Dat hoop ik ook voor jequote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, dan ben ik hopelijk allang weg.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jelekker weekend Vakantie vieren.
Pff, moet er niet aan denken om straks 24 weken achter elkaar op kazerne te moeten zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oja..ik heb geen vakantie haha...week erop weer in Oirschot en Brunssum.
wat ga je doen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pff, moet er niet aan denken om straks 24 weken achter elkaar op kazerne te moeten zijnBen elke vrijdag weer blij als ik thuis ben
Is ook pas sinds oktober vorig jaar ofzo, die ellende verandert sneller dan het weer.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Oefenslachtoffer spelen, altijd leuk
[..]
Paars of? Laatste keer was nog PAMAN hier...
Gewoon een CAT aanleggen en wachten op de MEDEVACquote:
de EVO is 24 weken, je zit niet alleen maar op de kazerne natuurlijk, zitten ook oefeningen en bivak tussen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
24 weken achter elkaar intern?
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef thesystem het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks meer vinden nu je out dropped![]()
En als er wat gevonden wordt inleveren bij de Kmar.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef thesystem het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks meer vinden nu je out dropped![]()
Leeft er nog een Kmar-er hier op het forum?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:24 schreef AchJa het volgende:
En als er wat gevonden wordt inleveren bij de Kmar.
Wijnand dacht ikquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef thesystem het volgende:
[..]
Leeft er nog een Kmar-er hier op het forum?
Ik ga het zien, halverwege dit jaar start het hele treintje weer voor mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook pas sinds oktober vorig jaar ofzo, die ellende verandert sneller dan het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |