SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS
Dat wordt gewoon een veredelde sigarettenbezorgerquote:Op maandag 17 februari 2014 10:18 schreef martend het volgende:
Hoogenboom Koeriers
Goudenregenplantsoen 66
2404 EK Alphen aan den Rijn
0172 435 908
Dat is niet bekend.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
nogmaals hoeveel punten moet je hebben voor Elite ?
Waarom toch altijd gelijk gegevens van mensen erop knallen?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
mjah. dat is mijn zwakke punt. nog even en ík krijg zakgeld.
Die punten zijn niet belangrijkquote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Hij meld zichzelf aanquote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Blackprinces het volgende:
Of de koerier ook aan kleine boodschapjes doet.
Zoals een pot verf ed.
Die man moet uit alphen ad rijn komen...voor een pot verf???
Het gaat om wat zij de meest actieve vinden, volgens eigen zeggen, geen minimum aan punten denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Zal ook wel flink gecontroleerd worden aan de poort. Anders was dit wellicht een ingang voor wat ongein te bezorgenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:18 schreef martend het volgende:
Hoogenboom Koeriers
Goudenregenplantsoen 66
2404 EK Alphen aan den Rijn
0172 435 908
http://www.utopiatv.nl/about-elitequote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
alles op rood.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef misssnapshot het volgende:
[..]Waar ga je jouw 15 eurie p/w aan spenderen: tonijn, peuken, drank, [vul zelf in] ?
oke dank je wel !quote:Op maandag 17 februari 2014 10:20 schreef martend het volgende:
[..]
Het gaat om wat zij de meest actieve vinden, volgens eigen zeggen, geen minimum aan punten denk ik.
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Volgens mij random. Ik was in januari elite met maar 20000 punten, terwijl er hier al mensen waren met 40000 en meerquote:
kont afvegen met koffiefilter. dan handen wassen met zand.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:20 schreef blanket het volgende:
Vanas heeft lekker boodschappen gedaan....wc papier op...koffie op....allesreiniger op....
God hee die Andrea ziet er ook met de dag een jaar ouder uit!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike: "Ruud, dit is de foerier."
[ afbeelding ]
Ik kan me de verspreking wel voorstellen met jatmoos Dré tegenover je zittend
geen idee, maar ik kon nomineren en heb het meteen gedaan, 3x raden begint met een h en het lucht zo opquote:
Kun je beter vragen in het topic dat daar voor is. Kun je ook de stand van anderen zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Die gaat der Anthon nog inhalen als ze zo door gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
God hee die Andrea ziet er ook met de dag een jaar ouder uit!
Ja, die is haar bestellingen al aan het doorgeven. Aike gaat stoïcijns door met: "als we een opdracht hebben dan... "quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
Hilarisch Andrea met haar zweefwensen bij het zakelijk gesprek van Aike met de koerier.
Ik snap sowieso niet waarom de helft bij sollicitatiebesprekingen moet aanzitten. Het lijkt mij dat er genoeg werk is in de toko.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef goldenoldie het volgende:
zit Mies mufkut zich er weer mee te bemoeien??
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja..ik hoop dat ze daar Andrea nog op gaat aanspreken.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:23 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, die is haar bestellingen al aan het doorgeven. Aike gaat stoïcijns door met: "als we een opdracht hebben dan... "
Dit staat op de utopia site bij veel gestelde vragen:quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Weet het niet precies.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Hebben ze zelf al op internet geknald.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom toch altijd gelijk gegevens van mensen erop knallen?
oh wat boeiend. geeee. -eeeuw. knik. ke. bolquote:Op maandag 17 februari 2014 10:24 schreef katasja het volgende:
[..]
Dit staat op de utopia site bij veel gestelde vragen:
Ik heb pas sinds kort een paspoort. Kan ik dan nog Elite worden?
Ja, dat kan! De algemene puntenrangschikking loopt het hele jaar door. Op de datum dat de elite van de nieuwe maand bekend wordt gemaakt, start er achter de schermen een nieuwe activiteitsmeting voor de komende maand. Dat betekent dat iedereen met een paspoort, dus ook nieuwe leden, iedere maand opnieuw kans kan maken op een plekje bij de duizend meest actieve Utopianen!
Soms een beetje saai...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Oompje Koerier is een streamer.
Andrea: "Komen we een beetje leuk over?"
Mijn idee. Mijn wenkbrauwen stegen met de minuut.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Erg professioneel om te gaan zitten vreten als je in gesprek bent met iemand die werk voor je gaat doen. Wat een bosmongool is die Aike toch
ik kon ook nominerenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
geen idee, maar ik kon nomineren en heb het meteen gedaan, 3x raden begint met een h en het lucht zo op![]()
![]()
Wat ik al eerder zei: gewoon een afgesloten kantoorruimte maken en de hangoren weren als er zaken worden besproken.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..ik hoop dat ze daar Andrea nog op gaat aanspreken.
die ga je na Utopia als bedrijf toch echt niet meer aannemen??quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Erg professioneel om te gaan zitten vreten als je in gesprek bent met iemand die werk voor je gaat doen. Wat een bosmongool is die Aike toch
frons es nie zoquote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn idee. Mijn wenkbrauwen stegen met de minuut.
Niet nodig. gewoon afspraken maken. Bij een zakelijk gesprek niet zomaar aanschuiven.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: gewoon een afgesloten kantoorruimte maken en de hangoren weren als er zaken worden besproken.
Hahahahaha ik hoop echt dat Andrea ook een stem krijgtquote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik kon ook nomineren
maar ik zag nergens vuile rat staan
dus heb maar op hakom gestemd (dat gezicht leek er heel veel op)
Ze deed het heel aardig. Goed neerbuigend doen. Zeggen dat er honderd anderen zijn. En op arrogant toontje vragen of hij zelf nog ideëen heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat is niet fronsen dat is verbazen ;-)quote:
Dat jij het niet boeiend vind, zeg dan lekker niks, maar er vragen al meerdere personen hoe ze elite kunnen worden en daar geef ik antwoord opquote:Op maandag 17 februari 2014 10:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh wat boeiend. geeee. -eeeuw. knik. ke. bol
Hoezo? Het is toch geen klant?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
kim. altijd kim. dré is gewoon randdebiel die het vast wel een keer opgeeft.quote:
Hoogstens als proefkonijn voor listige medicijnenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
die ga je na Utopia als bedrijf toch echt niet meer aannemen??
Haikim asjeblief! Die moet ff schrikken. Dre is irritant maat irrelevant in het geheel..laat haar nog ff lekker door de mand vallen volgende maand.quote:
Wedden dat de Elite stem weer geen zak uit gaat maken!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:28 schreef Jian het volgende:
Een elite-stem op Hakim is een verloren stem, hij gaat toch niet weg want de bewoners houden van Happie.Emil daarentegen kon wel een aan zijn laatste dagen in Utopia bezig zijn
verbazen. o ja, als je van de ene baas naar de andere gaat? ver-bazen?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is niet fronsen dat is verbazen ;-)
ik weet dat met mijn hersensquote:Op maandag 17 februari 2014 10:28 schreef Jian het volgende:
Een elite-stem op Hakim is een verloren stem, hij gaat toch niet weg want de bewoners houden van Happie.Emil daarentegen kon wel een aan zijn laatste dagen in Utopia bezig zijn
spot onquote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haikim asjeblief! Die moet ff schrikken. Dre is irritant maat irrelevant in het geheel..laat haar nog ff lekker door de mand vallen volgende maand.
Elite stem op Bil vorige keer was toch genoeg om der op 't bankje te krijgen?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wedden dat de Elite stem weer geen zak uit gaat maken!
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
verbazen. o ja, als je van de ene baas naar de andere gaat? ver-bazen?
Maakt toch niet uit. Dus als jij visite krijgt ga je ook alleen zitten vreten en zuipenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch geen klant?
Hoe poëtisch :-) Dank voor je stem. Ook al gaat Hakim niet weg ik hoop dat hij weer flink schrikt.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik weet dat met mijn hersens
maar mijn hart stuurde mijn vingers
Fixedquote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wedden dat de Elite stem weer maakt geen zak uit gaat maken!
En de ervaring leert dat Utopiassen zich uitstekend aan afspraken houden...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet nodig. gewoon afspraken maken. Bij een zakelijk gesprek niet zomaar aanschuiven.
En?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Elite stem op Bil vorige keer was toch genoeg om der op 't bankje te krijgen?
Precies!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
verbazen. o ja, als je van de ene baas naar de andere gaat? ver-bazen?
je kan er op bouwenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de ervaring leert dat Utopiassen zich uitstekend aan afspraken houden...
Zonder die stem had ze er ook gezeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Je kunt ze ook naar het juiste topic verwijzen. Hier hoort het niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:28 schreef katasja het volgende:
[..]
Dat jij het niet boeiend vind, zeg dan lekker niks, maar er vragen al meerdere personen hoe ze elite kunnen worden en daar geef ik antwoord op
Welk bankje?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken, komt eigenlijk ook omdat je invloed zo nihil is. Je kunt hoofdzakelijk een statement maken.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef HiDiHo het volgende:
btw.. Elite hebben nu 24 uur om te stemmen...niet vergeten dus of direct stemmen
Helemaal niet!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:28 schreef Jian het volgende:
Als ik zie hoe impopulair andrea is in de polls maakt die een goede kans.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken, komt eigenlijk ook omdat je invloed zo nihil is. Je kunt hoofdzakelijk een statement maken.
klopt iddquote:Op maandag 17 februari 2014 10:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken, komt eigenlijk ook omdat je invloed zo nihil is. Je kunt hoofdzakelijk een statement maken.
Ik ook niet, maar dat interesseert me helemaal niets, wat moet je ermee?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]![]()
Hou op! Ik kan het niet uitstaan dat ik geen elite ben.
Ik denk het niet, Amanda lijkt me weer zo'n muts die met Vanas gaat meeloeien. Maar ja, ik heb geen glazen bolleke, misschien heb je wel gelijk. Ik heb een humeur op om te schieten, dat ik zelf niet mag stemmenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Bij genoeg stemmen op hakim krijgt hij in ieder geval weer een publieksnominatie.
Krijgen we weer even de boer met kiespijn, die het 'al wel verwacht had'.
Verder heb je wel gelijk; eruit krijgen we hem niet.
En Emil mag van mij ook optiefen.
Ik hoop dat die Amanda komt en blijft.
Dat gaat een conflict worden met Aike; kanniewachte.
Mijn top drie is Hakim, Bil en Andrea. Vorige maand Hakim en Bil.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Als ik zie hoe impopulair andrea is in de polls maakt die een goede kans.
als je invloed wil hebben moet je ze gewoon weer even sodeknetterenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Amanda lijkt me weer zo'n muts die met Vanas gaat meeloeien. Maar ja, k heb geen glazen bolleke, misschien heb je wel gelijk. Ik heb een humeur op om te schieten, dat ik zelf niet mag stemmen
nee want daar vinden ze haar zo'n lief vrouwtjequote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Als ik zie hoe impopulair andrea is in de polls maakt die een goede kans.
In een druk bedrijf ga je toch niet iedereen eten aanbieden?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Dus als jij visite krijgt ga je ook alleen zitten vreten en zuipen
Heel graag!quote:
Gewoon dat ik dan op andrea kan stemmen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat interesseert me helemaal niets, wat moet je ermee?
Heb je Hakim wel eens gehoord op streams over kijkers/streamers zoals laatst bij die mail van Sodeknetters? Sodemieter op met die KUT, het is gewoon een mindfuck van een stel idioten etc. Ik geloof nu niet dat Hakim heel zwaar tilt aan de mening van de streamers, hij weet dat die verder niet bepalend zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Bij genoeg stemmen op hakim krijgt hij in ieder geval weer een publieksnominatie.
Krijgen we weer even de boer met kiespijn, die het 'al wel verwacht had'.
Verder heb je wel gelijk; eruit krijgen we hem niet.
En Emil mag van mij ook optiefen.
Ik hoop dat die Amanda komt en blijft.
Dat gaat een conflict worden met Aike; kanniewachte.
omg...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
verstopt onder dit blauwe zeil
We hebben bewijs goed werkquote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze droeg gister een wit overhemd die zal het wel zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Rene! Letten we even op.
Die heks was weer wat aan het verplaatsen vanaf haar slaapplek naar haar masage tafel. Iets wit.
een lakenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze droeg gister een wit overhemd die zal het wel zijn.
JdM modus aanquote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Toverheks het volgende:
stemmen als elite laat dat maar mijn deurtje voorbij gaan, ik stem niet op een nieuwe en niet wie er weg moet. wat een poppenkast
je vergeetquote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef RVer het volgende:
Nominatie is woensdag:
WO 19-2 Nominatie
Staat dit ergens? Ik vraag dat omdat ik gisteren de bewoners steeds over dinsdag hoorde ....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef RVer het volgende:
Nominatie is woensdag:
WO 19-2 Nominatie
oh dat zou ik zo zo zo zoooo ontzettend graag zien hequote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon de politie naar andrea sturen nu ff ophalen
Dacht je nu werkelijk dat de elitestem wat te zeggen had, het is allemaal nep het is voor de sjow en lekker commercieel. het staat allang vast wie de volgende is ook hun beslissen niet, want stel iedereen wil Hakim eruit van de bewoners, dan draaien ze het zo dat de Elitestem besloten heeft dat Hakim blijft en dan mag Hakim lekker blijven zitten. Het is een tv prog. en welke bewoner hoog scoort gaat er echt niet uit. alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 17 februari 2014 10:39 schreef bull1966 het volgende:
[..]
JdM modus aan
da's niet de bedoeling hoor, wij als 16e bewoner hebben ook een stem het is interactief
JdM modus uit
Oja en je staat al eerste bij de genomineerden van de elite...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea, zenderkamer!
Leg die spullen terug, dief!
Mag ik hopen!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Rietens het volgende:
Andrea wordt op het matje geroepen, gnagna!
Als jij op kantoor of weet ik veel waar, iemand ontvangt, duw je gerust je lunch door je strot. Vind ik toppunt van onbeschoftheid.En ik zeg ook niet dat je eten aan moet bieden, je gaat zelf niet zitten vreten.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In een druk bedrijf ga je toch niet iedereen eten aanbieden?
op de Utopiasitequote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat dit ergens? Ik vraag dat omdat ik gisteren de bewoners steeds over dinsdag hoorde ....
Ja, maar wat moet je ermee? Er gebeurt toch nietsquote:
Mooi tochquote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef renevanlaaren het volgende:
ze lezen echt mee ,vinden me vast niet lief![]()
Beter!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef renevanlaaren het volgende:
ze lezen echt mee ,vinden me vast niet lief![]()
Ja, daar zat al een aardig kopje op.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:44 schreef renevanlaaren het volgende:
zo te zien was er al heel wat verstopt onder dat blauwe zeil
ik geef je gelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dacht je nu werkelijk dat de elitestem wat te zeggen had, het is allemaal nep het is voor de sjow en lekker commercieel. het staat allang vast wie de volgende is ook hun beslissen niet, want stel iedereen wil Hakim eruit van de bewoners, dan draaien ze het zo dat de Elitestem besloten heeft dat Hakim blijft en dan mag Hakim lekker blijven zitten. Het is een tv prog. en welke bewoner hoog scoort gaat er echt niet uit. alles voor de kijkcijfers
Geen wetten geen regels dus jatten magquote:Op maandag 17 februari 2014 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je ermee? Er gebeurt toch niets
Jammer...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea krijgt toestemming voor een chiropractor, ze is er om half 2.........? Oh nee, ze belt om 1 uur.
Gister brobeerde ze buiten ook dingen te verstoppen maar zag een camera draaide om en liep wegquote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef renevanlaaren het volgende:
kan niemand dat zeil even weg pakken![]()
Alleen als Humana aangifte zou doenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef formule het volgende:
[..]
Geen wetten geen regels dus jatten mag
Alleen Humana is de buiten wereld en daar gelden andere wetten en regels
Eens en dat ze dat wel doet geeft het niveau van zwainke wel weer aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als jij op kantoor of weet ik veel waar, iemand ontvangt, duw je gerust je lunch door je strot. Vind ik toppunt van onbeschoftheid.En ik zeg ook niet dat je eten aan moet bieden, je gaat zelf niet zitten vreten.
De koerier ziet eruit of hij de hele week gesport heeft, gezond eet, niet rookt, geen alcohol drinkt en een zorgeloos leven heeft ... oh wacht ....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen maand waren er toch een aantal bewoners, die verbaasd waren dat Hakim negatief werd beoordeeld. Dat heeft ze aan het denken gezet. verder vond ik het smoelwerk dat ie trok wel leuk en dan die domme opmerking erbij, dat hij het wel verwacht had. Weinig straatvechter op dat moment. Hij had hem eenvoudigweg niet zien aankomen. Deze maand is hij er wel op voorbereid. Ik ben er inmiddels wel zeker van, dat de nachtelijke surfactiviteiten op de laptop, maar vooral op de smartphone, bij hem en andere bewoners veel info hebben verschaft hoer er over hem en anderen wordt gedacht. Hij weet echter ook, dat vooralsnog de buitenwereld geen enkele invloed heeft op zijn aanwezigheid in Utopia. Maar JdM zal nog wel wat experimenteren met dit RLS-speeltje. Wellicht geeft hij de kijkers binnenkort ook wat meer invloed. Iets met SMS-en; brengt weer wat centjes in het laadje en geeft een indruk van de betrokkenheid van het publiek op de uitzendingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je Hakim wel eens gehoord op streams over kijkers/streamers zoals laatst bij die mail van Sodeknetters? Sodemieter op met die KUT, het is gewoon een mindfuck van een stel idioten etc. Ik geloof nu niet dat Hakim heel zwaar tilt aan de mening van de streamers, hij weet dat die verder niet bepalend zijn.
Dat is inderdaad jammer, als ik nu wil schelden, wordt er meteen gezegd dat ik discrimineerquote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef HiDiHo het volgende:
Hakim zegt straks alleen maar; "ze stemmen natuurlijk weer op een marokkaan"
Dat zegt hij, maar iets zeggen is wat anders dan voelen. Hij zal de eer aan zichzelf houden en niks willen laten merken...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef HiDiHo het volgende:
Hakim zegt straks alleen maar; "ze stemmen natuurlijk weer op een marokkaan"
Dat ging hem de vorige keer ook goed af. Drie dagen mokken in bedquote:Op maandag 17 februari 2014 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar iets zeggen is wat anders dan voelen. Hij zal de eer aan zichzelf houden en niks willen laten merken...
quote:
Ik twijfel nog....Hakim of Andreaquote:
quote:
Ik zou ook Hakim doen, gewoon vanwege de dreun die het uitdeelt. Andrea kan nog leuke beelden opleveren. Die gaat echt nogeens helemaal nat...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog....Hakim of Andrea
Maar aangezien Hakim al jaren bovenaan de poll staat, zal ik Hakim stemmen
Ik hoop op een ouderwetse handafhakking i.v.m. stelenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen leive cossertjes,
welke spannende avonturen gaan we vandaag weer beleven?
ik hoop op mail kijk ff onder het zeilquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
De ontmaskering van Andrea, als dievegge van minstens 20 kledingstukken en ander bruikbaar spul, naar ik hoop.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
Dat geloven die imbecielen toch nietquote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Bucketlist het volgende:
Het is nu een beetje te laat, maar volgende keer moeten er vliegtuigjes komen met sleeptekst;
- Hakim je moet eruit!
- Andrea is een vieze dief
Paul vertrekt straks....omdat niets te (ver)bouwenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoop op een ouderwetse handafhakking i.v.m. stelen
ok ok dat beloofd watquote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
De ontmaskering van Andrea, als dievegge van minstens 20 kledingstukken en ander bruikbaar spul, naar ik hoop.
Maar ze zal er wel weer mee weg komen, in deze groep randdebielen.
of in de prullenbak, hakim gooit nog steeds mail weg dus?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop op mail kijk ff onder het zeil
Er kan maar 1 elitestem gegeven worden toch? zou zo mooi zijn, als ze er beiden op stonden..quote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hakim en Andre krijgen vanaf hier genoeg stemmen.
Doet ik voor de zekerheid Emiele nomineren.
Mag van mij ook op het bankje.
Paul niet, die wil veel te graag naar huis maar met behoud van z'n ¤10000,- borg.
Nicoquote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef bull1966 het volgende:
vooralsnog is emil en jimmy daar genomineerd
wie wordt nummer 3 ?
Het jatten van Andrea is niet normaal meer. Die neemt zieke vormen aan!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja alle elite stemmen worden 1 nominatiequote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Er kan maar 1 elitestem gegeven worden toch? zou zo mooi zijn, als ze er beiden op stonden..
heb nog niemand gehoord die daarop wil stemmenquote:
ik zou Andrea's reactie wel willen zien als ze door de Elite een stem krijgtquote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Er kan maar 1 elitestem gegeven worden toch? zou zo mooi zijn, als ze er beiden op stonden..
Misschien doet ze dat wel in opdracht van de FEBO?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het jatten van Andrea is niet normaal meer. Die neemt zieke vormen aan!
Zo ontzettend jammer!! Zou zo een mooi signaal zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alle elite stemmen worden 1 nominatie
Jawel Paul en Hakim gaan zeker op haar, die hebben de dames geadviseerd op Emil te gaan en de boys gaan op Jimmyquote:Op maandag 17 februari 2014 11:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
heb nog niemand gehoord die daarop wil stemmen
Dat wordt nog wat met Ruud de Wild. Niet op zijn bekkie gevallen. Misschien dat hij Andrea even kan vragen of zij al eerder onder behandeling is geweest voor pathologisch liegen en kleptomanie.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike oppert dat de artiesten die ze uitnodigen een beetje in de smaak moeten vallen bij de kiijkers.
Ruud vindt van niet, het is HUN Utopia..
Nee toch? Vorige keer was er door de Elite op Peter, Hakim en Billy gestemdquote:Op maandag 17 februari 2014 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alle elite stemmen worden 1 nominatie
volgens mij zat het je een beetje dwars hequote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef rokkutsaains het volgende:
Andrea heeft inmiddels haar gestolen overhemd aan zie ik.
Een keurig gestreken overhemd, van een goedbedoelende Nederlander, die daar al een arme Afrikaner trots mee rond zag lopen. De werkelijk is hard. Nu loopt een gruwelijk pokkenwijf met dat overhemd over haar gore, stinkende, hoerenlijf.
Whahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef rokkutsaains het volgende:
Een keurig gestreken overhemd, van een goedbedoelende Nederlander, die daar al een arme Afrikaner trots mee rond zag lopen. De werkelijk is hard. Nu loopt een gruwelijk pokkenwijf met dat overhemd over haar gore, stinkende, hoerenlijf.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee toch? Vorige keer was er door de Elite op Peter, Hakim en Billy gestemd
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
ooh dan vergis ik me, tis nog vroeg natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ow dat zou zoooooo mooi zijn!!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef bull1966 het volgende:
die man van die kraaltjes is bril kwijt LOL
DREE!!!!!!!
Ja, een klein beetje maar.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij zat het je een beetje dwars he
De Elite stemt en de top 3 krijgen allemaal een publieksstemquote:Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow dat zou zoooooo mooi zijn!!
boodschapen, boodschappen, wie doet er vandaag de boodschappenquote:
Yesssss, Hakim en Andrea op zeker dus....Wat zal dat een knal geven, hun lieve Dreetje...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De Elite stemt en de top 3 krijgen allemaal een publieksstem
Net zoals het nomineren, de bewoners mogen 3 punten verdelen, of alles op 1 persoon zetten. De elitestem wordt verdeeld over 3 personen. Vorige maand kregen Hakim, Billy en Peter een elitestem.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
9quote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hoeveel sloffen teerstokjes deze keer ?
Hahaha, ik zit ook zo te schelden.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef rokkutsaains het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea's acties in Utopia zijn ook de sterke arm niet ontgaan.
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga uit van karmaquote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit ook zo te schelden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ff zonder gekheid...als jij met die beweegredenen kleding in de humana bak gooit en je ziet je kleding bij die dombo's van Utopia voorbij komen...ik zou ook zwaar de smoor in hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit ook zo te schelden.
[ afbeelding ]
Ja dat gaat ze donaties kosten, mensen leveren minder in.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Nou ff zonder gekheid...als jij met die beweegredenen kleding in de humana bak gooit en je ziet je kleding bij die dombo's van Utopia voorbij komen...ik zou ook zwaar de smoor in hebben.
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso een hekel aan stelende mensenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Nou ff zonder gekheid...als jij met die beweegredenen kleding in de humana bak gooit en je ziet je kleding bij die dombo's van Utopia voorbij komen...ik zou ook zwaar de smoor in hebben.
Ohhh dan heb ik nu nog mooi de tijd om hier effe het huishouden te doenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Directeur van Humana komt mee met de chauffeur die de spullen komt halen.
Om 13.00 uur.
Dat wordt denkt ik wel even leuk!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
*popcorn alvast paktquote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
geen levenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag net op de chat dat iemand op 3 computers de streams aan had en kreeg zo duizenden punten![]()
Wat mensen wel niet doen om een enkel deel van een stem uit te maken
ja naar de dermatoloog alles was goedquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef Chanel5 het volgende:
Aike weer naar het ziekenhuis geweest? Ze heeft weer muziek gehoord.
Vanas gaat met het bonnetje alles op de lijst schrijven. Volgens mij houdt ze dat wel redelijk bij. Het staat ook in excel, maar dat vertrouw ik dan weer minderquote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef Chanel5 het volgende:
De sigaretten worden dus weer gewoon van het HH geld gekocht.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
Zal wel weer met een sisser aflopen.quote:
Dat kan nietquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag net op de chat dat iemand op 3 computers de streams aan had en kreeg zo duizenden punten![]()
De enige gedachte die ik net had toen ik geen elite was "mwa, jammer..... oh is er nog koffie?"quote:
dat vrees ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel weer met een sisser aflopen.
Ik heb ook op 2 computers de streams aanstaan (ik en mijn dochter) leverde niks extra's op hoor. In 2 dagen ca 1000 puntenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk hetnietquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
je kan met je paspoort op 3 systemen streamen, maar dat zal dan wel weer een chat trol zijn geweestquote:
niet waar. je hebt net als ik liggen janken als een klein kind jonguhquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De enige gedachte die ik net had toen ik geen elite was "mwa, jammer..... oh is er nog koffie?"
Die had ze namelijk hard nodig :-(quote:Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een bezoeker is zijn bril kwijt vraag het aan Andrea
Ik vond het vorige gesprek anders wel popcorn waardigquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ze aan heeft is al geen eigendom van haarzelfquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef renevanlaaren het volgende:
andrea treuzelen gaat zo weer wat pikken als ze buiten zijn
Al is het maar 1 klein negatief woordje tegen Andrea. Da's genoeg om haar compleet over de zeik te krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is al een paar weken geleden veranderd in één PCquote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
je kan met je paspoort op 3 systemen streamen, maar dat zal dan wel weer een chat trol zijn geweest
ik hoop dat hij door de nieuwe eruit gestemd wordtquote:Op maandag 17 februari 2014 11:20 schreef Blackprinces het volgende:
Oh sodemieter toch op hakim met je 20 april
Nee joh.. ze zitten toch altijd streamers dwars.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik hoop dat hij door de nieuwe eruit gestemd wordt
Wij doen het ieder op onze eigen pc hoor!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is al een paar weken geleden veranderd in één PC
Oh, een mooi momentje.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
Onder één account en één IP-adres?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Wij doen het ieder op onze eigen pc hoor!
En nicoline met haar "Dat kan ik me echt niet voorstellen"quote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Oh, een mooi momentje.
Zo benieuwd welk toneelstukje we krijgen te zien van Andrea.
Idd, we jullie stellen toch niets voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee joh.. ze zitten toch altijd streamers dwars.
Ik kan me niet voorstellen dat ze van die 15 euro hun rookbehoefte kunnen bekostigen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vanas gaat met het bonnetje alles op de lijst schrijven. Volgens mij houdt ze dat wel redelijk bij. Het staat ook in excel, maar dat vertrouw ik dan weer minder
Die Humana man is allang omgekletst hoor! Die gaat overal mee akkoord, niks geen grappigheid meerquote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Oh, een mooi momentje.
Zo benieuwd welk toneelstukje we krijgen te zien van Andrea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |