Gister brobeerde ze buiten ook dingen te verstoppen maar zag een camera draaide om en liep wegquote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef renevanlaaren het volgende:
kan niemand dat zeil even weg pakken![]()
Alleen als Humana aangifte zou doenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef formule het volgende:
[..]
Geen wetten geen regels dus jatten mag
Alleen Humana is de buiten wereld en daar gelden andere wetten en regels
Eens en dat ze dat wel doet geeft het niveau van zwainke wel weer aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als jij op kantoor of weet ik veel waar, iemand ontvangt, duw je gerust je lunch door je strot. Vind ik toppunt van onbeschoftheid.En ik zeg ook niet dat je eten aan moet bieden, je gaat zelf niet zitten vreten.
De koerier ziet eruit of hij de hele week gesport heeft, gezond eet, niet rookt, geen alcohol drinkt en een zorgeloos leven heeft ... oh wacht ....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike: "Ruud, dit is de foerier."
[ afbeelding ]
Ik kan me de verspreking wel voorstellen met jatmoos Dré tegenover je zittend
Afgelopen maand waren er toch een aantal bewoners, die verbaasd waren dat Hakim negatief werd beoordeeld. Dat heeft ze aan het denken gezet. verder vond ik het smoelwerk dat ie trok wel leuk en dan die domme opmerking erbij, dat hij het wel verwacht had. Weinig straatvechter op dat moment. Hij had hem eenvoudigweg niet zien aankomen. Deze maand is hij er wel op voorbereid. Ik ben er inmiddels wel zeker van, dat de nachtelijke surfactiviteiten op de laptop, maar vooral op de smartphone, bij hem en andere bewoners veel info hebben verschaft hoer er over hem en anderen wordt gedacht. Hij weet echter ook, dat vooralsnog de buitenwereld geen enkele invloed heeft op zijn aanwezigheid in Utopia. Maar JdM zal nog wel wat experimenteren met dit RLS-speeltje. Wellicht geeft hij de kijkers binnenkort ook wat meer invloed. Iets met SMS-en; brengt weer wat centjes in het laadje en geeft een indruk van de betrokkenheid van het publiek op de uitzendingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je Hakim wel eens gehoord op streams over kijkers/streamers zoals laatst bij die mail van Sodeknetters? Sodemieter op met die KUT, het is gewoon een mindfuck van een stel idioten etc. Ik geloof nu niet dat Hakim heel zwaar tilt aan de mening van de streamers, hij weet dat die verder niet bepalend zijn.
Dat is inderdaad jammer, als ik nu wil schelden, wordt er meteen gezegd dat ik discrimineerquote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef HiDiHo het volgende:
Hakim zegt straks alleen maar; "ze stemmen natuurlijk weer op een marokkaan"
Dat zegt hij, maar iets zeggen is wat anders dan voelen. Hij zal de eer aan zichzelf houden en niks willen laten merken...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef HiDiHo het volgende:
Hakim zegt straks alleen maar; "ze stemmen natuurlijk weer op een marokkaan"
Dat ging hem de vorige keer ook goed af. Drie dagen mokken in bedquote:Op maandag 17 februari 2014 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar iets zeggen is wat anders dan voelen. Hij zal de eer aan zichzelf houden en niks willen laten merken...
quote:
Ik twijfel nog....Hakim of Andreaquote:
quote:
Ik zou ook Hakim doen, gewoon vanwege de dreun die het uitdeelt. Andrea kan nog leuke beelden opleveren. Die gaat echt nogeens helemaal nat...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog....Hakim of Andrea
Maar aangezien Hakim al jaren bovenaan de poll staat, zal ik Hakim stemmen
Ik hoop op een ouderwetse handafhakking i.v.m. stelenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen leive cossertjes,
welke spannende avonturen gaan we vandaag weer beleven?
ik hoop op mail kijk ff onder het zeilquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
De ontmaskering van Andrea, als dievegge van minstens 20 kledingstukken en ander bruikbaar spul, naar ik hoop.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
Dat geloven die imbecielen toch nietquote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Bucketlist het volgende:
Het is nu een beetje te laat, maar volgende keer moeten er vliegtuigjes komen met sleeptekst;
- Hakim je moet eruit!
- Andrea is een vieze dief
Paul vertrekt straks....omdat niets te (ver)bouwenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoop op een ouderwetse handafhakking i.v.m. stelen
ok ok dat beloofd watquote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
De ontmaskering van Andrea, als dievegge van minstens 20 kledingstukken en ander bruikbaar spul, naar ik hoop.
Maar ze zal er wel weer mee weg komen, in deze groep randdebielen.
of in de prullenbak, hakim gooit nog steeds mail weg dus?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop op mail kijk ff onder het zeil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |