Uh.. wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee die komen niet allemaal van HBO ik kijk eigenlijk wel spots allemaal van QoQ zijn
True Detectivequote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://dutplanet.net/info.php?id=516572&infoid=246372
Maar wat is dat QoQ dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://dutplanet.net/info.php?id=516572&infoid=246372
Zien er inderdaad wel goed uit hé haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
True Detective
Die trailers e.d. zijn echt baas.
Deze serie is wss nog beter dan Breaking bad
Ohquote:
Woodyquote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef Xeor het volgende:
Ik ga even de pilot van True detective kijken
Doeiii
Nee, dat is toy storyquote:
quote:
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel. Aan de ene kant zorgen dat mensen op hun flikker krijgen voor het lekken van mijn prive info om er vervolgens in een DM kanjerslechte grappen over te maken. Hypocriet ventje
Ga je nou niet dom voor doenquote:
Ik zit even die DM conversatie terug te lezen. Ben je nou werkelijk gepikeerd vanwege een grapje wat een heel klein beetje raakvlak had met het onderwerp?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je nou niet dom voor doen___
Je dagen zijn geteld Kanovinnie. Ruim je locker en bureau maar leeg ik neem het over vanaf hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit even die DM conversatie terug te lezen. Ben je nou werkelijk gepikeerd vanwege een grapje wat een heel klein beetje raakvlak had met het onderwerp?
Je zit me nu gewoon zwart te maken. Allemaal prima, maar vertel dan wel de waarheid.
Het is gewoon stijlloos, helemaal als modquote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit even die DM conversatie terug te lezen. Ben je nou werkelijk gepikeerd vanwege een grapje wat een heel klein beetje raakvlak had met het onderwerp?
Je zit me nu gewoon zwart te maken. Allemaal prima, maar vertel dan wel de waarheid.
#LR4MODquote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dagen zijn geteld Kanovinnie. Ruim je locker en bureau maar leeg ik neem het over vanaf hier.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dagen zijn geteld Kanovinnie. Ruim je locker en bureau maar leeg ik neem het over vanaf hier.
dan ben je niet goed wijs...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Maja, misschien wel het beste. Ik zal even mijn ontslag gaan aanbieden aan Yvonne.
Joh, je zegt dat ik er grappen over maak. Dat is niet waar. Je zegt vervolgens zelf dat je 'm wel leuk vond.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is gewoon stijlloos, helemaal als mod
[..]
#LR4MOD
Ben ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |