quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Xeor het volgende:
Nog meer mensen bannen zou niet verkeerd zijn, nu weer lekker normaal in deze SC!
Wat dachten we even van andersom? Mij voor troll uitmaken verdient al een dikke notequote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik mod was geweest, ging ik je notespagina vol gooien vanwege je getroll.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat dachten we even van andersom? Mij voor troll uitmaken verdient al een dikke note
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dit.
Voorbeeld op voorbeeld
Ik wil goede English subtitlesquote:Op zondag 16 februari 2014 16:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als er NL subs bij zitten wel zoniet dan zonder
Haha, die Cohlequote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon downloadengoogle maar eens op addic7ed.
helaasquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef xcachet het volgende:
Pff, deze hele week bijna elke dag voor maar 2 uurtjes naar school. Mijn reistijd is nog langer
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef xcachet het volgende:
Pff, deze hele week bijna elke dag voor maar 2 uurtjes naar school. Mijn reistijd is nog langer
Eerste wereld problemenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef xcachet het volgende:
Then start asking the right fucking questionsquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Marty
Rust
Damn wat een serie.
Die uitspraken van Rust!
Net klaar met eerste episode.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Then start asking the right fucking questions
Maar ik vind het wel raar dat er al dingen duidelijk worden gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Then start asking the right fucking questions
Kan ook een misleiding zijn. Ik vind het in ieder geval een geniale seriequote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel raar dat er al dingen duidelijk worden gemaakt.
Daar ga ik dan maar vanuit; ik wil niet voorbarige conclusies trekken maar ik denk (lees: hoop) dat we bij deze serie wel over perfectie kunnen spreken.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan ook een misleiding zijn. Ik vind het in ieder geval een geniale serie
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
WEET IEMAND HOE DIE LIETJE HEET WAAR ZE TELKENS ZEGGEN LOCA SMOKA
Ik denk het ook wel ja.. Het acteerwerk is ook geniaalquote:Op zondag 16 februari 2014 17:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar vanuit; ik wil niet voorbarige conclusies trekken maar ik denk (lees: hoop) dat we bij deze serie wel over perfectie kunnen spreken.
Zover ben ik nog niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
Aflevering 4 schijnt Breaking Bad volledig te overtreffen.
Hosselbaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een meisje op Tinder noemde me net een mooie jongen. En dat terwijl mijn openingszin ''Er waren een drie biggetjes. Neuken?" was.
Tinderquote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een meisje op Tinder noemde me net een mooie jongen. En dat terwijl mijn openingszin ''Er waren een drie biggetjes. Neuken?" was.
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tinder
Meisjes die mij leuk vinden en dan niet reageren
Etsu = Etsuquote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?
Je weet dat tinder niet een dating app is? Maar ook voor vriendschappen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had toch een vriendin? Waarom zit je dan erop? Of moeten we dit zien als een bevestiging van onze verdenkingen?
Wat kansloos.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet dat tinder niet een dating app is? Maar ook voor vriendschappen?
Als ik naar bijvoorbeeld mystryland ga straks leer ik zo meer mensen kennen. Hoe groter de groep hoe beter.
Ja en ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
LR je woont toch in Delft? Of was iemand anders dat?
conclusie: je hebt geen vriendenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet dat tinder niet een dating app is? Maar ook voor vriendschappen?
Als ik naar bijvoorbeeld mystryland ga straks leer ik zo meer mensen kennen. Hoe groter de groep hoe beter.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik net. Ik voelde je aanwezigheid al.
Lekker blijven happen en aandacht geven. Maar zodra meneer weer een post doet in GRTD moet ie oprotten. De logica is ver te zoeken Etsuquote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]De omgeving werd ineens knapper he. Mijn schoonheid straalt over op andere, dit is mij al vaker medegedeeld
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker blijven happen en aandacht geven. Maar zodra meneer weer een post doet in GRTD moet ie oprotten. De logica is ver te zoeken Etsu
Etsu = Etsu, zoals Littlerabbit al zei.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker blijven happen en aandacht geven. Maar zodra meneer weer een post doet in GRTD moet ie oprotten. De logica is ver te zoeken Etsu
Ja oke dat is dan helemaal fantastisch. Maar keer op keer ruzie maken word ik (en wss wel anderen) erg moe van. Dat liedje van GK en cookie kennen we nu wel. Als we die gast nou negeren is hij zo uitgekeken in GRTDquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu = Etsu, zoals Littlerabbit al zei.
Etsu = Etsu en Etsu zal Etsu blijven. Al is die blinde woede welke het bij sommige kennelijk opwekt wel ietwat treurig. Exclusief Etsu, Etsu wil enkel aandachtquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Etsuquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik kwam spontaan klaar toen ik met de omgeving werd geconfronteerd.
Waar zie je ons ruzie maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke dat is dan helemaal fantastisch. Maar keer op keer ruzie maken word ik (en wss wel anderen) erg moe van. Dat liedje van GK en cookie kennen we nu wel. Als we die gast nou negeren is hij zo uitgekeken in GRTD
Jij snapt mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu = Etsu en Etsu zal Etsu blijven. Al is die blinde woede welke het bij sommige kennelijk opwekt wel ietwat treurig. Exclusief Etsu, Etsu wil enkel aandacht
[..]
Hoi Etsu
Ik weet waar je het over hebt, inderdaad. Maar ik zou het niet definiëren als ruzie maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou maar op je weet best waar ik het over heb
etsu speelt graag de onschuld zelvequote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou nou maar op je weet best waar ik het over heb
Zeiken op elkaar dan. Die GK geilt op aandacht. Zoals de gemiddelde user. Geef het hem gewoon nietquote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet waar je het over hebt, inderdaad. Maar ik zou het niet definiëren als ruzie maken.Het spijt mij als je het zo ziet.
Als je 'm negeert voelt hij zich juist subliem. Hij zal hier vervolgens blijven om dat sublieme gevoel constant te kunnen beleven.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke dat is dan helemaal fantastisch. Maar keer op keer ruzie maken word ik (en wss wel anderen) erg moe van. Dat liedje van GK en cookie kennen we nu wel. Als we die gast nou negeren is hij zo uitgekeken in GRTD
Je zou bijna denken dat dit gebaseerd op eigen ervaring isquote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je 'm negeert voelt hij zich juist subliem. Hij zal hier vervolgens blijven om dat sublieme gevoel constant te kunnen beleven.
Oftewel, negeren heeft geen zin.
Hallo LB. Dat is lang geleden.quote:
Maar punt is dat ik ook geil op aandacht. Dus we geven het elkaar en we bevredigen dus elkaars behoeftes.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeiken op elkaar dan. Die GK geilt op aandacht. Zoals de gemiddelde user. Geef het hem gewoon niet
Jij kan dat weten, inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je 'm negeert voelt hij zich juist subliem. Hij zal hier vervolgens blijven om dat sublieme gevoel constant te kunnen beleven.
Oftewel, negeren heeft geen zin.
quote:
Dat is juist, ik zit hier constant met een paaltje.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat dit gebaseerd op eigen ervaring is
[..]
Hallo LB. Dat is lang geleden.
Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar punt is dat ik ook geil op aandacht. Dus we geven het elkaar en we bevredigen dus elkaars behoeftes.
Zonder Tajcka geen sfeer.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.
Negatieve aandacht is ook aandacht denk ik dan maar weer. Maar zo ben ikquote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.
Yupquote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een week school voor je week vakantie is het niet? Ik gek genoeg volgende week al.
Sof is zo weer terug, die heeft allang heimwee.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is zo mod af. Aangezien er geen sfeer meer te bekennen is in deze SC. 3 bans
Oké LB, oké.quote:
Dit doet pijn. Ik mijn best doen voor jou.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is zo mod af. Aangezien er geen sfeer meer te bekennen is in deze SC. 3 bans
Om 23:11 is Sof terug.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan mensen maximaal 12 uur negeren. Daarna wil je weer holmaatjes zijn.
Ik heb een leger achter mij die gewoon kan bevestigen dat ik een vriendin hebquote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
conclusie: je hebt geen vrienden
Sorry, maar ik was hier veel eerderquote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi GKquote:
En drie terechte. SC verklotersquote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey VAquote:
Ok?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ben de AH voorbij gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |