Oh.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Hij was extreem fan van Lady Gaga. En dat is Etsu volgens mij niet
We gingen juist naar deze kroeg voor die chick en haar gaybuddy. Ah well, had gratis bier.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha.
Waarom gingen jullie dan niet naar een andere tent?
Vanwege dat meisje?
Kanoquote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel. Aan de ene kant zorgen dat mensen op hun flikker krijgen voor het lekken van mijn prive info om er vervolgens in een DM kanjerslechte grappen over te maken. Hypocriet ventje
Poempstamper ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gingen juist naar deze kroeg voor die chick en haar gaybuddy. Ah well, had gratis bier.
Je weet wat een homo is toch, of moet ik dat nog een keer uitleggen?quote:
Ik prefeer poepstamper, dat bekt wat beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet wat een homo is toch, of moet ik dat nog een keer uitleggen?
Ah, toch nog een pluspunt dusquote:Op zondag 16 februari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gingen juist naar deze kroeg voor die chick en haar gaybuddy. Ah well, had gratis bier.
koelkastquote:
Ik had het alleen niet bepaald nodigquote:
Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het alleen niet bepaald nodig
Altijd die heksenkaasquote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 2 boterhammen met heksenkaas gegeten. Ik kan er weer tegenaan.
Wat is heksenkaas?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Af en toe moet dat kunnenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koopt het zelden. Te prijzig. Ga er niet heel lang mee doen op dit tempo![]()
Kutleven
Heksenkaas is lekkerquote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iets prei/uit achtig. Naast Wilhelmina pepermunt onweerstaanbaar voor mij
Oké. Apart. ik ken het niet/quote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iets prei/uit achtig. Naast Wilhelmina pepermunt onweerstaanbaar voor mij
Ik ben net een halfuur uit bedquote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
Ik moet straks ook maar eens wat gaan eten. Was al om 8 uur wakker.
Volgens mij is mijn mango rijp
Ik kon niet meer slapenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben net een halfuur uit bedAl lag ik er ook wel weer vrijlaat in. Wel wind mee gisternacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |