quote:
Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Jian het volgende:[..]
Heb je Hakim wel eens gehoord op streams over kijkers/streamers zoals laatst bij die mail van Sodeknetters? Sodemieter op met
die KUT, het is gewoon een mindfuck van
een stel idioten etc. Ik geloof nu niet dat Hakim heel zwaar tilt aan de mening van de streamers, hij weet dat die verder niet bepalend zijn.

Afgelopen maand waren er toch een aantal bewoners, die verbaasd waren dat Hakim negatief werd beoordeeld. Dat heeft ze aan het denken gezet. verder vond ik het smoelwerk dat ie trok wel leuk en dan die domme opmerking erbij, dat hij het wel verwacht had. Weinig straatvechter op dat moment. Hij had hem eenvoudigweg niet zien aankomen. Deze maand is hij er wel op voorbereid. Ik ben er inmiddels wel zeker van, dat de nachtelijke surfactiviteiten op de laptop, maar vooral op de smartphone, bij hem en andere bewoners veel info hebben verschaft hoer er over hem en anderen wordt gedacht. Hij weet echter ook, dat vooralsnog de buitenwereld geen enkele invloed heeft op zijn aanwezigheid in Utopia. Maar JdM zal nog wel wat experimenteren met dit RLS-speeltje. Wellicht geeft hij de kijkers binnenkort ook wat meer invloed. Iets met SMS-en; brengt weer wat centjes in het laadje en geeft een indruk van de betrokkenheid van het publiek op de uitzendingen.