Er kan maar 1 elitestem gegeven worden toch? zou zo mooi zijn, als ze er beiden op stonden..quote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hakim en Andre krijgen vanaf hier genoeg stemmen.
Doet ik voor de zekerheid Emiele nomineren.
Mag van mij ook op het bankje.
Paul niet, die wil veel te graag naar huis maar met behoud van z'n ¤10000,- borg.
Nicoquote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef bull1966 het volgende:
vooralsnog is emil en jimmy daar genomineerd
wie wordt nummer 3 ?
Het jatten van Andrea is niet normaal meer. Die neemt zieke vormen aan!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
verstopt onder dit blauwe zeil
ja alle elite stemmen worden 1 nominatiequote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Er kan maar 1 elitestem gegeven worden toch? zou zo mooi zijn, als ze er beiden op stonden..
heb nog niemand gehoord die daarop wil stemmenquote:
ik zou Andrea's reactie wel willen zien als ze door de Elite een stem krijgtquote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Er kan maar 1 elitestem gegeven worden toch? zou zo mooi zijn, als ze er beiden op stonden..
Misschien doet ze dat wel in opdracht van de FEBO?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het jatten van Andrea is niet normaal meer. Die neemt zieke vormen aan!
Zo ontzettend jammer!! Zou zo een mooi signaal zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alle elite stemmen worden 1 nominatie
Jawel Paul en Hakim gaan zeker op haar, die hebben de dames geadviseerd op Emil te gaan en de boys gaan op Jimmyquote:Op maandag 17 februari 2014 11:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
heb nog niemand gehoord die daarop wil stemmen
Dat wordt nog wat met Ruud de Wild. Niet op zijn bekkie gevallen. Misschien dat hij Andrea even kan vragen of zij al eerder onder behandeling is geweest voor pathologisch liegen en kleptomanie.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike oppert dat de artiesten die ze uitnodigen een beetje in de smaak moeten vallen bij de kiijkers.
Ruud vindt van niet, het is HUN Utopia..
Nee toch? Vorige keer was er door de Elite op Peter, Hakim en Billy gestemdquote:Op maandag 17 februari 2014 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alle elite stemmen worden 1 nominatie
volgens mij zat het je een beetje dwars hequote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef rokkutsaains het volgende:
Andrea heeft inmiddels haar gestolen overhemd aan zie ik.
Een keurig gestreken overhemd, van een goedbedoelende Nederlander, die daar al een arme Afrikaner trots mee rond zag lopen. De werkelijk is hard. Nu loopt een gruwelijk pokkenwijf met dat overhemd over haar gore, stinkende, hoerenlijf.
Whahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef rokkutsaains het volgende:
Een keurig gestreken overhemd, van een goedbedoelende Nederlander, die daar al een arme Afrikaner trots mee rond zag lopen. De werkelijk is hard. Nu loopt een gruwelijk pokkenwijf met dat overhemd over haar gore, stinkende, hoerenlijf.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee toch? Vorige keer was er door de Elite op Peter, Hakim en Billy gestemd
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
ooh dan vergis ik me, tis nog vroeg natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ow dat zou zoooooo mooi zijn!!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef bull1966 het volgende:
die man van die kraaltjes is bril kwijt LOL
DREE!!!!!!!
Ja, een klein beetje maar.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij zat het je een beetje dwars he
De Elite stemt en de top 3 krijgen allemaal een publieksstemquote:Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow dat zou zoooooo mooi zijn!!
boodschapen, boodschappen, wie doet er vandaag de boodschappenquote:
Yesssss, Hakim en Andrea op zeker dus....Wat zal dat een knal geven, hun lieve Dreetje...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De Elite stemt en de top 3 krijgen allemaal een publieksstem
Net zoals het nomineren, de bewoners mogen 3 punten verdelen, of alles op 1 persoon zetten. De elitestem wordt verdeeld over 3 personen. Vorige maand kregen Hakim, Billy en Peter een elitestem.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
9quote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hoeveel sloffen teerstokjes deze keer ?
Hahaha, ik zit ook zo te schelden.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef rokkutsaains het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea's acties in Utopia zijn ook de sterke arm niet ontgaan.
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga uit van karmaquote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit ook zo te schelden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |