Ess. Ik heb vannacht weer een nieuwe blauwe plek opgelopen. Ik was vergeten dat mijn fiets blokkeert in de derde versnelling en knalde met mijn borstkast tegen het stuur op.quote:
Ja. Hier heb je een kusjequote:Op zondag 16 februari 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess. Ik heb vannacht weer een nieuwe blauwe plek opgelopen. Ik was vergeten dat mijn fiets blokkeert in de derde versnelling en knalde met mijn borstkast tegen het stuur op.
Zielig he?
quote:
Waar gaat Reign over?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beetje film kijken denk ik, ik heb alle afleveringen van Reign al gezien.
Nee, die is Yogyakarta aan het bekijken. Nogal bijzonder op het moment. Alles zit onder een laag as van die vulkaanuitbarsting.quote:
Over een vrouw Mary die uitgehuwelijkt is aan de toekomstige koning van Frankrijk. Beetje drama maar wel een leuke serie om te volgen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Hier heb je een kusje![]()
Waarom fix je je fiets niet?
Ik zou eigenlijk ook mijn handvat vast moeten lijmen. Al een paar keer bijna onderuit gegaan door tijdens het optrekken mijn handvat van m'n stuur te trekkenErg fijn op kruispunten enzo. eGElukkig nog nooit gevallen dardoor
Okéquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Over een vrouw Mary die uitgehuwelijkt is aan de toekomstige koning van Frankrijk. Beetje drama maar wel een leuke serie om te volgen.
Doe dat maar eens want ik heb me prima kunnen vermaken met 10 afleveringenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik bleef ook overeind. Best een prestatie wel, en tja...Er is wel zoveel mis met mijn fiets.
Downton Abbeyquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Doe dat maar eens want ik heb me prima kunnen vermaken met 10 afleveringenje moet wel even volhouden van de pilot is een beetje saai haha
Heb jij nog leuke series
Heb even gekeken... denk niet dat het echt iets voor mij is om heeeeeeeeeeeeel eerlijk te zijn, ik kijk momenteel.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Downton AbbeyMaar ik weet niet of dat wat voor jou is..
gaat over zo'n Brits landgoed en hoe ze de transitie maken van de oude tijd naar de modernere tijd (de eerste aflevering begint met het nieuws over het zinken van de Titanic). Gaat over de bewoners en de bedienden etc.
hele goeie serie
En series als Fringe, Smallville, Numb3rs, Bones, Criminal Minds etc vind ik leuk
Heb je geen HBO?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef Xeor het volgende:
Ik denk dat ik deze ga downloaden True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
Nee daarom zei ik al, ik weet niet of dat wat voor jou isquote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb even gekeken... denk niet dat het echt iets voor mij is om heeeeeeeeeeeeel eerlijk te zijn, ik kijk momenteel.
American Horror Story
Arrow
Game of Thrones
Grimm
Homeland
Reign
Suits
The Walking Dead
Under the Dome
Waarvan sommige een stop hebben natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|