Ik wil wel over haar rug lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
duiken. ja ze zit vèr onder normaal niveau.
Dat komt omdat Anton dat geschreven heeft in een brief...ze mag ook geen mannelijke bewoners meer masseren...en ja Andrea is zo volgzaam heh....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike mag dagelijks Andrea's rug wrijven, maar ze wil geen mannen aan haar lijf.
Goh Dré, dat is de eerste keer dat ik je heeeeeeelemaal gelijk geef
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wil wel over haar rug lopen![]()
ik weeg alleen 120 kilo, maar dat mag de pret niet drukken toch?
Ik zeg doen!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
de pret niet. het zal dré wel pletten.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was zaterdagmorgen al een vaststaand feit.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef martend het volgende:
[..]
We zijn gewoon trendy en hipEn weinig gebeurd? Humana is bestolen!!
Dat zal die rug goed kraken!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn eerste confrontatie met bloot op tv. Ik keek stiekem op de kamer van mijn zus, want van mijn ouders mocht het niet. Wat me vooral bijstaat zijn die enorme sinaasappelputten bij die meidenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik keek wel. tegenvaller was t.
En ik eindig met VOOR ONS een happy endquote:Op maandag 17 februari 2014 10:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zal die rug goed kraken!
Goede eigenschappenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Aike heeft een hekel aan mensen die manipulatief zijn, ook onoprechtheid kan ze niet tegen.
Tsjier joe up, Tsjier joe upquote:Op maandag 17 februari 2014 10:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn eerste confrontatie met bloot op tv. Ik keek stiekem op de kamer van mijn zus, want van mijn ouders mocht het niet. Wat me vooral bijstaat zijn die enorme sinaasappelputten bij die meiden
en veul groot krullerig haar en wasem op de lens. en ze heetten mirabel, joyce of sabina.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn eerste confrontatie met bloot op tv. Ik keek stiekem op de kamer van mijn zus, want van mijn ouders mocht het niet. Wat me vooral bijstaat zijn die enorme sinaasappelputten bij die meiden
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En ik eindig met VOOR ONS een happy endeen eenvoudige nekbehandeling zodat de spanning er af is, en lekker slap hangt
Aike heeft dus een hekel aan zichzelf.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Aike heeft een hekel aan mensen die manipulatief zijn, ook onoprechtheid kan ze niet tegen.
kijk, dat is info waar we nog es wat aan hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef misssnapshot het volgende:
Koerier vraagt: 0,38 cent per kilometer ex btw. korte afstanden (onder 50 km) starttarief vanaf 5 euro.
Die eerste vroeg ¤ 7,50 als starttariefquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef misssnapshot het volgende:
Koerier vraagt: 0,38 cent per kilometer ex btw. korte afstanden (onder 50 km) starttarief vanaf 5 euro.
Voor de mensen die graag de kosten willen bijhoudenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
kijk, dat is info waar we nog es wat aan hebben
Niemand durft het toe te geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja. ik ken ook niemand die deze ellende volgt.
mjah. dat is mijn zwakke punt. nog even en ík krijg zakgeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Voor de mensen die graag de kosten willen bijhouden
en stoppen met roken niet te vergetenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef TheeKeetje het volgende:
Misschien is het een idee dat ze eens wat gezonder (=minder koolhydraten, dus geen suiker, geen alcohol, geen granen) gaan eten zodat ze niet steeds van die ontstekingen hebben. Dat zal een hoop in ziektekosten en ellende schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |