Heb ik niet nodig.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En de beeldkwaliteit. Geen HD en zo
Jammer blijft dat toch, zo onnodig ook. Zadelhoezen/snelbinders jat je ook echt enkel om het stelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier beneden 2 fietsen staan. Die rammelbak en een betere (die ik wat vaker gebruik) en van die betere zijn oa al de zadelhoes, snelbinders en lampjes gestolen. Van die rammelbak nog helemaal niks.. En ze staan naast elkaar
Ik zet straks maar eens wat voetbal op.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk gewoon tv op een oude beeldbuis
Ze kosten geen reet tegenwordigquote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon studentikoos jeweetzzz
Ja daaromquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer blijft dat toch, zo onnodig ook. Zadelhoezen/snelbinders jat je ook echt enkel om het stelen.
[..]
Ik zet straks maar eens wat voetbal op.
Amaiquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
Heel studentikoos bankje opgehaald met een volkswagen polo uit 1991, bank stak er grotendeels uit (maar we hadden opgezocht hoeveel dat mocht en het kon precies) en de bank zat zo vast in dat ding dat als hij eruit zou vallen hij het dak van de auto mee zou nemen
Het was wel een spuuglelijke bank, dus bij de ikea 3 kleedjes van 2 euro gehaald en die vastgezet met veiligheidsspelden.
Zo gratiesch tweedehands was nog goedkoperquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ze kosten geen reet tegenwordig
Die auto is gewoon ouder dan mijn broertjequote:
Ja omdat ze aan de straatstenen niet weg gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo gratiesch tweedehands was nog goedkoper![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja omdat ze aan de straatstenen niet weg gaan
Klinkt ook wel tof jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef Xeor het volgende:
Lijkt me ook wel iets deze:
Intelligence (TV Series 2014– ) - IMDb
Jaquote:
Ookquote:
Nee die komen niet allemaal van HBO ik kijk eigenlijk wel spots allemaal van QoQ zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook![]()
Komen die allemaal van HBO dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |