Leg me eens uit waarom inso in de OP staat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vervelende zaak. Nou, dan kan ik erop vertrouwen dat als Stu weer eens met de OP gaat rotzooien, je aan onze deal gaat houden?
Inso is voor een maand weg, om een reden waar we respect voor hebben. En we missen hem.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leg me eens uit waarom inso in de OP staat?
http://puu.sh/6Xzir.pngquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, jij kiest het plaatje, je geeft de link en ik doe dat in de OP.Lastig he?
Elkaar vereren á la Stalin hoort erbij hiero.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leg me eens uit waarom inso in de OP staat?
Waarom is hij eigenlijk weg?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inso is voor een maand weg, om een reden waar we respect voor hebben. En we missen hem.
Omdat hij een drankprobleem heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inso is voor een maand weg, om een reden waar we respect voor hebben. En we missen hem.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat hij een drankprobleem heeftwaarom niet gewoon een neutrale OP met UI's van iedereen die in dit topic post?
Bans wirden nicht beredet.quote:
Hij heeft nog maar 100.000 keer verteld in deze reeks dat hij een drankprobleem heeft hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]Leuk dat je het even in de SC pleurt.
Omdat dat niet mag van de mods.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat hij een drankprobleem heeftwaarom niet gewoon een neutrale OP met UI's van iedereen die in dit topic post?
Ja, maar niet waarom hij een maand weg is nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 100.000 keer verteld in deze reeks dat hij een drankprobleem heeft hoor
En dan nu mijn zin.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
Goed.
Xeor heeft zijn zin.
LMI heeft zijn zin.
Ik heb mijn zin.
Fijn dat we konden samenwerken en hopelijk blijft onze samenwerking in de toekomst ook in stand.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, met trolls onderhandel ik niet.
Het was ook zomaar een gok hoor om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar niet waarom hij een maand weg is nu.
Jij heldquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het was ook zomaar een gok hoor om eerlijk te zijn
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het was ook zomaar een gok hoor om eerlijk te zijn
Dat was onze deal ...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Xeor het volgende:
Ik zie nog steeds geen verbetering in de OP hoor.
Inso staat er nog veel te vaak in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |