quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea's acties in Utopia zijn ook de sterke arm niet ontgaan.
[ afbeelding ]
Nou ff zonder gekheid...als jij met die beweegredenen kleding in de humana bak gooit en je ziet je kleding bij die dombo's van Utopia voorbij komen...ik zou ook zwaar de smoor in hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit ook zo te schelden.
[ afbeelding ]
Ja dat gaat ze donaties kosten, mensen leveren minder in.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Nou ff zonder gekheid...als jij met die beweegredenen kleding in de humana bak gooit en je ziet je kleding bij die dombo's van Utopia voorbij komen...ik zou ook zwaar de smoor in hebben.
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso een hekel aan stelende mensenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Nou ff zonder gekheid...als jij met die beweegredenen kleding in de humana bak gooit en je ziet je kleding bij die dombo's van Utopia voorbij komen...ik zou ook zwaar de smoor in hebben.
Ohhh dan heb ik nu nog mooi de tijd om hier effe het huishouden te doenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Directeur van Humana komt mee met de chauffeur die de spullen komt halen.
Om 13.00 uur.
Dat wordt denkt ik wel even leuk!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
*popcorn alvast paktquote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
geen levenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag net op de chat dat iemand op 3 computers de streams aan had en kreeg zo duizenden punten![]()
Wat mensen wel niet doen om een enkel deel van een stem uit te maken
ja naar de dermatoloog alles was goedquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef Chanel5 het volgende:
Aike weer naar het ziekenhuis geweest? Ze heeft weer muziek gehoord.
Vanas gaat met het bonnetje alles op de lijst schrijven. Volgens mij houdt ze dat wel redelijk bij. Het staat ook in excel, maar dat vertrouw ik dan weer minderquote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef Chanel5 het volgende:
De sigaretten worden dus weer gewoon van het HH geld gekocht.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
Zal wel weer met een sisser aflopen.quote:
Dat kan nietquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag net op de chat dat iemand op 3 computers de streams aan had en kreeg zo duizenden punten![]()
De enige gedachte die ik net had toen ik geen elite was "mwa, jammer..... oh is er nog koffie?"quote:
dat vrees ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel weer met een sisser aflopen.
Ik heb ook op 2 computers de streams aanstaan (ik en mijn dochter) leverde niks extra's op hoor. In 2 dagen ca 1000 puntenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk hetnietquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
je kan met je paspoort op 3 systemen streamen, maar dat zal dan wel weer een chat trol zijn geweestquote:
niet waar. je hebt net als ik liggen janken als een klein kind jonguhquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De enige gedachte die ik net had toen ik geen elite was "mwa, jammer..... oh is er nog koffie?"
Die had ze namelijk hard nodig :-(quote:Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een bezoeker is zijn bril kwijt vraag het aan Andrea
Ik vond het vorige gesprek anders wel popcorn waardigquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ze aan heeft is al geen eigendom van haarzelfquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef renevanlaaren het volgende:
andrea treuzelen gaat zo weer wat pikken als ze buiten zijn
Al is het maar 1 klein negatief woordje tegen Andrea. Da's genoeg om haar compleet over de zeik te krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is al een paar weken geleden veranderd in één PCquote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
je kan met je paspoort op 3 systemen streamen, maar dat zal dan wel weer een chat trol zijn geweest
ik hoop dat hij door de nieuwe eruit gestemd wordtquote:Op maandag 17 februari 2014 11:20 schreef Blackprinces het volgende:
Oh sodemieter toch op hakim met je 20 april
Nee joh.. ze zitten toch altijd streamers dwars.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik hoop dat hij door de nieuwe eruit gestemd wordt
Wij doen het ieder op onze eigen pc hoor!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is al een paar weken geleden veranderd in één PC
Oh, een mooi momentje.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef beequeen het volgende:
Om 13.00 uur.
Onder één account en één IP-adres?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Wij doen het ieder op onze eigen pc hoor!
En nicoline met haar "Dat kan ik me echt niet voorstellen"quote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Oh, een mooi momentje.
Zo benieuwd welk toneelstukje we krijgen te zien van Andrea.
Idd, we jullie stellen toch niets voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee joh.. ze zitten toch altijd streamers dwars.
Ik kan me niet voorstellen dat ze van die 15 euro hun rookbehoefte kunnen bekostigen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vanas gaat met het bonnetje alles op de lijst schrijven. Volgens mij houdt ze dat wel redelijk bij. Het staat ook in excel, maar dat vertrouw ik dan weer minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |