O dat kan ook wel. Ik had ze nog nooit gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Hadden ze die niet gekregen van Marriële?
Zou best kunnen dat ik gek benquote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef rokkutsaains het volgende:
Goedemorgen!![]()
Even de SV's teruggelezen; weinig gebeurd afgelopen weekend blijkbaar.
Zelf op 2 feestjes geweest, waar vrijwel niemand Utopia bleek te volgen.
Kreeg wat meewarige blikken..... Zouden we dan toch een beetje gek zijn?
Hoe Utopia dagelijks aan die 1 miljoen kijkers komt is me wel een raadsel.
wie wil er nu Vanessa voer kopen??quote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef misssnapshot het volgende:
Vanessa heeft iemand aan de lijn van een website waar je maaltijden kunt delen (verkopen) met buren. De vraag is of Vanessa extra wil koken om porties te verkopen. Vanmiddag komt iemand langs.
Script.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef rokkutsaains het volgende:
We zijn gewoon trendy en hipquote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef rokkutsaains het volgende:
Goedemorgen!![]()
hoeveel punten moet je hebben voor Elitequote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O dat kan ook wel. Ik had ze nog nooit gezien.
lekker portie snot van vanasquote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef misssnapshot het volgende:
Vanessa heeft iemand aan de lijn van een website waar je maaltijden kunt delen (verkopen) met buren. De vraag is of Vanessa extra wil koken om porties te verkopen. Vanmiddag komt iemand langs.
ja. ik ken ook niemand die deze ellende volgt.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef rokkutsaains het volgende:
Goedemorgen!![]()
De meest actieve paspoorthouders maken kans op Elite te worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Hobby het volgende:
[..]
hoeveel punten moet je hebben voor Elite
duiken. ja ze zit vèr onder normaal niveau.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Andrea buiten, peuk roken met Aike.
Ze heeft last van der rug, ze heeft een zwakke rug, komt door duiken vertelt ze.
moet maar eens naar gekeken worden.
Gaat ze regelen.
Ik leg krom.
in mijn directe omgeving ken ik er tweequote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja. ik ken ook niemand die deze ellende volgt.
doet jij dré dan ff body-to-body rubbenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike mag dagelijks Andrea's rug wrijven, maar ze wil geen mannen aan haar lijf.
Goh Dré, dat is de eerste keer dat ik je heeeeeeelemaal gelijk geef
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
De Pin Up Club had ook miljoenen kijkcijfers, maar er keek nooit iemand.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik gek ben
ik keek wel. tegenvaller was t.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Pin Up Club had ook miljoenen kijkcijfers, maar er keek nooit iemand.
Ik wil wel over haar rug lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
duiken. ja ze zit vèr onder normaal niveau.
Dat komt omdat Anton dat geschreven heeft in een brief...ze mag ook geen mannelijke bewoners meer masseren...en ja Andrea is zo volgzaam heh....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wil wel over haar rug lopen![]()
ik weeg alleen 120 kilo, maar dat mag de pret niet drukken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |