quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Die GK blijft toch een puik apparaat, met de upgrade een trefzekerheid van 95% tegen supersone doelen.
Zou zomaar kunnen dat ik dat ben. Zit al n jaar of 11 op m-f en reed vroegah idd met hanekam rond.quote:
Dan heb jij die gigantische rel aldaar ook nog meegemaakt zeker? Iets met dat banaan gelul ofzo was het.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:23 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ik dat ben. Zit al n jaar of 11 op m-f en reed vroegah idd met hanekam rond.
rel rel rel rel rel?!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb jij die gigantische rel aldaar ook nog meegemaakt zeker? Iets met dat banaan gelul ofzo was het.
Ja, was een mooie!quote:
=[quote:Op maandag 17 februari 2014 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, was een mooie!![]()
Heb de link van de "openbaring" nog... Is alleen offline en kan hem in de waybackmachine ook niet vinden.![]()
http://www.maxlink.nl/MoFo/MF/Motor-forum%20-%20Openbaring.htm
Was geloof ik iets met teveel onzin en gezeik met wat leden vs crew. Een aantal daarvan hebben toen zelf n forum opgezet. Motormaf ofzo....quote:Op maandag 17 februari 2014 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb jij die gigantische rel aldaar ook nog meegemaakt zeker? Iets met dat banaan gelul ofzo was het.
Zoiets ja, weet het niet helemaal meer. Maar ik heb me er toen prima mee vermaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:27 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Was geloof ik iets met teveel onzin en gezeik met wat leden vs crew. Een aantal daarvan hebben toen zelf n forum opgezet. Motormaf ofzo....
Had wel zo'n kentekenplaatsticker maar verder deed ik weinig met ritjes, meetings etc.quote:MF is n beetje te groot nu, en ik ben ook al n tijd klaar met de meetings en ritjes. Te vaak meegemaakt dat mensen boven hun kunnen gingen rijden en stoer gingen doen. Heb ook menig pax op zn muil zien gaan.
De phalanx heeft er niets op, kan niet eens een langzame propellor drone neerhalen als het erop aankomt.quote:
Kwam dat topic toevallig tegen op zoek naar oortjes, maar was even in de war omdat je dezelfde avatar hebt als Achja hierquote:
Rellenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, was een mooie!![]()
Heb de link van de "openbaring" nog... Is alleen offline en kan hem in de waybackmachine ook niet vinden.![]()
http://www.maxlink.nl/MoFo/MF/Motor-forum%20-%20Openbaring.htm
Riep er iemand?quote:
Oirschot: Niet goed, wel gezelligquote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Beetje Playstationen, chillen, meisje als buddy, absurd relaxed kader en elk moment van de dag lekker eten krijgen, welkom op Oirschot.
Klopt, dr zitten ook koffers op mn hornet (nouja van mn vriendin).quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik woon nu 350 km van de kazerne af, dan ga je een kuip en koffers wel waarderen
Dat zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Oirschot: Niet goed, wel gezellig
Hoor jij nu niet bier te drinken in het caf aldaar?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Beetje Playstationen, chillen, meisje als buddy, absurd relaxed kader en elk moment van de dag lekker eten krijgen, welkom op Oirschot.
Ik heb net mijn rijbewijs dus ik doe het voorlopig nog rustig aan, en hij was maar ¤1500quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Klopt, dr zitten ook koffers op mn hornet (nouja van mn vriendin).
Maar n Deauville? Das nou niet wat als eerste opkomt voor n km vreter. Ik heb n gsx 1100f staan, nu als sloper/donor/gekocht om wat te verdienen/schuurvulling maar dat was n hele relaxte motor. Nog best zuinig ook, en snel als t moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |