Heb je dat zwart op wit?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, zijn deal geldt niet meer als jij je deal niet meer nakomt, natuurlijk.
Ik ga niet happen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:56 schreef Xeor het volgende:
Even een scriptje schrijven wat automatisch een nieuw topic opent bij een slotje.
Laat maar zien.quote:
Als je ff omhoog scollt zie je dat de partijen akkoord zijn gegaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Graag ondertekend door beide partijen.
Weltrustenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga slapen.
LMI, ik vertrouw erop dat jij de OP laat staan zoals het is, anders ga ik nooit meer een samenwerking met je aan.
Welterusten.
En als ik de OP niet hebquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga slapen.
LMI, ik vertrouw erop dat jij de OP laat staan zoals het is, anders ga ik nooit meer een samenwerking met je aan.
Welterusten.
Maar er staat nergens vermeld dat de OP in kwestie weer terug gedraait wordt als één van de partijen contractbreuk pleegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je ff omhoog scollt zie je dat de partijen akkoord zijn gegaan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Graag ondertekend door beide partijen.
heb ik zo weer terug verdiend hoor.quote:
Dat kan ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 00:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
heb ik zo weer terug verdiend hoor.
Jij kan mij vast wel artikel 22a van het strafrechtboek vertellen?
Keur het niet goed, Xeor's handtekening ziet er anders uitquote:
Dat bestaat niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
heb ik zo weer terug verdiend hoor.
Jij kan mij vast wel artikel 22a van het strafrechtboek vertellen?
Heb jij pech.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Keur het niet goed, Xeor's handtekening ziet er anders uit
gr gr
nou dan kan jij mij vast wel art. 22a Sr vertellen?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat bestaat niet.
Het is art. 22a van het Wetboek van Strafrecht oftewel art. 22a Sr.
Niet het 'strafrechtboek'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |