Eerste wereld problemenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef xcachet het volgende:
Pff, deze hele week bijna elke dag voor maar 2 uurtjes naar school. Mijn reistijd is nog langer
Then start asking the right fucking questionsquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Marty
Rust
Damn wat een serie.
Die uitspraken van Rust!
Net klaar met eerste episode.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Then start asking the right fucking questions
Maar ik vind het wel raar dat er al dingen duidelijk worden gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Then start asking the right fucking questions
Kan ook een misleiding zijn. Ik vind het in ieder geval een geniale seriequote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel raar dat er al dingen duidelijk worden gemaakt.
Daar ga ik dan maar vanuit; ik wil niet voorbarige conclusies trekken maar ik denk (lees: hoop) dat we bij deze serie wel over perfectie kunnen spreken.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan ook een misleiding zijn. Ik vind het in ieder geval een geniale serie
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
WEET IEMAND HOE DIE LIETJE HEET WAAR ZE TELKENS ZEGGEN LOCA SMOKA
Ik denk het ook wel ja.. Het acteerwerk is ook geniaalquote:Op zondag 16 februari 2014 17:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar vanuit; ik wil niet voorbarige conclusies trekken maar ik denk (lees: hoop) dat we bij deze serie wel over perfectie kunnen spreken.
Zover ben ik nog niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
Aflevering 4 schijnt Breaking Bad volledig te overtreffen.
Hosselbaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een meisje op Tinder noemde me net een mooie jongen. En dat terwijl mijn openingszin ''Er waren een drie biggetjes. Neuken?" was.
Tinderquote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een meisje op Tinder noemde me net een mooie jongen. En dat terwijl mijn openingszin ''Er waren een drie biggetjes. Neuken?" was.
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tinder
Meisjes die mij leuk vinden en dan niet reageren
Etsu = Etsuquote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?
Je weet dat tinder niet een dating app is? Maar ook voor vriendschappen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?
Wat kansloos.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet dat tinder niet een dating app is? Maar ook voor vriendschappen?
Als ik naar bijvoorbeeld mystryland ga straks leer ik zo meer mensen kennen. Hoe groter de groep hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |