klinkt ook interessantquote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef Xeor het volgende:
Ik denk dat ik deze ga downloaden True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
Suits gaat over een advocatenfirma.. wel een leuk concept en je kan er weer prima 1 uur per week mee vullen hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarom zei ik al, ik weet niet of dat wat voor jou is
American Horror Story, klinkt niet als iets voor mij..![]()
Arrow, wel eens gezien, vond er toen geen klap aan(ging toen over een lijst van zijn vader met mensen die hij ging vermoorden oid
)
Game of Thrones Meh
Grimm Lijkt me tof
Homeland Lijkt me ook wel tof
Reign Staat al genoteerd
Suits Ik hoor de naam laatste tijd steeds vaker vallen, maar weet eigenlijk niet waar het over gaat
The Walking Dead Niets voor mij
Under the Dome Seizoen 1 ook gezien. Leuk concept, superslecht acteerwerk af en toe
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn andere fiets valt ook bijna uit elkaar. maar dat is niet zo vreemd. Het bestaat ook uit 2 fietsen die niet helemal goed bij elkaar pastten.. Maar daar pas ik mijn fietsen ook op aan als ik op die rijBepaalde bochten of door tunneltjes oid stap ik gewoon maar even af
Ik heb ziggoquote:Op zondag 16 februari 2014 14:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet? Je krijgt volgens mij 2 maanden gratis
Ja daarom ook hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wil het zelf ook aanschaffen alleen voor die serie
Scoort een 9.4 op IMDB
Haha. Naja hij valt niet zomaar uit elkaar hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat is wel echt gevaarlijk. Al zit ik tegenwoordig ook met een beetje angst op de fiets als ik wat gedronken heb
Mijn stuur zakt soms ook in als ik er teveel op steun.
geen 2d spellen spelenquote:
Ach ja. Je fiets wordt tenminste minder snel gestolen als het even meezitquote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha. Naja hij valt niet zomaar uit elkaar hoorMaar hij rammelt en wiebelt wel veel. Dus als ik een te scherpe bocht moet nemen dan blokkeert ie zichzelf en val ik dus om
En een tunneltje even in.. Daar wiebelt ie ook teveel voor om hem dan recht te houden
Je moet echt 2 handen aan het stuur houden bij die fietsdan hou je het wiebelen nog enigszins bepekrt
Ik heb hier beneden 2 fietsen staan. Die rammelbak en een betere (die ik wat vaker gebruikquote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. Je fiets wordt tenminste minder snel gestolen als het even meezit
Same, op mijn kamer toch. In de woonkamer staat een grote LCD schermquote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk gewoon tv op een oude beeldbuis
Dikke TV hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk gewoon tv op een oude beeldbuis
Niets mis mee, mijn TV is ook beeldbuis en speelt heel mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dikke TV hebbenEss is oud
Van het tv systeem hier is alles tweedehands. De beeldbuis en dvd-speler heb ik van mijn schoonmoeder, de tv kast waar het opstaat was de oude van m'n vriend..quote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Same, op mijn kamer toch. In de woonkamer staat een grote LCD scherm
Als ik alleen ga wonen straks zal die beeldbuis mijn enige tv ziijn
Nee, gewoon studentikoos jeweetzzzquote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dikke TV hebbenEss is oud
En de beeldkwaliteit. Geen HD en zoquote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niets mis mee, mijn TV is ook beeldbuis en speelt heel mooi
over de energie kosten gaan we zwijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |