Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar punt is dat ik ook geil op aandacht. Dus we geven het elkaar en we bevredigen dus elkaars behoeftes.
Zonder Tajcka geen sfeer.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.
Negatieve aandacht is ook aandacht denk ik dan maar weer. Maar zo ben ikquote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is alleen negatieve aandacht en dat verpest de sfeer gewoon.
Yupquote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een week school voor je week vakantie is het niet? Ik gek genoeg volgende week al.
Sof is zo weer terug, die heeft allang heimwee.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is zo mod af. Aangezien er geen sfeer meer te bekennen is in deze SC. 3 bans
Oké LB, oké.quote:
Dit doet pijn. Ik mijn best doen voor jou.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is zo mod af. Aangezien er geen sfeer meer te bekennen is in deze SC. 3 bans
Om 23:11 is Sof terug.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan mensen maximaal 12 uur negeren. Daarna wil je weer holmaatjes zijn.
Ik heb een leger achter mij die gewoon kan bevestigen dat ik een vriendin hebquote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
conclusie: je hebt geen vrienden
Sorry, maar ik was hier veel eerderquote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke dat is dan helemaal fantastisch. Maar keer op keer ruzie maken word ik (en wss wel anderen) erg moe van. Dat liedje van GK en cookie kennen we nu wel. Als we die gast nou negeren is hij zo uitgekeken in GRTD
Hoi GKquote:
En drie terechte. SC verklotersquote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |