ah, ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Maarja ik woon dan ook in een kut dorp en Noordwijk is me te ver fietsen met die sheizz wind.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik neem het je maar niet kwalijk
Stoer tegen de muur aan staan met je Fristi, dat is het goeie levenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, volgende week wordt er wel weer ergens een alcoholvrije discoavond georganiseerd voor jongeren onder de 18. Kunnen jij en je matties weer stoer loeren tegen de wand aan.
Samen Redbull inslaan. Kunnen ze lekker 'hyper' worden. Helemaal geak.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, volgende week wordt er wel weer ergens een alcoholvrije discoavond georganiseerd voor jongeren onder de 18. Kunnen jij en je matties weer stoer loeren tegen de wand aan.
Hurt Locker was een aardige film tot één van de laatste scenes, en toen was het kut.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:30 schreef Thaboel het volgende:
Maar serieus: Fanta blijf je zo tof doen of ga je ook nog een eerlijk toegeven dat je defensie alleen stoer vind door the Hurtlocker? Inb4 "ik wil officier worden bij de genie"
Nopequote:Op zondag 16 februari 2014 08:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tientje tussen te tenen gevonden?
Zomaar ietsquote:Op zondag 16 februari 2014 08:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dan? Het Ei van Columbus gevonden?
Meerdere malen, hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand Apocalypse WWII wel eens gekeken?
Inderdaad. Commentaar is ook goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie serie, ook hoe ze die beelden hebben verzameld en bewerkt.
Waar heb je deze lijfspreuk nou weer opgeduikeld?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef BredeBroeder het volgende:
"Fucking emo bitches I wish my grass was emo so it would cut itself"
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee wat je loopt te lullenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gast is dat alweer oud ofzo?
Gewoon C dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Kostertjuh het volgende:
Overige Ernstige Levensbedreigende Bloedingen, alhoewel ik ernstig en levensbedreigend een beetje dubbelop vind
Ademhaling, bloedingen, brandwonden, botbreuken, shock.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef samthegreat5 het volgende:
En sowieso, CBRN op de man![]()
Als iemand ooit al CBRN inzet als wapen is 3/4 van mijn peloton, als niet meer, op slag dood
MBV?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met die IK kwam ik laatst aanzetten bij de MBV lessen...![]()
Ohhhquote:Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Militaire basisvaardigheid... Zo'n jaarlijks verplicht nummertje met al dat soort dingen.
Ja & TFCquote:Op zondag 16 februari 2014 17:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, waar ook. Care under fire en dat soort fratsen toch?
Ik ga vrijdag naar Oirschot maar wel pas in de avond..:P.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Hele week naar Oirschot morgen, roleplay Proeve van Bekwaamheid 2e en 3e jaars.
Tsjah, dan ben ik hopelijk allang weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar Oirschot maar wel pas in de avond..:P.
Dat hoop ik ook voor jequote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, dan ben ik hopelijk allang weg.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jelekker weekend Vakantie vieren.
Pff, moet er niet aan denken om straks 24 weken achter elkaar op kazerne te moeten zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oja..ik heb geen vakantie haha...week erop weer in Oirschot en Brunssum.
wat ga je doen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pff, moet er niet aan denken om straks 24 weken achter elkaar op kazerne te moeten zijnBen elke vrijdag weer blij als ik thuis ben
Is ook pas sinds oktober vorig jaar ofzo, die ellende verandert sneller dan het weer.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Oefenslachtoffer spelen, altijd leuk
[..]
Paars of? Laatste keer was nog PAMAN hier...
Gewoon een CAT aanleggen en wachten op de MEDEVACquote:
de EVO is 24 weken, je zit niet alleen maar op de kazerne natuurlijk, zitten ook oefeningen en bivak tussen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
24 weken achter elkaar intern?
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef thesystem het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks meer vinden nu je out dropped![]()
En als er wat gevonden wordt inleveren bij de Kmar.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef thesystem het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks meer vinden nu je out dropped![]()
Leeft er nog een Kmar-er hier op het forum?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:24 schreef AchJa het volgende:
En als er wat gevonden wordt inleveren bij de Kmar.
Wijnand dacht ikquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef thesystem het volgende:
[..]
Leeft er nog een Kmar-er hier op het forum?
Ik ga het zien, halverwege dit jaar start het hele treintje weer voor mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook pas sinds oktober vorig jaar ofzo, die ellende verandert sneller dan het weer.
?? Ik vouw het nooit opquote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef thesystem het volgende:
alles netjes opgevouwen zodat het zo je kast in kan?
Wat ga je doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ga het zien, halverwege dit jaar start het hele treintje weer voor mij.
Techniek?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter
[..]
Lange opleiding @ sterveprins.
1 legt druk, de ander loopt de IK af. Beetje samenwerken hequote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Toevallig zaterdag eindelijk weer lesje ZHKH gehad. Kende TMT inmiddels al wel redelijk. Groot verschil is dat nu eerst bloedingen worden gestopt, voordat op ABCD word overgegaan. Reden is dat je wel leuk iemands luchtwegen en ademhaling kan gaan controleren, maar dat deze pax intussen lekker licht leeg te bloeden, wat ietwat ongewenster is dan essentiele zuurstofopname.
Je moet het nu in je eentje kunnen. Vandaar ook de triage.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1 legt druk, de ander loopt de IK af. Beetje samenwerken he
Vrij logisch toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Toevallig zaterdag eindelijk weer lesje ZHKH gehad. Kende TMT inmiddels al wel redelijk. Groot verschil is dat nu eerst bloedingen worden gestopt, voordat op ABCD word overgegaan. Reden is dat je wel leuk iemands luchtwegen en ademhaling kan gaan controleren, maar dat deze pax intussen lekker licht leeg te bloeden, wat ietwat ongewenster is dan essentiele zuurstofopname.
Ik had er eentje met brandwonden die dood ging van de pijn maar eerst even testen of die wel tot 10 kan tellenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vrij logisch toch?
Als je een vent ziet bloeden
Aansteller. Pijn is fijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had er eentje met brandwonden die dood ging van de pijn maar eerst even testen of die wel tot 10 kan tellen
....quote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Het gerucht gaat dat het de piloten zelf zijn geweest die asiel in Zwitserland willen krijgen. Over een uur kont er iig een persconferentie.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:32 schreef Cobra4 het volgende:
Gezellig. Een kaping op het vliegveld van Geneve.
Nou, dat is weer snel geregeld dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:05 schreef Rave_NL het volgende:
Herstel, alweer voorbij:
https://twitter.com/BBCBreaking/status/435304083181023232
Idd ja... Toen ik dat las moesten ze mij oprapen...quote:Op maandag 17 februari 2014 07:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
....
Het is al jaren CABCDE geweest...
Edit: herstel, uiteraard de pleunenmanier: met hun handout voor wat ze moeten doen voor gewonden onder vijandelijk vuur (stap 1. Win het gevecht.)
Cat eyesquote:Op maandag 17 februari 2014 08:52 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh dames.
Historisch besef van vandaag
[ afbeelding ]
Ben in s' Hertogenbos nu. En waarom moet ik in de modder ik ga lekker in de MB rijden en gesearched wordenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens in de modder liggen nu
Whehehehe, ik lig echt altijd in een deuk om dat gedeelte van de IKquote:Op maandag 17 februari 2014 07:44 schreef Rave_NL het volgende:
Edit: herstel, uiteraard de pleunenmanier: met hun handout voor wat ze moeten doen voor gewonden onder vijandelijk vuur (stap 1. Win het gevecht.)
Succesquote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehehehe, ik lig echt altijd in een deuk om dat gedeelte van de IK![]()
Die flowchart![]()
Onder vuur? --> Ja --> Win het gevecht --> Gevecht niet gewonnen? --> Win het gevecht
Tief lekker op. Ik pak die pax bij z'n opsvest terwijl de rest me dekt en ga vervolgens gillend achterwaarts.![]()
Pas op dat je je knieën niet openhaalt in dat proces. Aan de vloerbedekking van de KKWSIM bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tief lekker op. Ik pak die pax bij z'n opsvest terwijl de rest me dekt en ga vervolgens gillend achterwaarts.![]()
Op zulk soort momenten mis ik de 'vind ik leuk' knop van facebookquote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pas op dat je je knieën niet openhaalt in dat proces. Aan de vloerbedekking van de KKWSIM bijvoorbeeld.
Je geheugen is niet echt je sterkste punt meer of wel. Maar je bent dan ook een marinier, ik verwacht te veelquote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pas op dat je je knieënellebogen niet openhaalt in dat proces. Aan de vloerbedekking van de KKWSIM bijvoorbeeld.
Vooral van je eigen kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je geheugen is niet echt je sterkste punt meer of wel. Maar je bent dan ook een marinier, ik verwacht te veel
Heb je ooit gehoord van het woord ''hypothetisch'' of heeft het te veel lettergrepen voor je om te begrijpen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vooral van je eigen kunnen.
Op het moment dat jij met zo'n situatie geconfronteerd wordt is er al lang geen achterhoede meer...
Asterix.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op het moment dat jij met zo'n situatie geconfronteerd wordt is er al lang geen achterhoede meer...
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eigenheimers, zelfgemaakte gehaktballen, gestoofde prei en braadjus.quote:
De ander twee opties waren Kapsalon of vegetarisch?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenheimers, zelfgemaakte gehaktballen, gestoofde prei en braadjus.
Dat was hun keuze uit de 3 opties die ik ze gaf.
hehehe, kapsalon weten ze niet wat dat isquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ander twee opties waren Kapsalon of vegetarisch?
Leuk voor morgen dus. Kapsalon!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, kapsalon weten ze niet wat dat is
En vegetarisch?? Dan kom ik niet meer de afdeling op
Morgen surveilleer ik in het winkelcentrumquote:
Kun je die Kapsalon voor ze oppikken.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen surveilleer ik in het winkelcentrum
Ik stuur ze wel naar beneden, daar zit een kapsalonquote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je die Kapsalon voor ze oppikken.
Zit er ook een Turk daarquote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen surveilleer ik in het winkelcentrum
Enkele spullen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef mrsjaak2 het volgende:
Morgen kleeddag, krijg enkele spullen gelijk mee zoals kisten, sportschoenen, handoeken en ondergoed. Krijg ik dit mee in een tas, of moet ik zelf een tas meenemen?
Ach gut...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Nibb-it het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)cultuurprobleem/?m=1
nee krijg enkele spullen mee, de rest wordt vervoerd naar mijn opleidingslocatie. waarom geloven jullie mij nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Enkele spullen?![]()
Je krijgt een klereberg zooi mee.
Je krijgt het allemaal wel mee in de tassen/plunjebalen die je daar krijgt. Maar ga niet met het OV, dat is één ding dat ik je kan vertellen.
Ik geloof je nu wel. Na deze nuanceringquote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
nee krijg enkele spullen mee, de rest wordt vervoerd naar mijn opleidingslocatie. waarom geloven jullie mij niet
ik ga wel met het OV, Marechaussee heeft busjes geregeld die vanaf het station rijden:)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik geloof je nu wel. Na deze nuancering.
Je krijgt het in ieder geval allemaal vast wel mee met de zooi die je daar krijgt. Je kan voor de zekerheid natuurlijk altijd een tas meenemen, want je gaat toch niet met het OV. Right? Right?
Ohquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik ga wel met het OV, Marechaussee heeft busjes geregeld die vanaf het station rijden:)
Ja, die meiden moeten zich gewoon aan laten randen joh, die allochtonen moeten zich gewoon uit laten schelden, ze moeten allemaal niet zo huilen, het hoort er gewoon bij. We willen toch geen zachte eitjes als officieren of wel dan!?quote:
bouke-p?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb jij een motor en toevallig ooit een rode hanekam op je helm gehad?
Neen vwb hanekam, wel motor gehad, heb overigens wel een account op MF. Maar ben daar al jaren niet meer geweest.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn ze al...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, die meiden moeten zich gewoon aan laten randen joh, die allochtonen moeten zich gewoon uit laten schelden, ze moeten allemaal niet zo huilen, het hoort er gewoon bij. We willen toch geen zachte eitjes als officieren of wel dan!?![]()
Die GK blijft toch een puik apparaat, met de upgrade een trefzekerheid van 95% tegen supersone doelen.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De GK is gewoon een bazen kanon.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Die GK blijft toch een puik apparaat, met de upgrade een trefzekerheid van 95% tegen supersone doelen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Die GK blijft toch een puik apparaat, met de upgrade een trefzekerheid van 95% tegen supersone doelen.
Zou zomaar kunnen dat ik dat ben. Zit al n jaar of 11 op m-f en reed vroegah idd met hanekam rond.quote:
Dan heb jij die gigantische rel aldaar ook nog meegemaakt zeker? Iets met dat banaan gelul ofzo was het.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:23 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ik dat ben. Zit al n jaar of 11 op m-f en reed vroegah idd met hanekam rond.
rel rel rel rel rel?!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb jij die gigantische rel aldaar ook nog meegemaakt zeker? Iets met dat banaan gelul ofzo was het.
Ja, was een mooie!quote:
=[quote:Op maandag 17 februari 2014 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, was een mooie!![]()
Heb de link van de "openbaring" nog... Is alleen offline en kan hem in de waybackmachine ook niet vinden.![]()
http://www.maxlink.nl/MoFo/MF/Motor-forum%20-%20Openbaring.htm
Was geloof ik iets met teveel onzin en gezeik met wat leden vs crew. Een aantal daarvan hebben toen zelf n forum opgezet. Motormaf ofzo....quote:Op maandag 17 februari 2014 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb jij die gigantische rel aldaar ook nog meegemaakt zeker? Iets met dat banaan gelul ofzo was het.
Zoiets ja, weet het niet helemaal meer. Maar ik heb me er toen prima mee vermaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:27 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Was geloof ik iets met teveel onzin en gezeik met wat leden vs crew. Een aantal daarvan hebben toen zelf n forum opgezet. Motormaf ofzo....
Had wel zo'n kentekenplaatsticker maar verder deed ik weinig met ritjes, meetings etc.quote:MF is n beetje te groot nu, en ik ben ook al n tijd klaar met de meetings en ritjes. Te vaak meegemaakt dat mensen boven hun kunnen gingen rijden en stoer gingen doen. Heb ook menig pax op zn muil zien gaan.
De phalanx heeft er niets op, kan niet eens een langzame propellor drone neerhalen als het erop aankomt.quote:
Kwam dat topic toevallig tegen op zoek naar oortjes, maar was even in de war omdat je dezelfde avatar hebt als Achja hierquote:
Rellenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, was een mooie!![]()
Heb de link van de "openbaring" nog... Is alleen offline en kan hem in de waybackmachine ook niet vinden.![]()
http://www.maxlink.nl/MoFo/MF/Motor-forum%20-%20Openbaring.htm
Riep er iemand?quote:
Oirschot: Niet goed, wel gezelligquote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Beetje Playstationen, chillen, meisje als buddy, absurd relaxed kader en elk moment van de dag lekker eten krijgen, welkom op Oirschot.
Klopt, dr zitten ook koffers op mn hornet (nouja van mn vriendin).quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik woon nu 350 km van de kazerne af, dan ga je een kuip en koffers wel waarderen
Dat zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Oirschot: Niet goed, wel gezellig
Hoor jij nu niet bier te drinken in het caf aldaar?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Beetje Playstationen, chillen, meisje als buddy, absurd relaxed kader en elk moment van de dag lekker eten krijgen, welkom op Oirschot.
Ik heb net mijn rijbewijs dus ik doe het voorlopig nog rustig aan, en hij was maar ¤1500quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Klopt, dr zitten ook koffers op mn hornet (nouja van mn vriendin).
Maar n Deauville? Das nou niet wat als eerste opkomt voor n km vreter. Ik heb n gsx 1100f staan, nu als sloper/donor/gekocht om wat te verdienen/schuurvulling maar dat was n hele relaxte motor. Nog best zuinig ook, en snel als t moet.
Hij is nog geen 18 hequote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet bier te drinken in het caf aldaar?
[..]
Ik heb net mijn rijbewijs dus ik doe het voorlopig nog rustig aan, en hij was maar ¤1500
Als ik het geld had had ik wel een mooie Triumph of BMW gekocht.
Tofjes. Ik zit twee jaar aan walquote:Op maandag 17 februari 2014 22:39 schreef Bouke-p het volgende:
Mn gsx was 400,- :p ik wil n fjr, ik mag volgend jaar naar mali dus mss daarna eens kijken.
Neem een racefietsquote:
Begin bij jezelf danquote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef Pumatje het volgende:
Ik zit het nieuws te kijken, sbs6 helaas.. ( kan de afstandsbediening niet vinden )
En daar komt dat Item over die pedofiel: Benno L.
Hele buurtwijken protesteren met stampende voeten, komen er filmpjes van de locatie is de gemiddelde bezoeker van het niveau tokkie en staan er moeders een lied te zingen:" weg met die pedofiel, weg met die pedofiel"... waarop bij de vraag: waar moet hij dan wonen? Een vrouw antwoordt:"in zijn graf".
Ik had al het vermoeden dat het vooral wel laagopgeleiden ( aanname, ik weet het ) zullen protesteren, maar het niveau is wel van zodanig schrikbarend niveau dat ik die mensen het liefst zou willen verwijderen uit de samenleving.
Waar ga je heen dan? KW3 ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik ga wel met het OV, Marechaussee heeft busjes geregeld die vanaf het station rijden:)
Zonder, maar met drijvers aka de waterracefiets.quote:
Ziet er sowieso niet uit zo'n 125cc staafmixer onder de tank.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:10 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Als je 18/20 jaar oud bent is die sneller dan de motor die je mag rijden (max 11kw)
Da's een patatje met twee frikandellen speciaal en een biertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zonder, maar met drijvers aka de waterracefiets.
Kijk voor de grap eens op https://www.facebook.com/Nassau03quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Ze maken het tegenwoordig wel helemaal bont zeg die airsofters. NVG's, IR strobes, comms. Mag wat kosten.
Vietcong gespotquote:
Als leek mag ik natuurlijk niets zeggen, maar:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op https://www.facebook.com/Nassau03
Omdat die AS het nodig heeft of omdat het kan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:10 schreef thesystem het volgende:
vaker een betere uitrusting als menig SFer....
Omdat het peppie is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat die AS het nodig heeft of omdat het kan?
Ik word langzaam gek van Fischer esterficiatiesquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan je de C'tjes niet meer aan jongen?
R-COOH + OH-R --> R-COO-R + H2Oquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:53 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik word langzaam gek van Fischer esterficiaties
Waar reageert dat molecuul mee?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef WWolfy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nu deze ff met tussenstappen oplossen
Maar stap 1 zal wel neerkomen op overdracht van een proton van zwavelzuur naar de dubbelgebonden zuurstof van 3-DHF waardoor die verandert in een hydroxyl groep.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef WWolfy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nu deze ff met tussenstappen oplossen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef Wasmachinu het volgende:
Cyclische verbindingen niet snappen
Snap er geen kut van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
R-COOH + OH-R --> R-COO-R + H2O
Daarbij wil ik het ook helemaal niet snappen...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:42 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Snap er geen kut van.
True that.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij wil ik het ook helemaal niet snappen...
Mooi zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, er zit schot in de zaak.
Behandeling PTSS gaat nu beginnen, en het UWV kan volgens het team van behandelaars de pot op
Klassequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, er zit schot in de zaak.
Behandeling PTSS gaat nu beginnen, en het UWV kan volgens het team van behandelaars de pot op
Hahahahahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
Heb het filmpje van Sam voor de AAC gevonden
Tof.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
Kiss cam, wel een geinig concept maar niet altijd succesvol:
[ afbeelding ]
Wat een baasquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof.
Net als die net dat biertje.
Nah, 12 tegen 2 :pquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je gaat het opnemen tegen Fanta-stick?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Bijnaam ontvangen van de luit, mr afmars
Omdat jij er zo een bent die alles in afmars wil doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Bijnaam ontvangen van de luit, mr afmars
Omdat ik aanleg heb voor tellen met accentquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:02 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Omdat jij er zo een bent die alles in afmars wil doen?
Differentiëren?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik aanleg heb voor tellen met accent
Eins, zwei drei?quote:
Blijft een enorm leuk en interessant programma. Maar weer eens een paar van bekijken.quote:
Liever niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tof. Ik denk dat ik na mijn studie wel eventjes als beroepsofficier (Algemeen Militair Arts) bij de Marine of de KL wil werken.
Ja, Thaboel wil graag dat ik m'n ruggengraat houd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:08 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
M-m-maar z'n ruggengraat dan?
Nah, meer omdat ik die van mij graag gezond wil houden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, Thaboel wil graag dat ik m'n ruggengraat houd.
Heb jij jammergenoeg geen inspraak inquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, meer omdat ik die van mij graag gezond wil houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |