Je hebt een mooie tijd gehad. Vrienden gemaakt, mooie momenten kunnen beleven en hier en daar succesvol mogen optreden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Maja, misschien wel het beste. Ik zal even mijn ontslag gaan aanbieden aan Yvonne.
quote:
Net benoemde je nog een grapje. Dit is dus een leugenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Joh, je zegt dat ik er grappen over maak. Dat is niet waar.
Ja wat denk je? Om het af te doen en je je bakkes er over houdquote:Je zegt vervolgens zelf dat je 'm wel leuk vond.
Ik ga er niet verder op in. Bekijk het lekker.
Ik kan nog posten heujquote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets. En vanuit hier krijgen ze dan meteen hun ban
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets. En vanuit hier krijgen ze dan meteen hun ban
Niemand kan jou serieus nemenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kan ik nog beter mod worden. Iets me orde handhaving hier
Jij kan de mensen hier niet handelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat denk je maar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan de mensen hier niet handelen.
Jullie ploegje misschien niet. Andere wel. En met mijn cv zal dat wel goed komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand kan jou serieus nemen
vaak niet....quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee.
En hopelijk houden ze als de ban erop zit hun kwebbel dan eindelijk.
Het is dan ook een van de enigste forums die mods geen bans laten uitdelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
die mods doen ook hun best en als k zie wat ze over zich heen krijgen af en toe... vind ik ze nog mild.. ik wil hun werk niet doen iig..
Cookie for mod!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
"Ons ploegje"?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jullie ploegje misschien niet. Andere wel. En met mijn cv zal dat wel goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |