geen idee, maar ik kon nomineren en heb het meteen gedaan, 3x raden begint met een h en het lucht zo opquote:
Kun je beter vragen in het topic dat daar voor is. Kun je ook de stand van anderen zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
nogmaals hoeveel punten moet je hebben voor Elite ?
Die gaat der Anthon nog inhalen als ze zo door gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
God hee die Andrea ziet er ook met de dag een jaar ouder uit!
Ja, die is haar bestellingen al aan het doorgeven. Aike gaat stoïcijns door met: "als we een opdracht hebben dan... "quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
Hilarisch Andrea met haar zweefwensen bij het zakelijk gesprek van Aike met de koerier.
Ik snap sowieso niet waarom de helft bij sollicitatiebesprekingen moet aanzitten. Het lijkt mij dat er genoeg werk is in de toko.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef goldenoldie het volgende:
zit Mies mufkut zich er weer mee te bemoeien??
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike: "Ruud, dit is de foerier."
[ afbeelding ]
Ik kan me de verspreking wel voorstellen met jatmoos Dré tegenover je zittend
Ja..ik hoop dat ze daar Andrea nog op gaat aanspreken.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:23 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, die is haar bestellingen al aan het doorgeven. Aike gaat stoïcijns door met: "als we een opdracht hebben dan... "
Dit staat op de utopia site bij veel gestelde vragen:quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Weet het niet precies.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Hobby het volgende:
Hebben ze zelf al op internet geknald.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom toch altijd gelijk gegevens van mensen erop knallen?
oh wat boeiend. geeee. -eeeuw. knik. ke. bolquote:Op maandag 17 februari 2014 10:24 schreef katasja het volgende:
[..]
Dit staat op de utopia site bij veel gestelde vragen:
Ik heb pas sinds kort een paspoort. Kan ik dan nog Elite worden?
Ja, dat kan! De algemene puntenrangschikking loopt het hele jaar door. Op de datum dat de elite van de nieuwe maand bekend wordt gemaakt, start er achter de schermen een nieuwe activiteitsmeting voor de komende maand. Dat betekent dat iedereen met een paspoort, dus ook nieuwe leden, iedere maand opnieuw kans kan maken op een plekje bij de duizend meest actieve Utopianen!
Soms een beetje saai...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Oompje Koerier is een streamer.
Andrea: "Komen we een beetje leuk over?"
Mijn idee. Mijn wenkbrauwen stegen met de minuut.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Erg professioneel om te gaan zitten vreten als je in gesprek bent met iemand die werk voor je gaat doen. Wat een bosmongool is die Aike toch
ik kon ook nominerenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
geen idee, maar ik kon nomineren en heb het meteen gedaan, 3x raden begint met een h en het lucht zo op![]()
![]()
Wat ik al eerder zei: gewoon een afgesloten kantoorruimte maken en de hangoren weren als er zaken worden besproken.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..ik hoop dat ze daar Andrea nog op gaat aanspreken.
die ga je na Utopia als bedrijf toch echt niet meer aannemen??quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Erg professioneel om te gaan zitten vreten als je in gesprek bent met iemand die werk voor je gaat doen. Wat een bosmongool is die Aike toch
frons es nie zoquote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn idee. Mijn wenkbrauwen stegen met de minuut.
Niet nodig. gewoon afspraken maken. Bij een zakelijk gesprek niet zomaar aanschuiven.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: gewoon een afgesloten kantoorruimte maken en de hangoren weren als er zaken worden besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |