okquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet kunnen komen is altijd vervelend. Wil je een afspraak maken bij Dr. Weissman?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet kunnen komen is altijd vervelend. Wil je een afspraak maken bij Dr. Weissman?
Nu beter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
Turken op FOK! ''Waar we van kaas houdeb''
Oke dan.
Ja die relnichten hebben het aangepast, met een typo nog wel om zo de Turken in een slecht daglicht te plaatsen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
Turken op FOK! ''Waar we van kaas houdeb''
Oke dan.
Hhhh, anders was het niet overtuigend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja die relnichten hebben het aangepast, met een typo nog wel om zo de Turken in een slecht daglicht te plaatsen.
Wat jij wilquote:
est7zoe''3billahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik denk ik best wel ''tatta'' humor.
Ik moet je echt typ cursus arabisch geven mattie. Als je dit moest uitspreken in het echt lijk je wel iemand van de Josti band.quote:
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan lerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
Ik moet je echt typ cursus arabisch geven mattie.
Dat kan indeed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan leren
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan leren
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens. Wat kun je leren van hem, behalve iedereen platwalsen.
Ja, ik bedoel maar. ;') Moet je njet willen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |