Dacht je nu werkelijk dat de elitestem wat te zeggen had, het is allemaal nep het is voor de sjow en lekker commercieel. het staat allang vast wie de volgende is ook hun beslissen niet, want stel iedereen wil Hakim eruit van de bewoners, dan draaien ze het zo dat de Elitestem besloten heeft dat Hakim blijft en dan mag Hakim lekker blijven zitten. Het is een tv prog. en welke bewoner hoog scoort gaat er echt niet uit. alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 17 februari 2014 10:39 schreef bull1966 het volgende:
[..]
JdM modus aan
da's niet de bedoeling hoor, wij als 16e bewoner hebben ook een stem het is interactief
JdM modus uit
Oja en je staat al eerste bij de genomineerden van de elite...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea, zenderkamer!
Leg die spullen terug, dief!
Mag ik hopen!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Rietens het volgende:
Andrea wordt op het matje geroepen, gnagna!
Als jij op kantoor of weet ik veel waar, iemand ontvangt, duw je gerust je lunch door je strot. Vind ik toppunt van onbeschoftheid.En ik zeg ook niet dat je eten aan moet bieden, je gaat zelf niet zitten vreten.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In een druk bedrijf ga je toch niet iedereen eten aanbieden?
op de Utopiasitequote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat dit ergens? Ik vraag dat omdat ik gisteren de bewoners steeds over dinsdag hoorde ....
Ja, maar wat moet je ermee? Er gebeurt toch nietsquote:
Mooi tochquote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef renevanlaaren het volgende:
ze lezen echt mee ,vinden me vast niet lief![]()
Beter!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef renevanlaaren het volgende:
ze lezen echt mee ,vinden me vast niet lief![]()
Ja, daar zat al een aardig kopje op.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:44 schreef renevanlaaren het volgende:
zo te zien was er al heel wat verstopt onder dat blauwe zeil
ik geef je gelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dacht je nu werkelijk dat de elitestem wat te zeggen had, het is allemaal nep het is voor de sjow en lekker commercieel. het staat allang vast wie de volgende is ook hun beslissen niet, want stel iedereen wil Hakim eruit van de bewoners, dan draaien ze het zo dat de Elitestem besloten heeft dat Hakim blijft en dan mag Hakim lekker blijven zitten. Het is een tv prog. en welke bewoner hoog scoort gaat er echt niet uit. alles voor de kijkcijfers
Geen wetten geen regels dus jatten magquote:Op maandag 17 februari 2014 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je ermee? Er gebeurt toch niets
Jammer...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea krijgt toestemming voor een chiropractor, ze is er om half 2.........? Oh nee, ze belt om 1 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |