Hij is nog geen 18 hequote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet bier te drinken in het caf aldaar?
[..]
Ik heb net mijn rijbewijs dus ik doe het voorlopig nog rustig aan, en hij was maar ¤1500
Als ik het geld had had ik wel een mooie Triumph of BMW gekocht.
Tofjes. Ik zit twee jaar aan walquote:Op maandag 17 februari 2014 22:39 schreef Bouke-p het volgende:
Mn gsx was 400,- :p ik wil n fjr, ik mag volgend jaar naar mali dus mss daarna eens kijken.
Neem een racefietsquote:
Begin bij jezelf danquote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef Pumatje het volgende:
Ik zit het nieuws te kijken, sbs6 helaas.. ( kan de afstandsbediening niet vinden )
En daar komt dat Item over die pedofiel: Benno L.
Hele buurtwijken protesteren met stampende voeten, komen er filmpjes van de locatie is de gemiddelde bezoeker van het niveau tokkie en staan er moeders een lied te zingen:" weg met die pedofiel, weg met die pedofiel"... waarop bij de vraag: waar moet hij dan wonen? Een vrouw antwoordt:"in zijn graf".
Ik had al het vermoeden dat het vooral wel laagopgeleiden ( aanname, ik weet het ) zullen protesteren, maar het niveau is wel van zodanig schrikbarend niveau dat ik die mensen het liefst zou willen verwijderen uit de samenleving.
Waar ga je heen dan? KW3 ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik ga wel met het OV, Marechaussee heeft busjes geregeld die vanaf het station rijden:)
Zonder, maar met drijvers aka de waterracefiets.quote:
Ziet er sowieso niet uit zo'n 125cc staafmixer onder de tank.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:10 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Als je 18/20 jaar oud bent is die sneller dan de motor die je mag rijden (max 11kw)
Da's een patatje met twee frikandellen speciaal en een biertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zonder, maar met drijvers aka de waterracefiets.
Kijk voor de grap eens op https://www.facebook.com/Nassau03quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Ze maken het tegenwoordig wel helemaal bont zeg die airsofters. NVG's, IR strobes, comms. Mag wat kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |