Ik stuur ze wel naar beneden, daar zit een kapsalonquote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je die Kapsalon voor ze oppikken.
Zit er ook een Turk daarquote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen surveilleer ik in het winkelcentrum
Enkele spullen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef mrsjaak2 het volgende:
Morgen kleeddag, krijg enkele spullen gelijk mee zoals kisten, sportschoenen, handoeken en ondergoed. Krijg ik dit mee in een tas, of moet ik zelf een tas meenemen?
Ach gut...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Nibb-it het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)cultuurprobleem/?m=1
nee krijg enkele spullen mee, de rest wordt vervoerd naar mijn opleidingslocatie. waarom geloven jullie mij nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Enkele spullen?![]()
Je krijgt een klereberg zooi mee.
Je krijgt het allemaal wel mee in de tassen/plunjebalen die je daar krijgt. Maar ga niet met het OV, dat is één ding dat ik je kan vertellen.
Ik geloof je nu wel. Na deze nuanceringquote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
nee krijg enkele spullen mee, de rest wordt vervoerd naar mijn opleidingslocatie. waarom geloven jullie mij niet
ik ga wel met het OV, Marechaussee heeft busjes geregeld die vanaf het station rijden:)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik geloof je nu wel. Na deze nuancering.
Je krijgt het in ieder geval allemaal vast wel mee met de zooi die je daar krijgt. Je kan voor de zekerheid natuurlijk altijd een tas meenemen, want je gaat toch niet met het OV. Right? Right?
Ohquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik ga wel met het OV, Marechaussee heeft busjes geregeld die vanaf het station rijden:)
Ja, die meiden moeten zich gewoon aan laten randen joh, die allochtonen moeten zich gewoon uit laten schelden, ze moeten allemaal niet zo huilen, het hoort er gewoon bij. We willen toch geen zachte eitjes als officieren of wel dan!?quote:
bouke-p?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb jij een motor en toevallig ooit een rode hanekam op je helm gehad?
Neen vwb hanekam, wel motor gehad, heb overigens wel een account op MF. Maar ben daar al jaren niet meer geweest.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn ze al...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, die meiden moeten zich gewoon aan laten randen joh, die allochtonen moeten zich gewoon uit laten schelden, ze moeten allemaal niet zo huilen, het hoort er gewoon bij. We willen toch geen zachte eitjes als officieren of wel dan!?![]()
Die GK blijft toch een puik apparaat, met de upgrade een trefzekerheid van 95% tegen supersone doelen.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De GK is gewoon een bazen kanon.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Die GK blijft toch een puik apparaat, met de upgrade een trefzekerheid van 95% tegen supersone doelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |