Ik moet je echt typ cursus arabisch geven mattie. Als je dit moest uitspreken in het echt lijk je wel iemand van de Josti band.quote:
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan lerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
Ik moet je echt typ cursus arabisch geven mattie.
Dat kan indeed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan leren
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Prima, mss zijn er ook nog dingen die ik jou kan leren
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens. Wat kun je leren van hem, behalve iedereen platwalsen.
Ja, ik bedoel maar. ;') Moet je njet willen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.![]()
![]()
En hem dan al je spullen laten dragen. Awesomequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Laat me even weten als je uit de kast komt. Kunnen we samen shoppen en pyjama parties houden. Heb altijd al een homovriend gewild namelijk.
Een Turk die het bijna is gelukt om onderscheid te maken tussen z en dhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
Dit is de juiste schrijfwijze met getalen:
A3oudoubillah.
Crip is Morocon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Turk die het bijna is gelukt om onderscheid te maken tussen z en dh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |