boelerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zodra ik het weer zie zeg ik het wel weer
Ben nog steeds bezig ondertussen even gedouched en gegeten.quote:
Je vraagt gewoon zelf om een ban.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"mongool" mag ook niet meer oepsie
Ja ik keek net ook, echt super vet.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben nog steeds bezig ondertussen even gedouched en gegeten.
Nu bij 20 minuten van S01E01 maar het bevalt me nu al.
True detective
Wat een bazen gewoonquote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ik keek net ook, echt super vet.
Onder meer door Matthew McConaughey en Woody Harrelson
Als ik mod was geweest, ging ik je notespagina vol gooien vanwege je getroll.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon zelf om een ban.
Dat ik er grappen over maak is een leugen van jouw kant. Ik maakt een grapje die er wat met het onderwerp te maken had, maar het was geen grap over jouw situatie.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net benoemde je nog een grapje. Dit is dus een leugen
Ik wil ook best doorgaan hiermee, maar ik vind dat eigenlijk zonde van mijn tijd.quote:[..]
Ja wat denk je? Om het af te doen en je je bakkes er over houd
Meestal is het leuk hoor, maar soms heb je ook dit soort gezeik.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
die mods doen ook hun best en als k zie wat ze over zich heen krijgen af en toe... vind ik ze nog mild.. ik wil hun werk niet doen iig..
Same fucking thing?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ik er grappen over maak is een leugen van jouw kant. Ik maakt een grapje die er wat met het onderwerp te maken had, maar het was geen grap over jouw situatie.
Ben nog maar bij aflevering 1 haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vandaag (USA) en morgen in Nederland komt aflevering 5
Waar antwoord je nu op?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same fucking thing?Godverdomme man
Kan je nou ook al niet lezen?quote:
Blijkbaar niet. Fijne dag.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je nou ook al niet lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |