Ik twijfel nog....Hakim of Andreaquote:
quote:
Ik zou ook Hakim doen, gewoon vanwege de dreun die het uitdeelt. Andrea kan nog leuke beelden opleveren. Die gaat echt nogeens helemaal nat...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog....Hakim of Andrea
Maar aangezien Hakim al jaren bovenaan de poll staat, zal ik Hakim stemmen
Ik hoop op een ouderwetse handafhakking i.v.m. stelenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen leive cossertjes,
welke spannende avonturen gaan we vandaag weer beleven?
ik hoop op mail kijk ff onder het zeilquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
De ontmaskering van Andrea, als dievegge van minstens 20 kledingstukken en ander bruikbaar spul, naar ik hoop.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
Dat geloven die imbecielen toch nietquote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Bucketlist het volgende:
Het is nu een beetje te laat, maar volgende keer moeten er vliegtuigjes komen met sleeptekst;
- Hakim je moet eruit!
- Andrea is een vieze dief
Paul vertrekt straks....omdat niets te (ver)bouwenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoop op een ouderwetse handafhakking i.v.m. stelen
ok ok dat beloofd watquote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
De ontmaskering van Andrea, als dievegge van minstens 20 kledingstukken en ander bruikbaar spul, naar ik hoop.
Maar ze zal er wel weer mee weg komen, in deze groep randdebielen.
of in de prullenbak, hakim gooit nog steeds mail weg dus?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop op mail kijk ff onder het zeil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |