Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens. Wat kun je leren van hem, behalve iedereen platwalsen.
Ja, ik bedoel maar. ;') Moet je njet willen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan leren hoe je internet-gangster moet zijn van Weissman.![]()
![]()
En hem dan al je spullen laten dragen. Awesomequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Laat me even weten als je uit de kast komt. Kunnen we samen shoppen en pyjama parties houden. Heb altijd al een homovriend gewild namelijk.
Een Turk die het bijna is gelukt om onderscheid te maken tussen z en dhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
Dit is de juiste schrijfwijze met getalen:
A3oudoubillah.
Crip is Morocon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Turk die het bijna is gelukt om onderscheid te maken tussen z en dh.
O, een Moroc...quote:
MaShaAllah Naruto heeft veel ramen gegeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Hard getrainde ninja's jwz.
Misschien gewoon een mooie aanduiding voor schizofreen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga voor Two-Spirit. Geen idee, wat dat is overigens.
Neehee, zoek eerst uit wat schizofrenie is voordat je elke keer dat woord gebruikt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien gewoon een mooie aanduiding voor schizofreen.
Ik noem alles wat vreemd is schizofrenie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neehee, zoek eerst uit wat schizofrenie is voordat je elke keer dat woord gebruikt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik noem alles wat vreemd is schizofrenie.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
Serieus, ik heb echt niets te doen.
You both like old.
Stranger: hi
Stranger: u
Stranger: iam 50
You: im 17
Stranger: from
You: NEtherlands.
Stranger: like to play ?
You: This is Chris hansen from dateline NBC.
Stranger: ???
You: We are doing an episode
You: on predators
Stranger has disconnected.
Op wat voor creepy sites kom jijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef Crip het volgende:
Serieus, ik heb echt niets te doen.
You both like old.
Stranger: hi
Stranger: u
Stranger: iam 50
You: im 17
Stranger: from
You: NEtherlands.
Stranger: like to play ?
You: This is Chris hansen from dateline NBC.
Stranger: ???
You: We are doing an episode
You: on predators
Stranger has disconnected.
Ik verveelde me dus ging ik op omegle.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op wat voor creepy sites kom jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |