Nee, hij gebruikte alleen Pause. Hhh. Hij kan toch geen No homo gaan zeggen in zijn positie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Ik hoor de no homo niet? Ligt vast aan mij.
Waarom niet, ik zou mijn wenkbrauw heffen, de camera direct aankijken en een kleine knipoog:"No homo".quote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, hij gebruikte alleen Pause. Hhh. Hij kan toch geen No homo gaan zeggen in zijn positie.
Hhhhhhhh.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom niet, ik zou mijn wenkbrauw heffen, de camera direct aankijken en een kleine knipoog:"No homo".
https://www.facebook.com/photo.php?v=266475243513536
Ik probeer iets heel droog te bedenken, maar zoiets droog als jij bestaat niet op deze wereldquote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn humor he, is gewoon zo droog dat het te ver gaat.
Het is ook maar een tip, ik geef een voorbeeld dat de MB goedkoper is in Turkije, dus dat de iPhone er ook misschien goedkoper is.....quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoef geen MacBook, heb ik al. Een iPad hebben we ook (niet van mijzelf, van vader), maar vind het onnodig.
Hhhhh, true story.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik probeer iets heel droog te bedenken, maar zoiets droog als jij bestaat niet op deze wereld
En Spoderman!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
alhoewel ik gooby en dolan prefereer
Die kop van Harry.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt nu ook Rejup Taeyb Irdogun...
[ afbeelding ]
deze spaanse gast heeft zieke-zieke stripsquote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hhhh, iknow. Ik volg hem op FB.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze spaanse gast heeft zieke-zieke strips
Lol, is het daarvan? Kende ik nog niet.quote:
Hoe heet-ie dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
[..]
Hhhh, iknow. Ik volg hem op FB.
[ afbeelding ]
Die van DBZ is ook geniaalquote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij. Stahp it ron stahpppp
ik volgde hem ook een tijdje, maar heb hem maar unliked, vond het toch te ziekelijk worden die stripsquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef Arcadia het volgende:
Op 2:41 in zijn broek gedaanklein detail
Man man, wat droog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |