abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136761583
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een iPhone scheelt zo'n 200 euro. :P
koop in Turkije dan, daar is de MacBook 100-140 euro goedkoper. Ipad weet ik niet.
pi_136761590
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik wilde er ook aan beginnen, maar vroeg me af of het echt merkbaar verschil maakt/nodig is voor iemand die 2 keer per week naar de sportschool gaat. Ik las dat Whey een goede is, maar die krengen zijn behoorlijk prijzig. Welke gebruik jij/kun je aanraden?
Goedkope whey (wei) zit vol met suikers. Als je alleen krachttraining doet en drinkt volop whey, kom je aan.
pi_136763184
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wilde er ook aan beginnen, maar vroeg me af of het echt merkbaar verschil maakt/nodig is voor iemand die 2 keer per week naar de sportschool gaat. Ik las dat Whey een goede is, maar die krengen zijn behoorlijk prijzig. Welke gebruik jij/kun je aanraden?
2x is net te weinig. 3 zou voldoende moeten zijn.

Qua prijs valt het nog mee. Kijk op de website van de B&F-shop en als je iets meer kwaliteit wil op de website van XXL Nutrition. Baska yerde arama.

En of het wat voor je doet? Dat weet ik niet, ik weet niet wat je trainingschema is en wat je voor de rest eet dagelijks. Het is geen wondermiddel wat veel mensen denken, eerder een toevoeging aan je dagelijkse voeding.

Dat is net zoiets als vragen of je van water drinken af kan vallen. Hoeveel water drink je, hoeveel sport je, wat eet en drink je voor de rest? Snap je? De informatie die je geeft is beperkt. Daarom kan ik je geen volledig antwoord geven.

Ik zelf heb heb van beide fabrikanten meerdere potten staan, zowel isolaat als ''regular''. Afhankelijk van waar mee ik het mix of hoe de rest van mijn voeding die dag er uit ziet.

quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 08:30 schreef xaban06 het volgende:
Goedkope whey (wei) zit vol met suikers. Als je alleen krachttraining doet en drinkt volop whey, kom je aan.
Thanx voor de broscience, chef. Wil jij anders geen pot whey voor hem kopen? Kom je je belofte toch nog een beetje na :D
pi_136764902
quote:

Hoelang zal het gaan duren, 25k mensen die samen pokemon spelen.
pi_136774350
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

2x is net te weinig. 3 zou voldoende moeten zijn.

Qua prijs valt het nog mee. Kijk op de website van de B&F-shop en als je iets meer kwaliteit wil op de website van XXL Nutrition. Baska yerde arama.

En of het wat voor je doet? Dat weet ik niet, ik weet niet wat je trainingschema is en wat je voor de rest eet dagelijks. Het is geen wondermiddel wat veel mensen denken, eerder een toevoeging aan je dagelijkse voeding.

Dat is net zoiets als vragen of je van water drinken af kan vallen. Hoeveel water drink je, hoeveel sport je, wat eet en drink je voor de rest? Snap je? De informatie die je geeft is beperkt. Daarom kan ik je geen volledig antwoord geven.

Ik zelf heb heb van beide fabrikanten meerdere potten staan, zowel isolaat als ''regular''. Afhankelijk van waar mee ik het mix of hoe de rest van mijn voeding die dag er uit ziet.

[..]

Ik ben me ervan bewust dat het geen wondermiddel is, want die bestaan ook niet, maar ik wilde er dus vooral aan beginnen om het spierherstel na het sporten te versnellen. Momenteel heb ik door werk en studie vaak niet meer dan 2 keer per week de tijd om naar de sportschool te gaan en daarnaast hebben de spieren, zoals je weet, ook rust nodig, dus ook om straks gemakkelijker op te kunnen bouwen naar 3 keer per week (wanneer ik er meer tijd voor vrij kan maken), wilde ik aan shakes beginnen.

Ik ben nog een nieuweling met krachttraining, dus ik ben nu vooral met de standaard apparaten bezig. De losse gewichten wilde ik later aan beginnen wanneer ik eerst een basisspiermassa heb opgebouwd, zeg maar. Of raad je me aan om er nu al mee te beginnen?
Ik probeer nu ook wat meer (en gevarieerd) te eten, maar dat wil niet altijd even vlotten, want ik ben niet echt een grote eter. Tenminste, niet groot genoeg om snel vorderingen te kunnen maken met het opbouwen van spiermassa. Maar ik heb geen haast.

En bedankt voor je links; ik zal gewoon eens wat proberen. Wat is het verschil tussen isolaat en 'regular'?
pi_136779250
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 08:28 schreef xaban06 het volgende:

[..]

koop in Turkije dan, daar is de MacBook 100-140 euro goedkoper. Ipad weet ik niet.
Ik hoef geen MacBook, heb ik al. Een iPad hebben we ook (niet van mijzelf, van vader), maar vind het onnodig.
pi_136784146
Koppeltjes die een facebook account delen en tegen elkaar praten via hetzelfde account.. :') !!
pi_136784281
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
Koppeltjes die een facebook account delen en tegen elkaar praten via hetzelfde account.. :') !!
jaloers op, wij zijn nog niet op dat punt
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_136784354
quote:
9s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

jaloers op, wij zijn nog niet op dat punt
Give me a breakkkkkk
pi_136784441
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Arcadia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Yallah ga,

Naar dit luisteren
Neeeeee, ik ben vandaag in de mood voor zulke liedjes.

pi_136784779
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
En dan via een telefoon sms sturen naar diezelfde telefoon en dan telefoon doorgeven :') _O-

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Crip het volgende:

[..]

Neeeeee, ik ben vandaag in de mood voor zulke liedjes.

Nee, je bent in de mood voor dit.

pi_136784904
Hhhhhhhhh, deze gast.

pi_136784941
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef Arcadia het volgende:

[..]

En dan via een telefoon sms sturen naar diezelfde telefoon en dan telefoon doorgeven :') _O-

[..]

Nee, je bent in de mood voor dit.

Nee ik ben in de mood voor dit.

pi_136786156
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee ik ben in de mood voor dit.

Nee dit.

En wel helemaal afluisteren.
pi_136786348
quote:
Komt hij met Surah el Baqara, is Mashallah iets van 4 uur lang. _O-
Moet je je voorstellen hoeveel hassanaats die reciteur heeft gekregen.
pi_136786425
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:

[..]

Komt hij met Surah el Baqara, is Mashallah iets van 4 uur lang. _O-
Moet je je voorstellen hoeveel hassanaats die reciteur heeft gekregen.
Je hebt ook hele quran van Abdulbasit ("die reciteur"? Schaam je.) op youtube staan. Duurt langer dan een dag _O-
pi_136786466
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Je hebt ook hele quran van Abdulbasit ("die reciteur"? Schaam je.) op youtube staan. Duurt langer dan een dag _O-
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, Ma sha Allah. Floepte eruit. :D
pi_136786519
Check deze fitna, ik doe quran, komt zij met insecten aanzetten. :') itaaqillah.
pi_136786577
Wie kwam er aanzetten met Quran terwijl we over muziek bezig waren? Itaqillah niet omdraaien. :D _O-
pi_136786766
:') ik zeg altijd siratul mustaqeem, nooit siratul beatles. Astaghfirullah, moge Allah jou leiden.

Komt echt niet goed met jou :N
pi_136786851
_O- _O- _O- _O-
pi_136786871
Ameen bruuder.
pi_136786926
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_136786977
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:35 schreef Bortecinem het volgende:

[..]