Whehehehe, ik lig echt altijd in een deuk om dat gedeelte van de IKquote:Op maandag 17 februari 2014 07:44 schreef Rave_NL het volgende:
Edit: herstel, uiteraard de pleunenmanier: met hun handout voor wat ze moeten doen voor gewonden onder vijandelijk vuur (stap 1. Win het gevecht.)
Succesquote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehehehe, ik lig echt altijd in een deuk om dat gedeelte van de IK![]()
Die flowchart![]()
Onder vuur? --> Ja --> Win het gevecht --> Gevecht niet gewonnen? --> Win het gevecht
Tief lekker op. Ik pak die pax bij z'n opsvest terwijl de rest me dekt en ga vervolgens gillend achterwaarts.![]()
Pas op dat je je knieën niet openhaalt in dat proces. Aan de vloerbedekking van de KKWSIM bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tief lekker op. Ik pak die pax bij z'n opsvest terwijl de rest me dekt en ga vervolgens gillend achterwaarts.![]()
Op zulk soort momenten mis ik de 'vind ik leuk' knop van facebookquote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pas op dat je je knieën niet openhaalt in dat proces. Aan de vloerbedekking van de KKWSIM bijvoorbeeld.
Je geheugen is niet echt je sterkste punt meer of wel. Maar je bent dan ook een marinier, ik verwacht te veelquote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pas op dat je je knieënellebogen niet openhaalt in dat proces. Aan de vloerbedekking van de KKWSIM bijvoorbeeld.
Vooral van je eigen kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je geheugen is niet echt je sterkste punt meer of wel. Maar je bent dan ook een marinier, ik verwacht te veel
Heb je ooit gehoord van het woord ''hypothetisch'' of heeft het te veel lettergrepen voor je om te begrijpen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vooral van je eigen kunnen.
Op het moment dat jij met zo'n situatie geconfronteerd wordt is er al lang geen achterhoede meer...
Asterix.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op het moment dat jij met zo'n situatie geconfronteerd wordt is er al lang geen achterhoede meer...
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eigenheimers, zelfgemaakte gehaktballen, gestoofde prei en braadjus.quote:
De ander twee opties waren Kapsalon of vegetarisch?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenheimers, zelfgemaakte gehaktballen, gestoofde prei en braadjus.
Dat was hun keuze uit de 3 opties die ik ze gaf.
hehehe, kapsalon weten ze niet wat dat isquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ander twee opties waren Kapsalon of vegetarisch?
Leuk voor morgen dus. Kapsalon!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, kapsalon weten ze niet wat dat is
En vegetarisch?? Dan kom ik niet meer de afdeling op
Morgen surveilleer ik in het winkelcentrumquote:
Kun je die Kapsalon voor ze oppikken.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen surveilleer ik in het winkelcentrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |