Eenschquote:
Okquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Xeor. Laten we een deal sluiten. Wil je mijn voorstel horen?
Aangezien het een SC is voor iedereen, en ik geen zin meer heb om hem continu te kapen uit angst dat iemand de OP verandert, wil ik je een voorstel doen:quote:
Hmm dan ben jij niet veel gewendquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm dan ben jij niet veel gewend
Lekker hoorquote:
Kies maar welke jij er in wilt hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien het een SC is voor iedereen, en ik geen zin meer heb om hem continu te kapen uit angst dat iemand de OP verandert, wil ik je een voorstel doen:
- Insomnia_ header en UI-rijtje blijven staan.
- Jullie krijgen één vrouwelijke kont.
?
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien het een SC is voor iedereen, en ik geen zin meer heb om hem continu te kapen uit angst dat iemand de OP verandert, wil ik je een voorstel doen:
- Insomnia_ header en UI-rijtje blijven staan.
- Jullie krijgen één vrouwelijke kont.
?
Bedankt, laat je het aan je medegenoten (lees: Stu) weten?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kies maar welke jij er in wilt hebben
Wat stu doet is stu zijn zaak daar heb ik geen controle over.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt, laat je het aan je medegenoten (lees: Stu) weten?Dan verander ik het plaatje zo spoedig mogelijk (daarover moet ik met LMI hebben).
Ja, eerst mijn voorwaarden he.quote:
Deal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, eerst mijn voorwaarden he.
Jij en je bondgenoten stoppen nu met die (vieze) vrouwelijke konten in het topic. Het blijft bij 1 plaatje in de OP.
?
Vervelende zaak. Nou, dan kan ik erop vertrouwen dat als Stu weer eens met de OP gaat rotzooien, je aan onze deal gaat houden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wat stu doet is stu zijn zaak daar heb ik geen controle over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |