quote:
Volgens mij is het toch echt de GRTD SCquote:
Waar denk je dat de G voor staat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt de GRTD SC
''Geen''quote:
Hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Xeor. Laten we een deal sluiten. Wil je mijn voorstel horen?
Jij logt uit om nooit meer terug te komenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Stil eens.quote:
Stil eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij logt uit om nooit meer terug te komen
Nogmaals, Neen.quote:
quote:
Omdat jij het zegt? Plsquote:
Eenschquote:
Okquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Aangezien het een SC is voor iedereen, en ik geen zin meer heb om hem continu te kapen uit angst dat iemand de OP verandert, wil ik je een voorstel doen:quote:
Hmm dan ben jij niet veel gewendquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm dan ben jij niet veel gewend
Lekker hoorquote:
Kies maar welke jij er in wilt hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien het een SC is voor iedereen, en ik geen zin meer heb om hem continu te kapen uit angst dat iemand de OP verandert, wil ik je een voorstel doen:
- Insomnia_ header en UI-rijtje blijven staan.
- Jullie krijgen één vrouwelijke kont.
?
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien het een SC is voor iedereen, en ik geen zin meer heb om hem continu te kapen uit angst dat iemand de OP verandert, wil ik je een voorstel doen:
- Insomnia_ header en UI-rijtje blijven staan.
- Jullie krijgen één vrouwelijke kont.
?
Bedankt, laat je het aan je medegenoten (lees: Stu) weten?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kies maar welke jij er in wilt hebben
Wat stu doet is stu zijn zaak daar heb ik geen controle over.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt, laat je het aan je medegenoten (lees: Stu) weten?Dan verander ik het plaatje zo spoedig mogelijk (daarover moet ik met LMI hebben).
Ja, eerst mijn voorwaarden he.quote:
Deal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, eerst mijn voorwaarden he.
Jij en je bondgenoten stoppen nu met die (vieze) vrouwelijke konten in het topic. Het blijft bij 1 plaatje in de OP.
?
Vervelende zaak. Nou, dan kan ik erop vertrouwen dat als Stu weer eens met de OP gaat rotzooien, je aan onze deal gaat houden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wat stu doet is stu zijn zaak daar heb ik geen controle over.
Leg me eens uit waarom inso in de OP staat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vervelende zaak. Nou, dan kan ik erop vertrouwen dat als Stu weer eens met de OP gaat rotzooien, je aan onze deal gaat houden?
Inso is voor een maand weg, om een reden waar we respect voor hebben. En we missen hem.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leg me eens uit waarom inso in de OP staat?
http://puu.sh/6Xzir.pngquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, jij kiest het plaatje, je geeft de link en ik doe dat in de OP.Lastig he?
Elkaar vereren á la Stalin hoort erbij hiero.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leg me eens uit waarom inso in de OP staat?
Waarom is hij eigenlijk weg?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inso is voor een maand weg, om een reden waar we respect voor hebben. En we missen hem.
Omdat hij een drankprobleem heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inso is voor een maand weg, om een reden waar we respect voor hebben. En we missen hem.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat hij een drankprobleem heeftwaarom niet gewoon een neutrale OP met UI's van iedereen die in dit topic post?
Bans wirden nicht beredet.quote:
Hij heeft nog maar 100.000 keer verteld in deze reeks dat hij een drankprobleem heeft hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]Leuk dat je het even in de SC pleurt.
Omdat dat niet mag van de mods.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat hij een drankprobleem heeftwaarom niet gewoon een neutrale OP met UI's van iedereen die in dit topic post?
Ja, maar niet waarom hij een maand weg is nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 100.000 keer verteld in deze reeks dat hij een drankprobleem heeft hoor
En dan nu mijn zin.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
Goed.
Xeor heeft zijn zin.
LMI heeft zijn zin.
Ik heb mijn zin.
Fijn dat we konden samenwerken en hopelijk blijft onze samenwerking in de toekomst ook in stand.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, met trolls onderhandel ik niet.
Het was ook zomaar een gok hoor om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar niet waarom hij een maand weg is nu.
Jij heldquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het was ook zomaar een gok hoor om eerlijk te zijn
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het was ook zomaar een gok hoor om eerlijk te zijn
Dat was onze deal ...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Xeor het volgende:
Ik zie nog steeds geen verbetering in de OP hoor.
Inso staat er nog veel te vaak in.
Zegt een troll zelf watquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, met trolls onderhandel ik niet.
Ja, dat kan, goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef LETMEIN het volgende:
Je kan toch ook met een drankprobleem fokken?
Ik zei:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:51 schreef Xeor het volgende:
En het plaatje naar keuze moet geen rijtje inso's zijn.
Dat kan niet meer.quote:
Contractbreuk. Nu kan ik vragen om schadevergoeding.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:51 schreef Xeor het volgende:
Anders zal je noodgedwongen moeten blijven kapen etsu.
Succes met kapen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei:
- Insomnia-header blijft staan en UI-rijtje blijft staan.
- Jullie krijgen een vrouwelijke reet onderin.
Jij ging akkoord.
Beide staan er.
[..]
Dat kan niet meer.
[..]
Contractbreuk. Nu kan ik vragen om schadevergoeding.
quote:
Doe maar, als je een ban wilt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Als ik mijn programmatje aanzet dan kaapt die elk topic automatisch in 1 sec.
Dus aan etsu de keus een nornale op te maken
Je snapt natuurlijk dat zulke programma's niet mogen op FOK!.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Als ik mijn programmatje aanzet dan kaapt die elk topic automatisch in 1 sec.
Dus aan etsu de keus een nornale op te maken
Frank Visserquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik bel de rijdende rechter alvast
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
Nou, dan gaat het plaatje in de OP weer terug naar Justin Bieber. Moment.
Dat was LMI zijn dealquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
Nou, dan gaat het plaatje in de OP weer terug naar Justin Bieber. Moment.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En natuurlijk happen ze beide.
Heb je dat zwart op wit?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, zijn deal geldt niet meer als jij je deal niet meer nakomt, natuurlijk.
Ik ga niet happen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:56 schreef Xeor het volgende:
Even een scriptje schrijven wat automatisch een nieuw topic opent bij een slotje.
Laat maar zien.quote:
Als je ff omhoog scollt zie je dat de partijen akkoord zijn gegaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Graag ondertekend door beide partijen.
Weltrustenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga slapen.
LMI, ik vertrouw erop dat jij de OP laat staan zoals het is, anders ga ik nooit meer een samenwerking met je aan.
Welterusten.
En als ik de OP niet hebquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga slapen.
LMI, ik vertrouw erop dat jij de OP laat staan zoals het is, anders ga ik nooit meer een samenwerking met je aan.
Welterusten.
Maar er staat nergens vermeld dat de OP in kwestie weer terug gedraait wordt als één van de partijen contractbreuk pleegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je ff omhoog scollt zie je dat de partijen akkoord zijn gegaan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Graag ondertekend door beide partijen.
heb ik zo weer terug verdiend hoor.quote:
Dat kan ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 00:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
heb ik zo weer terug verdiend hoor.
Jij kan mij vast wel artikel 22a van het strafrechtboek vertellen?
Keur het niet goed, Xeor's handtekening ziet er anders uitquote:
Dat bestaat niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
heb ik zo weer terug verdiend hoor.
Jij kan mij vast wel artikel 22a van het strafrechtboek vertellen?
Heb jij pech.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Keur het niet goed, Xeor's handtekening ziet er anders uit
gr gr
nou dan kan jij mij vast wel art. 22a Sr vertellen?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat bestaat niet.
Het is art. 22a van het Wetboek van Strafrecht oftewel art. 22a Sr.
Niet het 'strafrechtboek'.
Het hoofd van het Departement van Justitie is bevoegd in bijzondere omstandigheden in het belang van de veiligheid van de staat te bepalen, dat vrijheidsstraffen buiten het Rijk in Europa ten uitvoer worden gelegd.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou dan kan jij mij vast wel art. 22a Sr vertellen?
Handig die afkortingen trouwens, wist ik helemaal niet
correct.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het hoofd van het Departement van Justitie is bevoegd in bijzondere omstandigheden in het belang van de veiligheid van de staat te bepalen, dat vrijheidsstraffen buiten het Rijk in Europa ten uitvoer worden gelegd.
Hoe wil je anders alles vastleggenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
correct.
Leg me uit, waarom zijn er zo debiel veel burgelijke wetboeken
éen groot heel dik boek makenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe wil je anders alles vastleggen
Omdat je het privaatrecht in verschillende rechtsgebieden kan verdelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
correct.
Leg me uit, waarom zijn er zo debiel veel burgelijke wetboeken
Dan kunnen Sr en Sv ook vast bij elkaar, hebben immers met strafrecht te makenquote:
Vietnam.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:07 schreef Xeor het volgende:
Ik moet een nieuw maatpak hebben, iemand nog tips?
Nee, er staat voor de lol een streep door zijn naamquote:
Hey jij daar. Had je nog bloemen gehaald?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, er staat voor de lol een streep door zijn naam
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, er staat voor de lol een streep door zijn naam
Niet jij ook alquote:Op zondag 16 februari 2014 09:51 schreef Etsu het volgende:
Omg nu wordt het menens
Ik zal vast de volgende zijn
Gisterenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey jij daar. Had je nog bloemen gehaald?
Te laat voor Valentijnsdag?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
GisterenMaar dat kwam eigenlijk alleen omdat ik toevallig langs een bloemenzaak liep waar iemand werkte die ik ken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
GisterenMaar dat kwam eigenlijk alleen omdat ik toevallig langs een bloemenzaak liep waar iemand werkte die ik ken.
Ik doe niet aan valentijnsdag, dat heb ik dr van te voren verteld. En dat heb ik ook nooit gedaan dus ze verwachtte denk ik ook niks.quote:
Allemaal tactiek, want dan is het stiekem.toch een verrassingquote:
Mja kan ookquote:Op zondag 16 februari 2014 09:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan valentijnsdag, dat heb ik dr van te voren verteld. En dat heb ik ook nooit gedaan dus ze verwachtte denk ik ook niks.
Niks. Ging ze verder met schaatsen kijkenquote:
Best baas danquote:Op zondag 16 februari 2014 09:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal tactiek, want dan is het stiekem.toch een verrassing
Hoezo zou je?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niks. Ging ze verder met schaatsen kijken
mijn valentijn had slecht internet, dus was niet zo spannendquote:Op zondag 16 februari 2014 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Best baas dan
Hoe was die van jou?
Vast niet. Maar als je gewoon normaal doet is er toch niks aan de hand? Ik zie het probleem nietquote:
Hij voelt zich aangesprokenquote:
huh, slecht internet?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn valentijn had slecht internet, dus was niet zo spannend
Jouwe dan?
Hij zit op het moment in Yogyakartaquote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
huh, slecht internet?
Mijne was vet leukNaar de dierentuin geweest
Aha dus toen was je tarzan de gelukkige?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zit op het moment in Yogyakarta
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha dus toen was je tarzan de gelukkige?
Ik heb heul geeneens een tarzanquote:
Ik heb juist heul geen hongerquote:
Jezus wat een gekanjer van de mods de laatste tijd. Razzia's op deze SC gerichtquote:Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is JanCees fataal geworden.
R.I.P. JanCees.
R.I.P. supersof
R.I.P. Fok-it
R.I.P. Insomnia_
Ik heb geen idee waarom ze geband zijn. Ik was er niet bbijquote:Op zondag 16 februari 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus wat een gekanjer van de mods de laatste tijd. Razzia's op deze SC gericht
JC komt door vblquote:Op zondag 16 februari 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus wat een gekanjer van de mods de laatste tijd. Razzia's op deze SC gericht
Nee ok, maar met iemand als kano als mod kan je gezeik verwachten. Ik bedoel, het is kanoquote:
Dan blijven Fokkie en Sof over. Toch nog maar de helft. valt wel mee me tdie razzia's dusquote:
Ohquote:
Ik heb nog nooit modt (hihi) gehad met kanoquote:Op zondag 16 februari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ok, maar met iemand als kano als mod kan je gezeik verwachten. Ik bedoel, het is kano
R.I.P VoornaamAchternaamquote:Op zondag 16 februari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ok, maar met iemand als kano als mod kan je gezeik verwachten. Ik bedoel, het is kano
Ik wel. Aan de ene kant zorgen dat mensen op hun flikker krijgen voor het lekken van mijn prive info om er vervolgens in een DM kanjerslechte grappen over te maken. Hypocriet ventjequote:Op zondag 16 februari 2014 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit modt (hihi) gehad met kano
Oh, krijg je nu ook al een ban voor het openbaar kritiek leveren? Is dit de Pyongyang-SC ofzo?quote:
Noord Korea verwijzing EINZEINZZZquote:Op zondag 16 februari 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, krijg je nu ook al een ban voor het openbaar kritiek leveren? Is dit de Pyongyang-SC ofzo?
Oh, dat is niet zo tof neequote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel. Aan de ene kant zorgen dat mensen op hun flikker krijgen voor het lekken van mijn prive info om er vervolgens in een DM kanjerslechte grappen over te maken. Hypocriet ventje
Etsu bepaalt de banregels tegenwoordig jaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, krijg je nu ook al een ban voor het openbaar kritiek leveren? Is dit de Pyongyang-SC ofzo?
Oh dan zit ik wel goedquote:Op zondag 16 februari 2014 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Etsu bepaalt de banregels tegenwoordig ja
Ik kreeg weleens ban voor het leveren van openbaar kritiek, ja. Al was dat in 2011 maar ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja of niet natuurlijk.quote:
Het blijft een mysteriequote:
Je moet toch ergens de aandacht mee vasthoudenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet toch ergens de aandacht mee vasthouden
quote:
Jullie falen dus als wingmankoppel.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In ander nieuws, ik ging gisteravond de wingman uithangen voor een maat van me. Ik snapte niet wat hij zag in die chick, maar whatever. Ging die chick dus tegen mij aan zitten schuren n shit
Dus punt 1 is dat er een chick tegen mij een zit te geilen (flirten wil ik het niet meer noemen) en punt 2 is dat ik onbewust zit te cockblocken. Raar
Jup. Ben dan ook maar weggegaan en het wingmanschap laten overnemen, want het werd een beetje triest.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie falen dus als wingmankoppel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er was trouwens ook een soort etsu. Lang, blond, geen spoor van spierontwikkeling en in elke opmerking zat een hint waardoor geforceerd bevestigd moest worden dat hij op mannen viel. Ja, we weten het inmiddels
Verder aardige gozer
En je weet zeker dat het niet stiekem Etsu was?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er was trouwens ook een soort etsu. Lang, blond, geen spoor van spierontwikkeling en in elke opmerking zat een hint waardoor geforceerd bevestigd moest worden dat hij op mannen viel. Ja, we weten het inmiddels
Verder aardige gozer
Haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Ben dan ook maar weggegaan en het wingmanschap laten overnemen, want het werd een beetje triest.
Cafe was kut, muziek was kut, bier was kut en de helft van het publiek bestond uit net iets te bezopen 30+ wijven die hun biologische klok flink voelen tikken. Ik voelde mij pittig ongemakkelijk en was daar alleen voor die maat van me.
Ja. Hij was extreem fan van Lady Gaga. En dat is Etsu volgens mij nietquote:Op zondag 16 februari 2014 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het niet stiekem Etsu was?
Oh.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Hij was extreem fan van Lady Gaga. En dat is Etsu volgens mij niet
We gingen juist naar deze kroeg voor die chick en haar gaybuddy. Ah well, had gratis bier.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha.
Waarom gingen jullie dan niet naar een andere tent?
Vanwege dat meisje?
Kanoquote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel. Aan de ene kant zorgen dat mensen op hun flikker krijgen voor het lekken van mijn prive info om er vervolgens in een DM kanjerslechte grappen over te maken. Hypocriet ventje
Poempstamper ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gingen juist naar deze kroeg voor die chick en haar gaybuddy. Ah well, had gratis bier.
Je weet wat een homo is toch, of moet ik dat nog een keer uitleggen?quote:
Ik prefeer poepstamper, dat bekt wat beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet wat een homo is toch, of moet ik dat nog een keer uitleggen?
Ah, toch nog een pluspunt dusquote:Op zondag 16 februari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gingen juist naar deze kroeg voor die chick en haar gaybuddy. Ah well, had gratis bier.
koelkastquote:
Ik had het alleen niet bepaald nodigquote:
Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het alleen niet bepaald nodig
Altijd die heksenkaasquote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 2 boterhammen met heksenkaas gegeten. Ik kan er weer tegenaan.
Wat is heksenkaas?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Af en toe moet dat kunnenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koopt het zelden. Te prijzig. Ga er niet heel lang mee doen op dit tempo![]()
Kutleven
Heksenkaas is lekkerquote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iets prei/uit achtig. Naast Wilhelmina pepermunt onweerstaanbaar voor mij
Oké. Apart. ik ken het niet/quote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iets prei/uit achtig. Naast Wilhelmina pepermunt onweerstaanbaar voor mij
Ik ben net een halfuur uit bedquote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
Ik moet straks ook maar eens wat gaan eten. Was al om 8 uur wakker.
Volgens mij is mijn mango rijp
Ik kon niet meer slapenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben net een halfuur uit bedAl lag ik er ook wel weer vrijlaat in. Wel wind mee gisternacht
Maar ik zit nu lekker onder een dekentje op de bank de OS te kijkenquote:
kruipt bij essie onder het dekentjequote:Op zondag 16 februari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik zit nu lekker onder een dekentje op de bank de OS te kijken
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kruipt bij essie onder het dekentje
there we go hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kruipt bij essie onder het dekentje
Kom je een beschuitje met me eten?quote:
Hoi Jimmieboyquote:
uhmmm nou ik kom wel bij je zitten heb teveel gegeten dus knal bijna uit elkaarquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom je een beschuitje met me eten?
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm nou ik kom wel bij je zitten heb teveel gegeten dus knal bijna uit elkaar
essjequote:
Hoiquote:
knap he?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:31 schreef essnhills het volgende:
Allemaal mensen hier een ban en Jimmieboy is er nog
goed voor jezelf zorgen jijquote:Op zondag 16 februari 2014 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dit is het eerste wat ik eet2 kale beschuitjes
En ik was om 8 uur al op
Wie hebben er allemaal een ban dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:31 schreef essnhills het volgende:
Allemaal mensen hier een ban en Jimmieboy is er nog
Sof, Fokkie en JCquote:Op zondag 16 februari 2014 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal een ban dan?
Ik ben nu al aan het eten geslagenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed voor jezelf zorgen jijal die sex kost veel energie en moet je met eten wel aanvullen hoor!!!
dat werkt iid prima voor mequote:Op zondag 16 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet meer posten is natuurlijk wel de makkelijke weg.
Jimbo
JC iets in VBL, sof en Fokkie weet ik nietquote:
Wel posten werkt voor mij ookquote:
hmmmm lekker ik kom ook eten !!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu al aan het eten geslagen![]()
Ik zit eraan te denken vanavond weer zelf wraps te maken
jij bent tenslotte de reden dat ik postquote:
quote:
go fopjequote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef Fopje het volgende:
En nu stoppen we meer met bans bespreken
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent tenslotte de reden dat ik post
Mag je ook niet meer zeggen wie er een ban heeft dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef Fopje het volgende:
Het is lastig nee zeggen als je zo populair bentquote:
Zal ik nooit begrijpen aan FOK!. Dingen 'spannend' houden maakt het juist interessant. Los van iemand zijn leeftijd, achtergrond of belang.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef Fopje het volgende:
bitch please, ik was eerder.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is lastig nee zeggen als je zo populair bent
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is lastig nee zeggen als je zo populair bent
Sorryquote:
quote:
Voel het!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |