quote:
Jb steunenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks mis met de OP. Justin Bieber heeft ook wat liefde nodig in zijn proces zijn leven te beteren.
beslag op zn geld leggen tot hij er zelf mee overweg kan.... veeel te jong rijk geworden..... was door velen al voorspeld... hopen dat t goed komt met m....quote:Op zondag 16 februari 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks mis met de OP. Justin Bieber heeft ook wat liefde nodig in zijn proces zijn leven te beteren.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:50 schreef Xeor het volgende:
haha heel veel mensen hebben een ban haha.
Ja. Al kan je natuurlijk ook nagaan of wat hij doet nou echt zo 'erg' is.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
beslag op zn geld leggen tot hij er zelf mee overweg kan.... veeel te jong rijk geworden..... was door velen al voorspeld... hopen dat t goed komt met m....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja drank en drugs in combi met autorijden vind ik not done... maar straat race... cool tochquote:Op zondag 16 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al kan je natuurlijk ook nagaan of wat hij doet nou echt zo 'erg' is.
Waarom?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:50 schreef Xeor het volgende:
haha heel veel mensen hebben een ban haha.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:51 schreef Xeor het volgende:
Vervang Justin Bieber maar voor:kies er dan 1 met een mooi stringetje aan ofzo.... hier word k niet warm van hooorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes on.. be proud of yourself!
Mooi zo !!!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja vandaag gaat het ook wel goed met me
Ik vond het eigenlijk wel goede billenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kies er dan 1 met een mooi stringetje aan ofzo.... hier word k niet warm van hooor
nehh niet voor mij....quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel goede billen
Goed hoorquote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja wel goed vandaagik heb besloten om vandaag lekker anti-sociaal te zijn.
Mwa, wel goed genoeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kies er dan 1 met een mooi stringetje aan ofzo.... hier word k niet warm van hooor
Okéquote:
10km wordt sowieso oranje.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik eis toch een oranje podium
Ess. Ik heb vannacht weer een nieuwe blauwe plek opgelopen. Ik was vergeten dat mijn fiets blokkeert in de derde versnelling en knalde met mijn borstkast tegen het stuur op.quote:
Ja. Hier heb je een kusjequote:Op zondag 16 februari 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess. Ik heb vannacht weer een nieuwe blauwe plek opgelopen. Ik was vergeten dat mijn fiets blokkeert in de derde versnelling en knalde met mijn borstkast tegen het stuur op.
Zielig he?
quote:
Waar gaat Reign over?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beetje film kijken denk ik, ik heb alle afleveringen van Reign al gezien.
Nee, die is Yogyakarta aan het bekijken. Nogal bijzonder op het moment. Alles zit onder een laag as van die vulkaanuitbarsting.quote:
Over een vrouw Mary die uitgehuwelijkt is aan de toekomstige koning van Frankrijk. Beetje drama maar wel een leuke serie om te volgen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Hier heb je een kusje![]()
Waarom fix je je fiets niet?
Ik zou eigenlijk ook mijn handvat vast moeten lijmen. Al een paar keer bijna onderuit gegaan door tijdens het optrekken mijn handvat van m'n stuur te trekkenErg fijn op kruispunten enzo. eGElukkig nog nooit gevallen dardoor
Okéquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Over een vrouw Mary die uitgehuwelijkt is aan de toekomstige koning van Frankrijk. Beetje drama maar wel een leuke serie om te volgen.
Doe dat maar eens want ik heb me prima kunnen vermaken met 10 afleveringenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik bleef ook overeind. Best een prestatie wel, en tja...Er is wel zoveel mis met mijn fiets.
Downton Abbeyquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Doe dat maar eens want ik heb me prima kunnen vermaken met 10 afleveringenje moet wel even volhouden van de pilot is een beetje saai haha
Heb jij nog leuke series
Heb even gekeken... denk niet dat het echt iets voor mij is om heeeeeeeeeeeeel eerlijk te zijn, ik kijk momenteel.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Downton AbbeyMaar ik weet niet of dat wat voor jou is..
gaat over zo'n Brits landgoed en hoe ze de transitie maken van de oude tijd naar de modernere tijd (de eerste aflevering begint met het nieuws over het zinken van de Titanic). Gaat over de bewoners en de bedienden etc.
hele goeie serie
En series als Fringe, Smallville, Numb3rs, Bones, Criminal Minds etc vind ik leuk
Heb je geen HBO?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef Xeor het volgende:
Ik denk dat ik deze ga downloaden True Detective (TV Series 2014â ) - IMDb
Nee daarom zei ik al, ik weet niet of dat wat voor jou isquote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb even gekeken... denk niet dat het echt iets voor mij is om heeeeeeeeeeeeel eerlijk te zijn, ik kijk momenteel.
American Horror Story
Arrow
Game of Thrones
Grimm
Homeland
Reign
Suits
The Walking Dead
Under the Dome
Waarvan sommige een stop hebben natuurlijk
klinkt ook interessantquote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef Xeor het volgende:
Ik denk dat ik deze ga downloaden True Detective (TV Series 2014â ) - IMDb
Suits gaat over een advocatenfirma.. wel een leuk concept en je kan er weer prima 1 uur per week mee vullen hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarom zei ik al, ik weet niet of dat wat voor jou is
American Horror Story, klinkt niet als iets voor mij..![]()
Arrow, wel eens gezien, vond er toen geen klap aan(ging toen over een lijst van zijn vader met mensen die hij ging vermoorden oid
)
Game of Thrones Meh
Grimm Lijkt me tof
Homeland Lijkt me ook wel tof
Reign Staat al genoteerd
Suits Ik hoor de naam laatste tijd steeds vaker vallen, maar weet eigenlijk niet waar het over gaat
The Walking Dead Niets voor mij
Under the Dome Seizoen 1 ook gezien. Leuk concept, superslecht acteerwerk af en toe
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn andere fiets valt ook bijna uit elkaar. maar dat is niet zo vreemd. Het bestaat ook uit 2 fietsen die niet helemal goed bij elkaar pastten.. Maar daar pas ik mijn fietsen ook op aan als ik op die rijBepaalde bochten of door tunneltjes oid stap ik gewoon maar even af
Ik heb ziggoquote:Op zondag 16 februari 2014 14:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet? Je krijgt volgens mij 2 maanden gratis
Ja daarom ook hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wil het zelf ook aanschaffen alleen voor die serie
Scoort een 9.4 op IMDB
Haha. Naja hij valt niet zomaar uit elkaar hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat is wel echt gevaarlijk. Al zit ik tegenwoordig ook met een beetje angst op de fiets als ik wat gedronken heb
Mijn stuur zakt soms ook in als ik er teveel op steun.
geen 2d spellen spelenquote:
Ach ja. Je fiets wordt tenminste minder snel gestolen als het even meezitquote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha. Naja hij valt niet zomaar uit elkaar hoorMaar hij rammelt en wiebelt wel veel. Dus als ik een te scherpe bocht moet nemen dan blokkeert ie zichzelf en val ik dus om
En een tunneltje even in.. Daar wiebelt ie ook teveel voor om hem dan recht te houden
Je moet echt 2 handen aan het stuur houden bij die fietsdan hou je het wiebelen nog enigszins bepekrt
Ik heb hier beneden 2 fietsen staan. Die rammelbak en een betere (die ik wat vaker gebruikquote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. Je fiets wordt tenminste minder snel gestolen als het even meezit
Same, op mijn kamer toch. In de woonkamer staat een grote LCD schermquote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk gewoon tv op een oude beeldbuis
Dikke TV hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
Niets mis mee, mijn TV is ook beeldbuis en speelt heel mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dikke TV hebbenEss is oud
Van het tv systeem hier is alles tweedehands. De beeldbuis en dvd-speler heb ik van mijn schoonmoeder, de tv kast waar het opstaat was de oude van m'n vriend..quote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Same, op mijn kamer toch. In de woonkamer staat een grote LCD scherm
Als ik alleen ga wonen straks zal die beeldbuis mijn enige tv ziijn
Nee, gewoon studentikoos jeweetzzzquote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dikke TV hebbenEss is oud
En de beeldkwaliteit. Geen HD en zoquote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niets mis mee, mijn TV is ook beeldbuis en speelt heel mooi
over de energie kosten gaan we zwijgen
Heb ik niet nodig.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En de beeldkwaliteit. Geen HD en zo
Jammer blijft dat toch, zo onnodig ook. Zadelhoezen/snelbinders jat je ook echt enkel om het stelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier beneden 2 fietsen staan. Die rammelbak en een betere (die ik wat vaker gebruik) en van die betere zijn oa al de zadelhoes, snelbinders en lampjes gestolen. Van die rammelbak nog helemaal niks.. En ze staan naast elkaar
Ik zet straks maar eens wat voetbal op.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
Ze kosten geen reet tegenwordigquote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon studentikoos jeweetzzz
Ja daaromquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer blijft dat toch, zo onnodig ook. Zadelhoezen/snelbinders jat je ook echt enkel om het stelen.
[..]
Ik zet straks maar eens wat voetbal op.
Amaiquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
Heel studentikoos bankje opgehaald met een volkswagen polo uit 1991, bank stak er grotendeels uit (maar we hadden opgezocht hoeveel dat mocht en het kon precies) en de bank zat zo vast in dat ding dat als hij eruit zou vallen hij het dak van de auto mee zou nemen
Het was wel een spuuglelijke bank, dus bij de ikea 3 kleedjes van 2 euro gehaald en die vastgezet met veiligheidsspelden.
Zo gratiesch tweedehands was nog goedkoperquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ze kosten geen reet tegenwordig
Die auto is gewoon ouder dan mijn broertjequote:
Ja omdat ze aan de straatstenen niet weg gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo gratiesch tweedehands was nog goedkoper![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja omdat ze aan de straatstenen niet weg gaan
Klinkt ook wel tof jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef Xeor het volgende:
Lijkt me ook wel iets deze:
Intelligence (TV Series 2014â ) - IMDb
Jaquote:
Ookquote:
Nee die komen niet allemaal van HBO ik kijk eigenlijk wel spots allemaal van QoQ zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook![]()
Komen die allemaal van HBO dan?
Uh.. wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee die komen niet allemaal van HBO ik kijk eigenlijk wel spots allemaal van QoQ zijn
True Detectivequote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://dutplanet.net/info.php?id=516572&infoid=246372
Maar wat is dat QoQ dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://dutplanet.net/info.php?id=516572&infoid=246372
Zien er inderdaad wel goed uit hé haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
True Detective
Die trailers e.d. zijn echt baas.
Deze serie is wss nog beter dan Breaking bad
Ohquote:
Woodyquote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef Xeor het volgende:
Ik ga even de pilot van True detective kijken
Doeiii
Nee, dat is toy storyquote:
quote:
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel. Aan de ene kant zorgen dat mensen op hun flikker krijgen voor het lekken van mijn prive info om er vervolgens in een DM kanjerslechte grappen over te maken. Hypocriet ventje
Ga je nou niet dom voor doenquote:
Ik zit even die DM conversatie terug te lezen. Ben je nou werkelijk gepikeerd vanwege een grapje wat een heel klein beetje raakvlak had met het onderwerp?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je nou niet dom voor doen___
Je dagen zijn geteld Kanovinnie. Ruim je locker en bureau maar leeg ik neem het over vanaf hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit even die DM conversatie terug te lezen. Ben je nou werkelijk gepikeerd vanwege een grapje wat een heel klein beetje raakvlak had met het onderwerp?
Je zit me nu gewoon zwart te maken. Allemaal prima, maar vertel dan wel de waarheid.
Het is gewoon stijlloos, helemaal als modquote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit even die DM conversatie terug te lezen. Ben je nou werkelijk gepikeerd vanwege een grapje wat een heel klein beetje raakvlak had met het onderwerp?
Je zit me nu gewoon zwart te maken. Allemaal prima, maar vertel dan wel de waarheid.
#LR4MODquote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dagen zijn geteld Kanovinnie. Ruim je locker en bureau maar leeg ik neem het over vanaf hier.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dagen zijn geteld Kanovinnie. Ruim je locker en bureau maar leeg ik neem het over vanaf hier.
dan ben je niet goed wijs...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Maja, misschien wel het beste. Ik zal even mijn ontslag gaan aanbieden aan Yvonne.
Joh, je zegt dat ik er grappen over maak. Dat is niet waar. Je zegt vervolgens zelf dat je 'm wel leuk vond.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is gewoon stijlloos, helemaal als mod
[..]
#LR4MOD
Ben ik ook nietquote:
Je hebt een mooie tijd gehad. Vrienden gemaakt, mooie momenten kunnen beleven en hier en daar succesvol mogen optreden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Maja, misschien wel het beste. Ik zal even mijn ontslag gaan aanbieden aan Yvonne.
quote:
Net benoemde je nog een grapje. Dit is dus een leugenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Joh, je zegt dat ik er grappen over maak. Dat is niet waar.
Ja wat denk je? Om het af te doen en je je bakkes er over houdquote:Je zegt vervolgens zelf dat je 'm wel leuk vond.
Ik ga er niet verder op in. Bekijk het lekker.
Ik kan nog posten heujquote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets. En vanuit hier krijgen ze dan meteen hun ban
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets. En vanuit hier krijgen ze dan meteen hun ban
Niemand kan jou serieus nemenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kan ik nog beter mod worden. Iets me orde handhaving hier
Jij kan de mensen hier niet handelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat denk je maar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan de mensen hier niet handelen.
Jullie ploegje misschien niet. Andere wel. En met mijn cv zal dat wel goed komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand kan jou serieus nemen
vaak niet....quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee.
En hopelijk houden ze als de ban erop zit hun kwebbel dan eindelijk.
Het is dan ook een van de enigste forums die mods geen bans laten uitdelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
die mods doen ook hun best en als k zie wat ze over zich heen krijgen af en toe... vind ik ze nog mild.. ik wil hun werk niet doen iig..
Cookie for mod!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
"Ons ploegje"?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jullie ploegje misschien niet. Andere wel. En met mijn cv zal dat wel goed komen.
boelerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zodra ik het weer zie zeg ik het wel weer
Ben nog steeds bezig ondertussen even gedouched en gegeten.quote:
Je vraagt gewoon zelf om een ban.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"mongool" mag ook niet meer oepsie
Ja ik keek net ook, echt super vet.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben nog steeds bezig ondertussen even gedouched en gegeten.
Nu bij 20 minuten van S01E01 maar het bevalt me nu al.
True detective
Wat een bazen gewoonquote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ik keek net ook, echt super vet.
Onder meer door Matthew McConaughey en Woody Harrelson
Als ik mod was geweest, ging ik je notespagina vol gooien vanwege je getroll.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon zelf om een ban.
Dat ik er grappen over maak is een leugen van jouw kant. Ik maakt een grapje die er wat met het onderwerp te maken had, maar het was geen grap over jouw situatie.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net benoemde je nog een grapje. Dit is dus een leugen
Ik wil ook best doorgaan hiermee, maar ik vind dat eigenlijk zonde van mijn tijd.quote:[..]
Ja wat denk je? Om het af te doen en je je bakkes er over houd
Meestal is het leuk hoor, maar soms heb je ook dit soort gezeik.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
die mods doen ook hun best en als k zie wat ze over zich heen krijgen af en toe... vind ik ze nog mild.. ik wil hun werk niet doen iig..
Same fucking thing?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ik er grappen over maak is een leugen van jouw kant. Ik maakt een grapje die er wat met het onderwerp te maken had, maar het was geen grap over jouw situatie.
Ben nog maar bij aflevering 1 haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vandaag (USA) en morgen in Nederland komt aflevering 5
Waar antwoord je nu op?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same fucking thing?Godverdomme man
Kan je nou ook al niet lezen?quote:
Blijkbaar niet. Fijne dag.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je nou ook al niet lezen?
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Xeor het volgende:
Nog meer mensen bannen zou niet verkeerd zijn, nu weer lekker normaal in deze SC!
Wat dachten we even van andersom? Mij voor troll uitmaken verdient al een dikke notequote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik mod was geweest, ging ik je notespagina vol gooien vanwege je getroll.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat dachten we even van andersom? Mij voor troll uitmaken verdient al een dikke note
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dit.
Voorbeeld op voorbeeld
Ik wil goede English subtitlesquote:Op zondag 16 februari 2014 16:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als er NL subs bij zitten wel zoniet dan zonder
Haha, die Cohlequote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon downloadengoogle maar eens op addic7ed.
helaasquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef xcachet het volgende:
Pff, deze hele week bijna elke dag voor maar 2 uurtjes naar school. Mijn reistijd is nog langer
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef xcachet het volgende:
Pff, deze hele week bijna elke dag voor maar 2 uurtjes naar school. Mijn reistijd is nog langer
Eerste wereld problemenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef xcachet het volgende:
Then start asking the right fucking questionsquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Marty
Rust
Damn wat een serie.
Die uitspraken van Rust!
Net klaar met eerste episode.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Then start asking the right fucking questions
Maar ik vind het wel raar dat er al dingen duidelijk worden gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Then start asking the right fucking questions
Kan ook een misleiding zijn. Ik vind het in ieder geval een geniale seriequote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel raar dat er al dingen duidelijk worden gemaakt.
Daar ga ik dan maar vanuit; ik wil niet voorbarige conclusies trekken maar ik denk (lees: hoop) dat we bij deze serie wel over perfectie kunnen spreken.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan ook een misleiding zijn. Ik vind het in ieder geval een geniale serie
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
WEET IEMAND HOE DIE LIETJE HEET WAAR ZE TELKENS ZEGGEN LOCA SMOKA
Ik denk het ook wel ja.. Het acteerwerk is ook geniaalquote:Op zondag 16 februari 2014 17:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar vanuit; ik wil niet voorbarige conclusies trekken maar ik denk (lees: hoop) dat we bij deze serie wel over perfectie kunnen spreken.
Zover ben ik nog niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
Aflevering 4 schijnt Breaking Bad volledig te overtreffen.
Hosselbaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een meisje op Tinder noemde me net een mooie jongen. En dat terwijl mijn openingszin ''Er waren een drie biggetjes. Neuken?" was.
Tinderquote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een meisje op Tinder noemde me net een mooie jongen. En dat terwijl mijn openingszin ''Er waren een drie biggetjes. Neuken?" was.
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tinder
Meisjes die mij leuk vinden en dan niet reageren
Etsu = Etsuquote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?
Je weet dat tinder niet een dating app is? Maar ook voor vriendschappen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?
Wat kansloos.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet dat tinder niet een dating app is? Maar ook voor vriendschappen?
Als ik naar bijvoorbeeld mystryland ga straks leer ik zo meer mensen kennen. Hoe groter de groep hoe beter.
Ja en ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
LR je woont toch in Delft? Of was iemand anders dat?
conclusie: je hebt geen vriendenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet dat tinder niet een dating app is? Maar ook voor vriendschappen?
Als ik naar bijvoorbeeld mystryland ga straks leer ik zo meer mensen kennen. Hoe groter de groep hoe beter.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik net. Ik voelde je aanwezigheid al.
Lekker blijven happen en aandacht geven. Maar zodra meneer weer een post doet in GRTD moet ie oprotten. De logica is ver te zoeken Etsuquote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]De omgeving werd ineens knapper he. Mijn schoonheid straalt over op andere, dit is mij al vaker medegedeeld
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker blijven happen en aandacht geven. Maar zodra meneer weer een post doet in GRTD moet ie oprotten. De logica is ver te zoeken Etsu
Etsu = Etsu, zoals Littlerabbit al zei.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker blijven happen en aandacht geven. Maar zodra meneer weer een post doet in GRTD moet ie oprotten. De logica is ver te zoeken Etsu
Ja oke dat is dan helemaal fantastisch. Maar keer op keer ruzie maken word ik (en wss wel anderen) erg moe van. Dat liedje van GK en cookie kennen we nu wel. Als we die gast nou negeren is hij zo uitgekeken in GRTDquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu = Etsu, zoals Littlerabbit al zei.
Etsu = Etsu en Etsu zal Etsu blijven. Al is die blinde woede welke het bij sommige kennelijk opwekt wel ietwat treurig. Exclusief Etsu, Etsu wil enkel aandachtquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Etsuquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik kwam spontaan klaar toen ik met de omgeving werd geconfronteerd.
Waar zie je ons ruzie maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke dat is dan helemaal fantastisch. Maar keer op keer ruzie maken word ik (en wss wel anderen) erg moe van. Dat liedje van GK en cookie kennen we nu wel. Als we die gast nou negeren is hij zo uitgekeken in GRTD
Jij snapt mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu = Etsu en Etsu zal Etsu blijven. Al is die blinde woede welke het bij sommige kennelijk opwekt wel ietwat treurig. Exclusief Etsu, Etsu wil enkel aandacht
[..]
Hoi Etsu
Ik weet waar je het over hebt, inderdaad. Maar ik zou het niet definiëren als ruzie maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou maar op je weet best waar ik het over heb
etsu speelt graag de onschuld zelvequote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou maar op je weet best waar ik het over heb
Zeiken op elkaar dan. Die GK geilt op aandacht. Zoals de gemiddelde user. Geef het hem gewoon nietquote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet waar je het over hebt, inderdaad. Maar ik zou het niet definiëren als ruzie maken.Het spijt mij als je het zo ziet.
Als je 'm negeert voelt hij zich juist subliem. Hij zal hier vervolgens blijven om dat sublieme gevoel constant te kunnen beleven.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke dat is dan helemaal fantastisch. Maar keer op keer ruzie maken word ik (en wss wel anderen) erg moe van. Dat liedje van GK en cookie kennen we nu wel. Als we die gast nou negeren is hij zo uitgekeken in GRTD
Je zou bijna denken dat dit gebaseerd op eigen ervaring isquote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je 'm negeert voelt hij zich juist subliem. Hij zal hier vervolgens blijven om dat sublieme gevoel constant te kunnen beleven.
Oftewel, negeren heeft geen zin.
Hallo LB. Dat is lang geleden.quote:
Maar punt is dat ik ook geil op aandacht. Dus we geven het elkaar en we bevredigen dus elkaars behoeftes.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeiken op elkaar dan. Die GK geilt op aandacht. Zoals de gemiddelde user. Geef het hem gewoon niet
Jij kan dat weten, inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je 'm negeert voelt hij zich juist subliem. Hij zal hier vervolgens blijven om dat sublieme gevoel constant te kunnen beleven.
Oftewel, negeren heeft geen zin.
quote:
Dat is juist, ik zit hier constant met een paaltje.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat dit gebaseerd op eigen ervaring is
[..]
Hallo LB. Dat is lang geleden.
Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar punt is dat ik ook geil op aandacht. Dus we geven het elkaar en we bevredigen dus elkaars behoeftes.
Zonder Tajcka geen sfeer.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.
Negatieve aandacht is ook aandacht denk ik dan maar weer. Maar zo ben ikquote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.
Yupquote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een week school voor je week vakantie is het niet? Ik gek genoeg volgende week al.
Sof is zo weer terug, die heeft allang heimwee.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is zo mod af. Aangezien er geen sfeer meer te bekennen is in deze SC. 3 bans
Oké LB, oké.quote:
Dit doet pijn. Ik mijn best doen voor jou.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is zo mod af. Aangezien er geen sfeer meer te bekennen is in deze SC. 3 bans
Om 23:11 is Sof terug.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan mensen maximaal 12 uur negeren. Daarna wil je weer holmaatjes zijn.
Ik heb een leger achter mij die gewoon kan bevestigen dat ik een vriendin hebquote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
conclusie: je hebt geen vrienden
Sorry, maar ik was hier veel eerderquote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi GKquote:
En drie terechte. SC verklotersquote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey VAquote:
Ok?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ben de AH voorbij gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |