ah, ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Maarja ik woon dan ook in een kut dorp en Noordwijk is me te ver fietsen met die sheizz wind.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik neem het je maar niet kwalijk
Stoer tegen de muur aan staan met je Fristi, dat is het goeie levenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, volgende week wordt er wel weer ergens een alcoholvrije discoavond georganiseerd voor jongeren onder de 18. Kunnen jij en je matties weer stoer loeren tegen de wand aan.
Samen Redbull inslaan. Kunnen ze lekker 'hyper' worden. Helemaal geak.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, volgende week wordt er wel weer ergens een alcoholvrije discoavond georganiseerd voor jongeren onder de 18. Kunnen jij en je matties weer stoer loeren tegen de wand aan.
Hurt Locker was een aardige film tot één van de laatste scenes, en toen was het kut.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:30 schreef Thaboel het volgende:
Maar serieus: Fanta blijf je zo tof doen of ga je ook nog een eerlijk toegeven dat je defensie alleen stoer vind door the Hurtlocker? Inb4 "ik wil officier worden bij de genie"
Nopequote:Op zondag 16 februari 2014 08:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tientje tussen te tenen gevonden?
Zomaar ietsquote:Op zondag 16 februari 2014 08:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dan? Het Ei van Columbus gevonden?
Meerdere malen, hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand Apocalypse WWII wel eens gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |