Economy class broquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Jij bent een geval apart.We hebben het hier over toeristen met een "regulier" vliegticket.
Dus ze vragen je om je toestel in te schakelen? En hebben ter plaatse laders etc.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een iPhone is makkelijk te controleren. Serienummer etc. Een kledingstuk daarentegen is dat niet.
Een ongewassen kledingstuk uit Amerika valt op. Geur enzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een iPhone is makkelijk te controleren. Serienummer etc. Een kledingstuk daarentegen is dat niet.
Mocht het zo zijn dat ze enige twijfels hebben, ja, dan neem ik aan van wel. Ze gaan mensen niet zomaar beboeten omdat ze een iPhone bij zich hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus ze vragen je om je toestel in te schakelen? En hebben ter plaatse laders etc.
Economy class van United Airlines vond ik trouwens best luxe.quote:
Ik doe ze wel bij mijn ongewassen was, draag ze een paar keer. Seriously, ken tig mensen die naar de VS zijn geweest en daar ongelofelijk veel kleding hebben geshopt maar nooit zijn gepakt of iets. Ook op het internet lees je niet veel anders. iPhones en andere electronica daarentegen is een andere zaak. Dat is ook wel logisch lijkt me.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een ongewassen kledingstuk uit Amerika valt op. Geur enzo.![]()
Ik bedoel genoeg te drinken meenemen en tanken. Ik neem aan dat je de route van tevoren had uitgestippeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De lange afstanden had ik niets op tegen. Ik vond het wel fijn.
Goed voorbereid? Ehm... Ik wist slechts enkele dagen van tevoren dat ik zou gaan...![]()
Ik ken ook tig mensen bij wie het goed is gegaan, maar ook enkele die wel zijn gepakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe ze wel bij mijn ongewassen was, draag ze een paar keer. Seriously, ken tig mensen die naar de VS zijn geweest en daar ongelofelijk veel kleding hebben geshopt maar nooit zijn gepakt of iets. Ook op het internet lees je niet veel anders. iPhones en andere electronica daarentegen is een andere zaak. Dat is ook wel logisch lijkt me.
Met kleding ja? Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken ook tig mensen bij wie het goed is gegaan, maar ook enkele die wel zijn gepakt.
Ah, op die fiets. Na dat ene incident had ik wel altijd wat te drinken bij me.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel genoeg te drinken meenemen en tanken. Ik neem aan dat je de route van tevoren had uitgestippeld.
Koffer vol met ongedragen merkkleding.quote:
Ja, zoiets. Hij mocht dus BTW over dat bedrag betalen + invoerrechten + boete.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
En, hoe hebben ze hem beboet? Zijn ze stuk voor stuk gaan opzoeken hoe duur alles was?
Oh, hij had de iPad ook beter in Nederland kunnen kopen. Door de invoerrechten, BTW en de boete werd die iPad duurder dan in Nederland.quote:
Sowieso, hoeveel verschillen de prijzen van Apple-producten internationaal nou van elkaar? Totally not worth it.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, hij had de iPad ook beter in Nederland kunnen kopen. Door de invoerrechten, BTW en de boete werd die iPad duurder dan in Nederland.
Je moet niet vergeten dat de prijzen excl. btw zijn he. In NY is dat tussen 8 en 9 procent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een iPhone scheelt zo'n 200 euro.
Ah..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat de prijzen excl. btw zijn he. In NY is dat tussen 8 en 9 procent.
Oeh, dat had ik niet verwacht. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een iPhone scheelt zo'n 200 euro.
Yep. Hayirdir?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Weissman, abi, drink jij eiwitshakes na het sporten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |