SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef Unlabeled het volgende:
Become a member of FOK! they said.
The Turks there are open-minded they said.Ik ben open-minded! Maar niet Turks. o:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Turks there are open-minded they said.Turken en open-minded in 1 zin gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Done.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef xaban06 het volgende:
Welke ongelovige gaat een report inschieten, TT is niet nederlands.
The Turks there are open-minded they said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het probleem?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat vind ik echt tof van jou. Een actieve moslima die haar eigen ding doet zonder dat ze andersdenkenden probeert te denigreren. Althans zo kom je over op fok.quote:
ja hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat morgen ook IRL te zeggen?
Roep dat morgen niet te hard. Ik lijk op Bin Laden met m'n baard...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
EWAAA ZEMMEL WAZ MET JOU TALIBANSTRIJDERS REPRESENT AIGHT AIGHT
Zo spreek ik altijd turken aan.
*Turken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ah dankjewel! Als men mij gewoon mijn gang laat gaan dan is het wel zo eerlijk dat iedereen die persoonlijke keuze mag maken. =)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat vind ik echt tof van jou. Een actieve moslima die haar eigen ding doet zonder dat ze andersdenkenden probeert te denigreren. Althans zo kom je over op fok.
Dat moet je eerder tegen Marokkanen zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Gezien jij ook een eckte Turk bent, ben jij dus ook niet open-minded wil je zeggen? Weten we dat ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef Weissman het volgende:
Turken en open-minded in 1 zin gebruiken
Turken hebben veel te kleine pikken. Echt balen.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah dankjewel! Als men mij gewoon mijn gang laat gaan dan is het wel zo eerlijk dat iedereen die persoonlijke keuze mag maken. =)
Is er een meet?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat morgen ook IRL te zeggen?
Nee tuurlijk ben ik niet open-minded.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Unlabeled het volgende:
Gezien jij ook een eckte Turk bent, ben jij dus ook niet open-minded wil je zeggen? Weten we dat ook
The Turks there are open-minded they said.Is op r/ ladyboners kijken openminded?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me even weten als je uit de kast komt. Kunnen we samen shoppen en pyjama parties houden. Heb altijd al een homovriend gewild namelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Is op r/ ladyboners kijken openminded?
Je omschrijft Weissman. Oh, wacht... Je bént Weissman.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ben ik niet open-minded.![]()
Gewoon adam olacaksin, serefli namuslu enzo.
Je vrouw slaan, alleen op vrijdag bidden, vloeken tijdens voetbal kijken, en in het weekend zuipen. En tuurlijk anderen bekritiseren omdat ze anders denken en niet dezelfde levensstijl hebben.
okquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet kunnen komen is altijd vervelend. Wil je een afspraak maken bij Dr. Weissman?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet kunnen komen is altijd vervelend. Wil je een afspraak maken bij Dr. Weissman?
Nu beter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
Turken op FOK! ''Waar we van kaas houdeb''
Oke dan.
Ja die relnichten hebben het aangepast, met een typo nog wel om zo de Turken in een slecht daglicht te plaatsen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
Turken op FOK! ''Waar we van kaas houdeb''
Oke dan.
Hhhh, anders was het niet overtuigend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja die relnichten hebben het aangepast, met een typo nog wel om zo de Turken in een slecht daglicht te plaatsen.
Wat jij wilquote:
est7zoe''3billahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik denk ik best wel ''tatta'' humor.
Ik moet je echt typ cursus arabisch geven mattie. Als je dit moest uitspreken in het echt lijk je wel iemand van de Josti band.quote:
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan lerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
Ik moet je echt typ cursus arabisch geven mattie.
Dat kan indeed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan leren
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan leren
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens. Wat kun je leren van hem, behalve iedereen platwalsen.
Ja, ik bedoel maar. ;') Moet je njet willen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.![]()
![]()
En hem dan al je spullen laten dragen. Awesomequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Laat me even weten als je uit de kast komt. Kunnen we samen shoppen en pyjama parties houden. Heb altijd al een homovriend gewild namelijk.
Een Turk die het bijna is gelukt om onderscheid te maken tussen z en dhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
Dit is de juiste schrijfwijze met getalen:
A3oudoubillah.
Crip is Morocon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Turk die het bijna is gelukt om onderscheid te maken tussen z en dh.
O, een Moroc...quote:
MaShaAllah Naruto heeft veel ramen gegeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Hard getrainde ninja's jwz.
Misschien gewoon een mooie aanduiding voor schizofreen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga voor Two-Spirit. Geen idee, wat dat is overigens.
Neehee, zoek eerst uit wat schizofrenie is voordat je elke keer dat woord gebruikt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien gewoon een mooie aanduiding voor schizofreen.
Ik noem alles wat vreemd is schizofrenie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neehee, zoek eerst uit wat schizofrenie is voordat je elke keer dat woord gebruikt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik noem alles wat vreemd is schizofrenie.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
Serieus, ik heb echt niets te doen.
You both like old.
Stranger: hi
Stranger: u
Stranger: iam 50
You: im 17
Stranger: from
You: NEtherlands.
Stranger: like to play ?
You: This is Chris hansen from dateline NBC.
Stranger: ???
You: We are doing an episode
You: on predators
Stranger has disconnected.
Op wat voor creepy sites kom jijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
Serieus, ik heb echt niets te doen.
You both like old.
Stranger: hi
Stranger: u
Stranger: iam 50
You: im 17
Stranger: from
You: NEtherlands.
Stranger: like to play ?
You: This is Chris hansen from dateline NBC.
Stranger: ???
You: We are doing an episode
You: on predators
Stranger has disconnected.
Ik verveelde me dus ging ik op omegle.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op wat voor creepy sites kom jij
Doe je dat vaker wanneer je je verveelt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik verveelde me dus ging ik op omegle.
Eens in de zoveel tijd als ik onwijs melig ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe je dat vaker wanneer je je verveelt?
Grappigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd als ik onwijs melig ben.
Tuurlijk. Ik heb me sufgewinkeld daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Kun je telefoons kosteloos importeren vanuit de VS? Yani op vakantie gaan, en dan een iPhone meenemen?
Op internet lees ik allemaal andere verhalen. Blijkbaar mag je maar tot een bepaald bedrag producten invoeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb me sufgewinkeld daar.
Ga je naar de VS?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Kun je telefoons kosteloos importeren vanuit de VS? Yani op vakantie gaan, en dan een iPhone meenemen?
Eigenlijk moet je het kennelijk bij de douane wel aangeven voor goederen boven de 430 euro, maar waarschijnlijk ben jij er dus tussendoor geglipt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb me sufgewinkeld daar.
Geen idee, op de heenweg in het vliegtuig moesten we wel een formulier invullen met hoeveel waarde de goederen die we mee hadden, hadden. En hoeveel van die goederen in Amerurrrika zouden blijven etc. Op de terugweg niks in moeten vullen dus niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga je naar de VS?
[..]
Eigenlijk moet je het kennelijk bij de douane wel aangeven voor goederen boven de 430 euro, maar waarschijnlijk ben jij er dus tussendoor geglipt.
http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/
http://forum.iculture.nl/(...)rika-zit-douane.html
Inderdaad, je moet erop letten dat het een GSM-model is (i.p.v. CDMA) en het moet simlockvrij zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien, TM.
Maar ik lees nu ook dat er verschillende soorten iPhone's bestaan. US en Europese modellen. Wat een gedoe. Laat maar, ik koop hem wel hier.
Hier hetzelfde. Win-winsituatie, niets mis mee, toch? Wat betreft telefoons gebruikt mijn moeder ook onze afdankertjes, dus die was ook blij toen ze de iPhone 4 van mijn zusje mocht hebben toen haar abonnement verliep.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Lol mijn moeder is echt sneaky. Normaal gesproken haat ze het als ik te veel geld uitgeef aan telefoons en weet ik veel wat (Waar is het voor nodig?! Er is niks mis met je telefoon!). Maar nu ze is haar eigen oude Samsung zat en wil ze mijn iPhone hebben en is ze me nu aan het aanmoedigen om een iPhone 5s te kopen.
'O altin cok guzel mis, bence al'!
(vertaling: die goude is heel mooi, ik zou hem kopen)
Zelf nooit buiten Europa geweest (als je Turkije niet meerekent), dus geen idee hoe streng ze daarin zijn. Blijkbaar niet erg streng.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, op de heenweg in het vliegtuig moesten we wel een formulier invullen met hoeveel waarde de goederen die we mee hadden, hadden. En hoeveel van die goederen in Amerurrrika zouden blijven etc. Op de terugweg niks in moeten vullen dus niet mijn verantwoordelijkheid.
Cool, wil je naar de westkust (Californië) of de oostkust (New York, Florida)?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien, TM.
Maar ik lees nu ook dat er verschillende soorten iPhone's bestaan. US en Europese modellen. Wat een gedoe. Laat maar, ik koop hem wel hier.
Wejoh they are watching us.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer wat geleerd vandaag; als je je cursor op de TT plaatst, dan kun je zien hoeveel lurkers het topic volgen/hebben gevolgd.
Ik wil ook naar NY!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht erover om naar NY te gaan.
Nice! Prijzen lijken op zich best mee te vallen, als je op tijd boekt en flexibel bent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
TM, dat mijn moeder mijn tel krijgt is niet zo raar idd, maar een paar maanden terug toen zij haar Samsung net nieuw had gekocht vond ze het onzin dat ik de nieuwe iPhone wou. Nu ze haar eigen tel zat is vind ze het prima dat ik een nieuwe tel koop.
Ik dacht erover om naar NY te gaan.
Waar in de VS was jij geweest dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil ook naar NY!!!
* sylvesterrr moet nog even sparen.
http://goo.gl/rQCBW3 + Grand Canyonquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nice! Prijzen lijken op zich best mee te vallen, als je op tijd boekt en flexibel bent.
[..]
Waar in de VS was jij geweest dan?
Lijkt me erg gaaf. Hoe lang heb je erover gedaan? Met openbaar vervoer of had je een auto gehuurd?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://goo.gl/rQCBW3 + Grand Canyon
Twee weken + huurauto. Door de beperkte tijd ben ik met het vliegtuig op en naar naar de Grand Canyon gegaan (vanaf Las Vegas). Dat is de enige plek waar ik niet met de auto ben geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt me erg gaaf. Hoe lang heb je erover gedaan? Met openbaar vervoer of had je een auto gehuurd?
Je hebt geluk gehad dan! Ik ga sowieso wel veel shoppen in de VS, maar die tel haal ik toch maar hier, denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Je mag tot ¤ 430 (ofzo) aan spullen invoeren zonder extra kosten. Daarna mag je douanekosten + BTW betalen.
Makkelijkste is gewoon om zonder telefoon naar de VS te gaan, daar een toestel te kopen, de doos weg te gooien of per post naar NL te versturen en je telefoon in je tas meenemen.
Toen ik terugkwam uit de VS had ik veel spullen bij me en was ik bang dat ik gepakt zou worden. Geluk bij een ongeluk moest mijn ticket omgeboekt worden (Los Angeles - Frankfurt - Amsterdam ipv Los Angeles - Schiphol - Amsterdam)... In Frankfurt was er niemand van de douane aanwezig en kon ik door de groene deur ("Nothing to declare") lopen. Frankfurt - Amsterdam was een Europese vlucht, dus op Schiphol hoefde ik me geen zorgen te maken.
Ik heb zeker geluk gehad. Toen ik op Schiphol door de douane liep (met mijn bagage) had ik mijn leidinggevende even gebeld om bij te praten. Gewoon lekker in het Engels over het werk lullend naar buiten gelopen..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehad dan! Ik ga sowieso wel veel shoppen in de VS, maar die tel haal ik toch maar hier, denk ik.
Ik neem gewoon bijna niks mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb zeker geluk gehad. Toen ik op Schiphol door de douane liep (met mijn bagage) had ik mijn leidinggevende even gebeld om bij te praten. Gewoon lekker in het Engels over het werk lullend naar buiten gelopen..Ik wilde niet opvallen.
Als je veel wil gaan shoppen, dan kan dat op de terugweg nog leuk worden.Sowieso kan je vaak maar 1 stuk bagage inchecken, tenzij je bijbetaalt.
Lijkt me een ervaring op zich, die lange afstanden met de auto door de woestijn, bergen met pijnboombossen en ander natuurschoon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Twee weken + huurauto. Door de beperkte tijd ben ik met het vliegtuig op en naar naar de Grand Canyon gegaan (vanaf Las Vegas). Dat is de enige plek waar ik niet met de auto ben geweest.
Hoe? Gewoon koffer open... Als het douanepersoneel vermoedt dat je bent vergeten wat aan te geven, dan maken ze rustig je koffer open...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik neem gewoon bijna niks mee.
Met shoppen bedoel ik vooral make-up en kleding en zo. Lijkt me sterk dat ze dat ook gaan controleren. Sowieso, hoe willen ze het uberhaupt controleren?
Bij kleding gewoon de prijskaartjes eraf halen en ze kunnen mij niks maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe? Gewoon koffer open... Als het douanepersoneel vermoedt dat je bent vergeten wat aan te geven, dan maken ze rustig je koffer open...Tip: zorg ervoor dat je geen of beperkt aantal ongeopende artikelen bij je hebt.
Gezien je postgeschiedenis kan jij het wel vergetenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet je nou van tevoren online aangeven (of een verzoek indienen) wanneer je naar de VS op reis wilt, of hoe zit dat precies?
Staande gehouden worden door een Highway Patrol Officer (die speciaal voor jou een U-turn maakt) is een ervaring op zich. Of in the middle of nowhere (woestijngebied) bij zomerse temperaturen beseffen dat je geen water bij je hebt, je bijna door je brandstof heen bent en niet weet waar het dichtbijzijnde tankstation is - niet leuk!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt me een ervaring op zich, die lange afstanden met de auto door de woestijn, bergen met pijnboombossen en ander natuurschoon.
Geen idee, maar volgens mij worden de tassen gescand met zo'n ray en zien ze zo wat je allemaal erin hebt zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik neem gewoon bijna niks mee.
Met shoppen bedoel ik vooral make-up en kleding en zo. Lijkt me sterk dat ze dat ook gaan controleren. Sowieso, hoe willen ze het uberhaupt controleren?
Inbe4 reli-fundi's hier die komen met 1 of andere dua die alles geneestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben verkouden, barstende koppijn en een verstopte neus. Wat kan ik doen voor me neus? Heb geen neusspray in huis.
En aan de hand van een x-ray zien ze of ik die broek en dat t-shirt uit de VS heb? Dat bedoel ik dus. Met kleding kunnen ze je echt weinig maken lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij worden de tassen gescand met zo'n ray en zien ze zo wat je allemaal erin hebt zitten.
Je moet een ESTA aanvragen inderdaad. Je geeft dan aan wanneer je wil reizen, waar je gaat verblijven (eerste nacht) en wat je daar gaat uitspoken. Op basis van de door jou ingevoerde gegevens krijg je toestemming om naar de VS te mogen reizen. Let op: dit betekent niet dat je ook daadwerkelijk het land in mag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet je nou van tevoren online aangeven (of een verzoek indienen) wanneer je naar de VS op reis wilt, of hoe zit dat precies?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 reli-fundi's hier die komen met 1 of andere dua die alles geneest
Volgens mij vind jij het stiekem zelf heel leuk om over geloof te praten. Zomaar uit het niks begin je erover.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 reli-fundi's hier die komen met 1 of andere dua die alles geneest
Zolang het merkkleding is (dus geen imitatie), er geen prijskaartjes aan zitten, dan zit je vrij safe ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En aan de hand van een x-ray zien ze of ik die broek en dat t-shirt uit de VS heb? Dat bedoel ik dus. Met kleding kunnen ze je echt weinig maken lijkt mij.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang het merkkleding is (dus geen imitatie), er geen prijskaartjes aan zitten, dan zit je vrij safe ja.
Daarom hoefde ik denk ik niks te betalen, geen idee hoe het zit. Maar ik en mn zusje hadden twee koffers, waarvan een halve met onze spullen uit Nederland gevuld was en de rest daar aangeschaft. Oh en in de handbagage 30$ aan snoep en chocolade.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En aan de hand van een x-ray zien ze of ik die broek en dat t-shirt uit de VS heb? Dat bedoel ik dus. Met kleding kunnen ze je echt weinig maken lijkt mij.
Terug naar Nederland is dat prima, maar neem onderweg naar de VS geen snoepgoed/etenswaren mee.... Dat wordt niet gewaardeerd en is ook niet toegestaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom hoefde ik denk ik niks te betalen, geen idee hoe het zit. Maar ik en mn zusje hadden twee koffers, waarvan een halve met onze spullen uit Nederland gevuld was en de rest daar aangeschaft. Oh en in de handbagage 30$ aan snoep en chocolade.
Puahah dat zie ik mezelf ook wel doen, trouwens. Inclusief de snoep. Heb altijd de gewoonte om de supermarkten leeg te plunderen in de landen waar ik nieuw ben hehe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom hoefde ik denk ik niks te betalen, geen idee hoe het zit. Maar ik en mn zusje hadden twee koffers, waarvan een halve met onze spullen uit Nederland gevuld was en de rest daar aangeschaft. Oh en in de handbagage 30$ aan snoep en chocolade.
Ik kon gewoon twee koffers van 25 kg meenemen. Zowel met KLM als British Airways.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je veel wil gaan shoppen, dan kan dat op de terugweg nog leuk worden.Sowieso kan je vaak maar 1 stuk bagage inchecken, tenzij je bijbetaalt.
Alleen fruit enzo wordt afgepakt? Mijn heerlijke nectarine werd daar weggegooid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Terug naar Nederland is dat prima, maar neem onderweg naar de VS geen snoepgoed/etenswaren mee.... Dat wordt niet gewaardeerd en is ook niet toegestaan.
Volgens mij zie je me aan voor Baklava95 ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gezien je postgeschiedenis kan jij het wel vergeten
Naja, kennelijk romantiseer ik het nogal, maar je moet natuurlijk wel voorbereid gaan. Voor iemand die Nederland gewend is, kan ik begrijpen dat de lange afstanden in de VS vies tegen kunnen vallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Staande gehouden worden door een Highway Patrol Officer (die speciaal voor jou een U-turn maakt) is een ervaring op zich. Of in the middle of nowhere (woestijngebied) bij zomerse temperaturen beseffen dat je geen water bij je hebt, je bijna door je brandstof heen bent en niet weet waar het dichtbijzijnde tankstation is - niet leuk!
Welke merken? En hoe weten ze dat ik die merken niet online heb besteld? Tegenwoordig kun je alles online krijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef xaban06 het volgende:
Sommige merken kan je alleen in de VS kopen, als jij aankomt met die merken...
Jij bent een geval apart.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik kon gewoon twee koffers van 25 kg meenemen. Zowel met KLM als British Airways.
Is echt leukkk, goedkoper dan hier in ieder geval en allemaal spannende smaakjes.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Puahah dat zie ik mezelf ook wel doen, trouwens. Inclusief de snoep. Heb altijd de gewoonte om de supermarkten leeg te plunderen in de landen waar ik nieuw ben hehe.
Je zet hier vaak genoeg islam-gerelateerde teksten neer. NSA leest mee, nomsayin' ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij zie je me aan voor Baklava95 ofzo.
weten ze niet, hoeven ze ook niet te weten, als het aannemelijk is dan is het zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke merken? En hoe weten ze dat ik die merken niet online heb besteld? Tegenwoordig kun je alles online krijgen.
nomnomquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zet hier vaak genoeg islam-gerelateerde teksten neer. NSA leest mee, nomsayin' ?
Het lijkt mij zeer sterk dat ze mij gaan beboeten voor een kledingstuk dat ik heel makkelijk ook in Nederland kan krijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
weten ze niet, hoeven ze ook niet te weten, als het aannemelijk is dan is het zo.
Vlak voor de landing kregen alle passagiers een formulier (twee stuks zelfs volgens mij). Je moest verklaren dat je geen etenswaren enzo bij je hebt enzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen fruit enzo wordt afgepakt? Mijn heerlijke nectarine werd daar weggegooid.
een iPhone is ook hier in NL te verkrijgen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het lijkt mij zeer sterk dat ze mij gaan beboeten voor een kledingstuk dat ik heel makkelijk ook in Nederland kan krijgen.
De lange afstanden had ik niets op tegen. Ik vond het wel fijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Naja, kennelijk romantiseer ik het nogal, maar je moet natuurlijk wel voorbereid gaan. Voor iemand die Nederland gewend is, kan ik begrijpen dat de lange afstanden in de VS vies tegen kunnen vallen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zet hier vaak genoeg islam-gerelateerde teksten neer. NSA leest mee, nomsayin' ?
Een iPhone is makkelijk te controleren. Serienummer etc. Een kledingstuk daarentegen is dat niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
een iPhone is ook hier in NL te verkrijgen...
Aan de hand van het serienummer van de iPhone weten ze of het een US of EU-model is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
een iPhone is ook hier in NL te verkrijgen...
De meeste dingen hadden gewoon nog kaartjes bij mij. Had zelfs sommige kaartjes er los in gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het lijkt mij zeer sterk dat ze mij gaan beboeten voor een kledingstuk dat ik heel makkelijk ook in Nederland kan krijgen.
Klopt. Maar ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vlak voor de landing kregen alle passagiers een formulier (twee stuks zelfs volgens mij). Je moest verklaren dat je geen etenswaren enzo bij je hebt enzo.
Voor de paspoortcontrole vroeg ik aan iemand van CBP of ik de Liga die ik bij me had moest weggooien. "It's up to you" was haar reactie.
Economy class broquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Jij bent een geval apart.We hebben het hier over toeristen met een "regulier" vliegticket.
Dus ze vragen je om je toestel in te schakelen? En hebben ter plaatse laders etc.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een iPhone is makkelijk te controleren. Serienummer etc. Een kledingstuk daarentegen is dat niet.
Een ongewassen kledingstuk uit Amerika valt op. Geur enzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een iPhone is makkelijk te controleren. Serienummer etc. Een kledingstuk daarentegen is dat niet.
Mocht het zo zijn dat ze enige twijfels hebben, ja, dan neem ik aan van wel. Ze gaan mensen niet zomaar beboeten omdat ze een iPhone bij zich hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus ze vragen je om je toestel in te schakelen? En hebben ter plaatse laders etc.
Economy class van United Airlines vond ik trouwens best luxe.quote:
Ik doe ze wel bij mijn ongewassen was, draag ze een paar keer. Seriously, ken tig mensen die naar de VS zijn geweest en daar ongelofelijk veel kleding hebben geshopt maar nooit zijn gepakt of iets. Ook op het internet lees je niet veel anders. iPhones en andere electronica daarentegen is een andere zaak. Dat is ook wel logisch lijkt me.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een ongewassen kledingstuk uit Amerika valt op. Geur enzo.![]()
Ik bedoel genoeg te drinken meenemen en tanken. Ik neem aan dat je de route van tevoren had uitgestippeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De lange afstanden had ik niets op tegen. Ik vond het wel fijn.
Goed voorbereid? Ehm... Ik wist slechts enkele dagen van tevoren dat ik zou gaan...![]()
Ik ken ook tig mensen bij wie het goed is gegaan, maar ook enkele die wel zijn gepakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe ze wel bij mijn ongewassen was, draag ze een paar keer. Seriously, ken tig mensen die naar de VS zijn geweest en daar ongelofelijk veel kleding hebben geshopt maar nooit zijn gepakt of iets. Ook op het internet lees je niet veel anders. iPhones en andere electronica daarentegen is een andere zaak. Dat is ook wel logisch lijkt me.
Met kleding ja? Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken ook tig mensen bij wie het goed is gegaan, maar ook enkele die wel zijn gepakt.
Ah, op die fiets. Na dat ene incident had ik wel altijd wat te drinken bij me.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel genoeg te drinken meenemen en tanken. Ik neem aan dat je de route van tevoren had uitgestippeld.
Koffer vol met ongedragen merkkleding.quote:
Ja, zoiets. Hij mocht dus BTW over dat bedrag betalen + invoerrechten + boete.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
En, hoe hebben ze hem beboet? Zijn ze stuk voor stuk gaan opzoeken hoe duur alles was?
Oh, hij had de iPad ook beter in Nederland kunnen kopen. Door de invoerrechten, BTW en de boete werd die iPad duurder dan in Nederland.quote:
Sowieso, hoeveel verschillen de prijzen van Apple-producten internationaal nou van elkaar? Totally not worth it.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, hij had de iPad ook beter in Nederland kunnen kopen. Door de invoerrechten, BTW en de boete werd die iPad duurder dan in Nederland.
Je moet niet vergeten dat de prijzen excl. btw zijn he. In NY is dat tussen 8 en 9 procent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een iPhone scheelt zo'n 200 euro.
Ah..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat de prijzen excl. btw zijn he. In NY is dat tussen 8 en 9 procent.
Oeh, dat had ik niet verwacht. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Yep. Hayirdir?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Weissman, abi, drink jij eiwitshakes na het sporten?
Ik wilde er ook aan beginnen, maar vroeg me af of het echt merkbaar verschil maakt/nodig is voor iemand die 2 keer per week naar de sportschool gaat. Ik las dat Whey een goede is, maar die krengen zijn behoorlijk prijzig. Welke gebruik jij/kun je aanraden?quote:
Komt er van trainen met ero senin.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:20 schreef Crip het volgende:
[..]
MaShaAllah Naruto heeft veel ramen gegeten.
koop in Turkije dan, daar is de MacBook 100-140 euro goedkoper. Ipad weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Goedkope whey (wei) zit vol met suikers. Als je alleen krachttraining doet en drinkt volop whey, kom je aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wilde er ook aan beginnen, maar vroeg me af of het echt merkbaar verschil maakt/nodig is voor iemand die 2 keer per week naar de sportschool gaat. Ik las dat Whey een goede is, maar die krengen zijn behoorlijk prijzig. Welke gebruik jij/kun je aanraden?
2x is net te weinig. 3 zou voldoende moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wilde er ook aan beginnen, maar vroeg me af of het echt merkbaar verschil maakt/nodig is voor iemand die 2 keer per week naar de sportschool gaat. Ik las dat Whey een goede is, maar die krengen zijn behoorlijk prijzig. Welke gebruik jij/kun je aanraden?
Thanx voor de broscience, chef. Wil jij anders geen pot whey voor hem kopen? Kom je je belofte toch nog een beetje naquote:Op zondag 16 februari 2014 08:30 schreef xaban06 het volgende:
Goedkope whey (wei) zit vol met suikers. Als je alleen krachttraining doet en drinkt volop whey, kom je aan.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:06 schreef xminator het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Ik ben me ervan bewust dat het geen wondermiddel is, want die bestaan ook niet, maar ik wilde er dus vooral aan beginnen om het spierherstel na het sporten te versnellen. Momenteel heb ik door werk en studie vaak niet meer dan 2 keer per week de tijd om naar de sportschool te gaan en daarnaast hebben de spieren, zoals je weet, ook rust nodig, dus ook om straks gemakkelijker op te kunnen bouwen naar 3 keer per week (wanneer ik er meer tijd voor vrij kan maken), wilde ik aan shakes beginnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
2x is net te weinig. 3 zou voldoende moeten zijn.
Qua prijs valt het nog mee. Kijk op de website van de B&F-shop en als je iets meer kwaliteit wil op de website van XXL Nutrition. Baska yerde arama.
En of het wat voor je doet? Dat weet ik niet, ik weet niet wat je trainingschema is en wat je voor de rest eet dagelijks. Het is geen wondermiddel wat veel mensen denken, eerder een toevoeging aan je dagelijkse voeding.
Dat is net zoiets als vragen of je van water drinken af kan vallen. Hoeveel water drink je, hoeveel sport je, wat eet en drink je voor de rest? Snap je? De informatie die je geeft is beperkt. Daarom kan ik je geen volledig antwoord geven.
Ik zelf heb heb van beide fabrikanten meerdere potten staan, zowel isolaat als ''regular''. Afhankelijk van waar mee ik het mix of hoe de rest van mijn voeding die dag er uit ziet.
[..]
Ik hoef geen MacBook, heb ik al. Een iPad hebben we ook (niet van mijzelf, van vader), maar vind het onnodig.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
koop in Turkije dan, daar is de MacBook 100-140 euro goedkoper. Ipad weet ik niet.
jaloers op, wij zijn nog niet op dat puntquote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
Koppeltjes die een facebook account delen en tegen elkaar praten via hetzelfde account..!!
Give me a breakkkkkkquote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaloers op, wij zijn nog niet op dat punt
Neeeeee, ik ben vandaag in de mood voor zulke liedjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yallah ga,
Naar dit luisteren
En dan via een telefoon sms sturen naar diezelfde telefoon en dan telefoon doorgevenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
Koppeltjes die een facebook account delen en tegen elkaar praten via hetzelfde account..!!
Nee, je bent in de mood voor dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Neeeeee, ik ben vandaag in de mood voor zulke liedjes.
Nee ik ben in de mood voor dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan via een telefoon sms sturen naar diezelfde telefoon en dan telefoon doorgeven![]()
[..]
Nee, je bent in de mood voor dit.
Nee dit.quote:
Komt hij met Surah el Baqara, is Mashallah iets van 4 uur lang.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee dit.
En wel helemaal afluisteren.
Je hebt ook hele quran van Abdulbasit ("die reciteur"? Schaam je.) op youtube staan. Duurt langer dan een dagquote:Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Komt hij met Surah el Baqara, is Mashallah iets van 4 uur lang.![]()
Moet je je voorstellen hoeveel hassanaats die reciteur heeft gekregen.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, Ma sha Allah. Floepte eruit.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt ook hele quran van Abdulbasit ("die reciteur"? Schaam je.) op youtube staan. Duurt langer dan een dag
Nee, hij gebruikte alleen Pause. Hhh. Hij kan toch geen No homo gaan zeggen in zijn positie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Ik hoor de no homo niet? Ligt vast aan mij.
Waarom niet, ik zou mijn wenkbrauw heffen, de camera direct aankijken en een kleine knipoog:"No homo".quote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, hij gebruikte alleen Pause. Hhh. Hij kan toch geen No homo gaan zeggen in zijn positie.
Hhhhhhhh.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom niet, ik zou mijn wenkbrauw heffen, de camera direct aankijken en een kleine knipoog:"No homo".
https://www.facebook.com/photo.php?v=266475243513536
Ik probeer iets heel droog te bedenken, maar zoiets droog als jij bestaat niet op deze wereldquote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn humor he, is gewoon zo droog dat het te ver gaat.
Het is ook maar een tip, ik geef een voorbeeld dat de MB goedkoper is in Turkije, dus dat de iPhone er ook misschien goedkoper is.....quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoef geen MacBook, heb ik al. Een iPad hebben we ook (niet van mijzelf, van vader), maar vind het onnodig.
Hhhhh, true story.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik probeer iets heel droog te bedenken, maar zoiets droog als jij bestaat niet op deze wereld
En Spoderman!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
alhoewel ik gooby en dolan prefereer
Die kop van Harry.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt nu ook Rejup Taeyb Irdogun...
[ afbeelding ]
deze spaanse gast heeft zieke-zieke stripsquote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hhhh, iknow. Ik volg hem op FB.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze spaanse gast heeft zieke-zieke strips
Lol, is het daarvan? Kende ik nog niet.quote:
Hoe heet-ie dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
[..]
Hhhh, iknow. Ik volg hem op FB.
[ afbeelding ]
Die van DBZ is ook geniaalquote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij. Stahp it ron stahpppp
ik volgde hem ook een tijdje, maar heb hem maar unliked, vond het toch te ziekelijk worden die stripsquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef Arcadia het volgende:
Op 2:41 in zijn broek gedaanklein detail
Man man, wat droog.quote:
Mijn ervaring is dat elektronica in TR juist een stuk duurder is. 100 euro voor telefoons die mensen hier nog niet gratis zouden aannemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is ook maar een tip, ik geef een voorbeeld dat de MB goedkoper is in Turkije, dus dat de iPhone er ook misschien goedkoper is.....
You dont wanna knowquote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er gebeurd?
/voorspelbarereactie
Hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik jaren geen MHP-fan ben geweest.
Zal wel kwaliteitswerk geworden zijn dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt een baws *geeft zichzelf schouderklopje*![]()
Heb mijn schriftelijke voorbereiding af in 20 minuutjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zal wel kwaliteitswerk geworden zijn dan.Echt wel, wat denk jij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Crip het volgende:
Ik dacht dat er stond: Hollanda Turk Freemason.
Laatste keer dat je naar zoiets gingquote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha
Het ergst vond ik dat ik er best veel mensen kende en veel mensen mij kenden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je daar als homo heengaat, kom je gewoon als hetero terug. Feel dem testosteron.
Haaaa, awkward.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha
Wat had je daar te zoeken dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha
Hhhhhhhhh, nee. Dit is grappig.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]you've gone too far, dit is buiten de grenzen van humor.
Ik ging tot een jaar of 8-9 geleden wel naar dit soort evenementen van de lokale Turkse vereniging. Een dergelijk evenement had ik volgens mij een jaar of 15 geleden voor het laatst bezocht. Serieus, ik kan niet tegen dat ultra-nationalisme...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laatste keer dat je naar zoiets gingik heb wel zitten lachen vanuit mijn bed man.
Ik vind dit eerlijk gezegd gewoon een staaltje goedkoop stemmenwinnerij om de aandacht van de gebeurtenissen de afgelopen tijd af te wenden.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:48 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=580175782076019 Deze man![]()
Nee dit is grappig.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahahahahahhaha, nee. Dit is grappig.
Uitnodiging. Ik wilde eigenlijk niet gaan. Nadat ik iemand op dit evenement wees ("echt iets voor jou") heeft hij me overgehaald om mee te gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat had je daar te zoeken dan?
Adamin tajwidi varmisquote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd gewoon een staaltje goedkoop stemmenwinnerij om de aandacht van de gebeurtenissen de afgelopen tijd af te wenden.
Weet ik. Jij gelooft toch ook dat een Turk niet beter is dan een niet-Turk, en een niet-Turk niet beter is dan een Turk?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ging tot een jaar of 8-9 geleden wel naar dit soort evenementen van de lokale Turkse vereniging. Een dergelijk evenement had ik volgens mij een jaar of 15 geleden voor het laatst bezocht. Serieus, ik kan niet tegen dat ultra-nationalisme...
Ew nee, dit is echt zo'n standaard uitgekauwde humor.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee dit is grappig.
Vertaling: Vertaling: Google is zeker een vrouw; voordat je je zin af hebt, maakt zij het af. Ze heeft altijd wel een voorstel te maken en alleen op speciale dagen kleedt ze zich mooi aan.
[ afbeelding ]
Doordacht en dubbelzinnig. Een neger met racistische kenmerken tekenen is wél grappig ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ew nee, dit is echt zo'n standaard uitgekauwde humor.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doordacht en dubbelzinnig. Een neger met racistische kenmerken tekenen is wél grappig ja.Natuurlijk is dat grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yepquote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
Weet ik. Jij gelooft toch ook dat een Turk niet beter is dan een niet-Turk, en een niet-Turk niet beter is dan een Turk?
quote:
Alleen vergeet je dat ze niet dom zijn. Verschillende shuyoogh hebben hiervoor expliciete toestemming gegeven. waaronder al albaanie. Als je commandant dat beveelt, moet je het uitvoeren, aldus al-albaanie. Heb deze vraag een keer serieus gevraagd aan échte Hanbali scholieren en ze vonden het echt een belediging dat ik met deze vraag kwam.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef Crip het volgende:
Quote van de dag: A dumb atheist isn't dangerous, a dumb muslim is a bomb.
Ik weet niet eens wat hun "dava" (zaak) is...quote:Op zondag 16 februari 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Grijze Wolvers geloven nou ook niet echt dat ze beter zijn dan anderen, alleen dat iedereen ze haat, iedereen een stuk van hun land wil en dat ze daarom een sterke bond/unie moeten vormen tegen de vijanden.
Want voor de rest accepteren ze ook mensen van andere etnische groepen. Iedereen die bereid is om mee te strijden in hun zaak.
Klagen zit in mijn bloed.quote:Maar serieus syl, naar zo'n event gaan wetend wat je kunt verwachten en dan gaan klagen.
Ik vind dat het doel alles in dit geval juist kwalijker maakt. Hij gebruikt religie als middel voor politiek winstbejag; dat is zo klaar als wat, net een maandje voor de verkiezingen. Zie hoe het AKP-stemvee weer losgaat onder het filmpje.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Adamin tajwidi varmis. Ongeacht welk doel het is, ik vind het mooi.
[..]
Kafayi yemisler, alle nooddeuren openenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind dat het doel alles in dit geval juist kwalijker maakt. Hij gebruikt religie als middel voor politiek winstbejag; dat is zo klaar als wat, een maandje voor de verkiezingen. Laatst ook een politieke reclameposter van de AKP waarin hij biddend op stond afgebeeld met een tekst als 'dit hoofd buigt alleen voor de sajda'.
[ afbeelding ]
Sorry maar iemand die zegt dat de Islam een geloof van geweld is en Jihaad het enige is is in mijn ogen niet goed wijs. En daar heb je veel van. Daar zag ik die quote ook trouwens (fb post)quote:Op zondag 16 februari 2014 23:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alleen vergeet je dat ze niet dom zijn. Verschillende shuyoogh hebben hiervoor expliciete toestemming gegeven. waaronder al albaanie. Als je commandant dat beveelt, moet je het uitvoeren, aldus al-albaanie. Heb deze vraag een keer serieus gevraagd aan échte Hanbali scholieren en ze vonden het echt een belediging dat ik met deze vraag kwam.
Ze hadden het over "kültür sanat şöleni"... De Nijmeegse lokale vereniging heeft regelmatig events die niet politiek-georiënteerd zijn, dus dacht ik dat ze dat in Eindhoven ook wel zouden hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja, in dit geval zijn het Turanisten.
Lager MHP gehalte verwachten op een Turkculer bijeenkomst.
Nou, dan zijn die mensen niet dom hoor. Wellicht goedgelovig. Twijfelen aan de sheikh in zulke kringen garandeert dat je wordt uitgekauwd. Probeer het eens met volgers van ibn Abdul-Wahhab een verstandelijk gesprek te hebben over wat zijn fouten zijn, dat loopt nooit goed. De fiqh van dat soort mensen is buiten de madhahib getreden helaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry maar iemand die zegt dat de Islam een geloof van geweld is en Jihaad het enige is is in mijn ogen niet goed wijs. En daar heb je veel van. Daar zag ik die quote ook trouwens (fb post)
Nu ga ik bitchy overkomen, maar iemand die eerder naar dit soort bijeenkomsten is geweest of een beetje weet wat een ulkucu/turkcu/turanci inhoud zou met een blik op de poster wel moeten snappen waar het over gaat. En ik neem aan dat jij dat ook wist aangezien je zelf een ulkucu hebt uitgenodigd of hebt getipt over dit event.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze hadden het over "kültür sanat şöleni"... De Nijmeegse lokale vereniging heeft regelmatig events die niet politiek-georiënteerd zijn, dus dacht ik dat ze dat in Eindhoven ook wel zouden hebben.My bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |