en vond het zeker leuk! vond het alleen een beetje jammer dat we het niet zelf hadden verzonnen maar vrij letterlijk geknip en geplakt.. :P
You only live once, but if you do it well, once will be enough
pi_137508352
Gisteren gekeken, prima eerste aflevering.
Ken de serie waarop het gebaseerd is niet, maar ik heb wel de indruk dat het niet zo tenenkrommend nagemaakt als bijvoorbeeld "iedereen is gek op Jack".
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_137580486
Ik heb de serie gister avond gekeken en vond hem leuk. Ben ook weer benieuwd naar de 2 de aflevering!
  maandag 10 maart 2014 @ 21:29:43 #95
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137597366
Volgens mij is die Erika de moordenares van Annet.
pi_137598671
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Wildervankstertje het volgende:
dat is die nu directrice is? ik dacht namelijk precies het zelfde..
  maandag 10 maart 2014 @ 22:10:08 #97
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137599775
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef blikzem het volgende:

[..]

Ja, die bedoel ik.
pi_137601364
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef blikzem het volgende:

[..]

Me too.
pi_137605179
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nogal een zwak motief voor moord. Ze lijkt wel wat valser te zijn dan dat ze zichzelf voordoet.
#NoDAPL
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:25:02 #100
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137608913
Wat een slechte serie, acteren van sommige acteurs is zo amateuristisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')