dom van jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
bleh 51 euro naar de galemiezen omdat cardif weer niet wou winnen
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wiganquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha jij hebt er gewoon geen verstand van
Maar nu niet, kut voor je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wigan
Risicowedstrijd, dom.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
Cardiff, dat onderaan staat in de PL.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wigan
Ik volg de premier league helemaal niet, maar ik zou bij go ahead eagles tegen feyenoord ook niet geld op GAE zettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cardiff, dat onderaan staat in de PL.
Inzetten op bekertoernooien in Engeland/Duitslandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
Je kan het beter vergelijken met GAE tegen Sparta.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik volg de premier league helemaal niet, maar ik zou bij go ahead eagles tegen feyenoord ook niet geld op GAE zetten
Hoi, de Muut.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:08 schreef Muto het volgende:
Ik mis mijn twee gebannen lieverds.
Gelukkig is JC er.
Hoi man. Alles goed?quote:
Prima, met jou?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoi man. Alles goed?
Ik heb Humberto gisteren gemist, maar ik hoorde dat hij weer top was?
Wat zijn jouw vermoedens, LR?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg sinds kort Gesponsorde berichten op mijn Facebook![]()
Of waren deze er altijd al maar zie ik deze nu pas doordat ik geen addblocker meer heb dankzij FOK!?
Dit soort slinkse acties kunnen enkel worden uitgevoerd door een groter complot. Gezien het winstoogmerk erachter verdenk ik persoonlijk de jodenquote:
Ik ben een jood...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort slinkse acties kunnen enkel worden uitgevoerd door een groter complot. Gezien het winstoogmerk erachter verdenk ik persoonlijk de joden
Ik ben besneden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kun jij bij deze mijn stelling dan wel bevestigen dan wel weerleggen.
Nou?
dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:
Oke, iemand heeft ergens op iets gereageerd op FB, met eronder: "Verstuurd vanaf mijn iPhone". Sinds wanneer komt dat eronder te staan op FB?
kan je per site uit zetten hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg sinds kort Gesponsorde berichten op mijn Facebook![]()
Of waren deze er altijd al maar zie ik deze nu pas doordat ik geen addblocker meer heb dankzij FOK!?
Hey lr. Had je nog een date gisteren?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwijgen/er omheen draaien is toestemmen.
Ik weet genoeg.
[..]
Hoi Cachet
Waarom?quote:
Alles goed?quote:
ik doe mijn best om jou in te lichten waarom Fok-it een ban heeft, via andere communicatiemiddelen, maar je negeert me.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey lr. Had je nog een date gisteren?
[..]
Waarom?
[..]
Alles goed?
Nee. En ben vandaag nog stukker dan gister. Overal spierpijn. Straks toch maar even de pijn wegdrinken in de stad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey lr. Had je nog een date gisteren?
Ik reageerde gisteren via fokquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe mijn best om jou in te lichten waarom Fok-it een ban heeft, via andere communicatiemiddelen, maar je negeert me.
Niet bij comments?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:
Oke, iemand heeft ergens op iets gereageerd op FB, met eronder: "Verstuurd vanaf mijn iPhone". Sinds wanneer komt dat eronder te staan op FB?
En dan morgen weer lekker brakquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. En ben vandaag nog stukker dan gister. Overal spierpijn. Straks toch maar even de pijn wegdrinken in de stad.
Ja, daar dus. Een meisje gaat een boek kopen van iemand en ze onderhandelen via FB, en nu staat dus eronder "Verstuurd vanaf mijn iPhone"quote:
Heb een week vakantie, maar denk niet dat ik zoveel ga drinken. Op je 34ste moet je toch wat rustiger aan gaan doen.quote:
Zet ze dat niet er zelf neer toevallig?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, daar dus. Een meisje gaat een boek kopen van iemand en ze onderhandelen via FB, en nu staat dus eronder "Verstuurd vanaf mijn iPhone"![]()
Dat vraag ik me dus af.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zet ze dat niet er zelf neer toevallig?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb een week vakantie, maar denk niet dat ik zoveel ga drinken. Op je 34ste moet je toch wat rustiger aan gaan doen.
Drinkt Tjacka veel?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Mijn opa drinkt volgens Tjacka super veel. Met de nadruk op 'volgens tjacka'
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Mijn opa drinkt volgens Tjacka super veel. Met de nadruk op 'volgens tjacka'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |