SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS
Dat wordt gewoon een veredelde sigarettenbezorgerquote:Op maandag 17 februari 2014 10:18 schreef martend het volgende:
Hoogenboom Koeriers
Goudenregenplantsoen 66
2404 EK Alphen aan den Rijn
0172 435 908
Dat is niet bekend.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
nogmaals hoeveel punten moet je hebben voor Elite ?
Waarom toch altijd gelijk gegevens van mensen erop knallen?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
mjah. dat is mijn zwakke punt. nog even en ík krijg zakgeld.
Die punten zijn niet belangrijkquote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Hij meld zichzelf aanquote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Blackprinces het volgende:
Of de koerier ook aan kleine boodschapjes doet.
Zoals een pot verf ed.
Die man moet uit alphen ad rijn komen...voor een pot verf???
Het gaat om wat zij de meest actieve vinden, volgens eigen zeggen, geen minimum aan punten denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Zal ook wel flink gecontroleerd worden aan de poort. Anders was dit wellicht een ingang voor wat ongein te bezorgenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:18 schreef martend het volgende:
Hoogenboom Koeriers
Goudenregenplantsoen 66
2404 EK Alphen aan den Rijn
0172 435 908
http://www.utopiatv.nl/about-elitequote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
alles op rood.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef misssnapshot het volgende:
[..]Waar ga je jouw 15 eurie p/w aan spenderen: tonijn, peuken, drank, [vul zelf in] ?
oke dank je wel !quote:Op maandag 17 februari 2014 10:20 schreef martend het volgende:
[..]
Het gaat om wat zij de meest actieve vinden, volgens eigen zeggen, geen minimum aan punten denk ik.
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Volgens mij random. Ik was in januari elite met maar 20000 punten, terwijl er hier al mensen waren met 40000 en meerquote:
kont afvegen met koffiefilter. dan handen wassen met zand.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:20 schreef blanket het volgende:
Vanas heeft lekker boodschappen gedaan....wc papier op...koffie op....allesreiniger op....
God hee die Andrea ziet er ook met de dag een jaar ouder uit!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike: "Ruud, dit is de foerier."
[ afbeelding ]
Ik kan me de verspreking wel voorstellen met jatmoos Dré tegenover je zittend
geen idee, maar ik kon nomineren en heb het meteen gedaan, 3x raden begint met een h en het lucht zo opquote:
Kun je beter vragen in het topic dat daar voor is. Kun je ook de stand van anderen zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Die gaat der Anthon nog inhalen als ze zo door gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
God hee die Andrea ziet er ook met de dag een jaar ouder uit!
Ja, die is haar bestellingen al aan het doorgeven. Aike gaat stoïcijns door met: "als we een opdracht hebben dan... "quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
Hilarisch Andrea met haar zweefwensen bij het zakelijk gesprek van Aike met de koerier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |