dom van jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
bleh 51 euro naar de galemiezen omdat cardif weer niet wou winnen
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wiganquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha jij hebt er gewoon geen verstand van
Maar nu niet, kut voor je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wigan
Risicowedstrijd, dom.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
Cardiff, dat onderaan staat in de PL.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wigan
Ik volg de premier league helemaal niet, maar ik zou bij go ahead eagles tegen feyenoord ook niet geld op GAE zettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cardiff, dat onderaan staat in de PL.
Inzetten op bekertoernooien in Engeland/Duitslandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
Je kan het beter vergelijken met GAE tegen Sparta.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik volg de premier league helemaal niet, maar ik zou bij go ahead eagles tegen feyenoord ook niet geld op GAE zetten
Hoi, de Muut.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:08 schreef Muto het volgende:
Ik mis mijn twee gebannen lieverds.
Gelukkig is JC er.
Hoi man. Alles goed?quote:
Prima, met jou?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoi man. Alles goed?
Ik heb Humberto gisteren gemist, maar ik hoorde dat hij weer top was?
Wat zijn jouw vermoedens, LR?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg sinds kort Gesponsorde berichten op mijn Facebook![]()
Of waren deze er altijd al maar zie ik deze nu pas doordat ik geen addblocker meer heb dankzij FOK!?
Dit soort slinkse acties kunnen enkel worden uitgevoerd door een groter complot. Gezien het winstoogmerk erachter verdenk ik persoonlijk de jodenquote:
Ik ben een jood...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort slinkse acties kunnen enkel worden uitgevoerd door een groter complot. Gezien het winstoogmerk erachter verdenk ik persoonlijk de joden
Ik ben besneden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kun jij bij deze mijn stelling dan wel bevestigen dan wel weerleggen.
Nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |